Umiejętności | Ezreal | League of Legends League of Legends poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
Ezreal ADC
Kolejność rozwoju
Ezreal ADC w pierwszej kolejności powinien rozwijać Mistyczny Strzał, aby skutecznie harassować przeciwnika na dużą odległość i zadawać spore obrażenia. W drugiej kolejności najlepiej jest skupić się na Magicznym Przejściu, którego można używać zarówno w ofensywny, jak i w defensywny sposób. Strumień Esencji należy rozwijać na samym końcu. Nie można zapomnieć o Celnej Salwie, która powinna zostać ulepszona na 6, 11 i 16 poziomie bohatera.
Czary Przywoływacza/Summoner Spells - Opcja pierwsza
Błysk (Flash) | Uzdrowienie (Heal) | Opis |
W większości przypadków, Błysk jest obowiązkowym czarem dla ADC dlatego jest to też dobry wybór również dla Ezreala. Zawsze warto mieć pod ręką dodatkową możliwość ucieczki, jeśli samo E nie wystarczy. Pamiętaj, że gdy przeciwnik użyje Flasha (po Twoim E), aby Cię złapać, zawsze możesz odskoczyć za pomocą własnego Błysku i zostawić go z tyłu. Uzdrowienie przyda się w momencie, gdy życie bohatera jest zagrożone. |
Czary Przywoływacza/Summoner Spells - Opcja druga
Błysk (Flash) | Oczyszczenie (Cleanse) | Opis |
Błysk - wiadomo, możliwość ucieczki. Oczyszczenie przyda się w sytuacji, gdy przeciwnicy dysponują dużą ilością CC lub gdy ADC któremu trzeba stawić czoła, posiada Supporta, który może uziemić Ezreala w miejscu na długi czas (jak np. przestraszenie Fiddlesticka - 3 sekundy). |
Ezreal APC
Kolejność rozwoju
Ezreal APC powinien zacząć z Mistycznym Strzałem, ale zostawić rozwijanie tej umiejętności na sam koniec. Najpierw najlepiej skupić się na Strumieniu Esencji z którego bohater będzie korzystał najczęściej. Następnie warto zainwestować punkty w Magiczne Przejście, które również ma dobry przelicznik AP. Celna Salwa zawsze powinna być ulepszana gdy tylko jest to możliwe.
Czary Przywoływacza/Summoner Spells - Opcja pierwsza
Błysk (Flash) | Podpalenie (Ignite) | Opis |
Mid lane może być zgankowany tak naprawdę z każdej strony więc zawsze warto wybrać Błysk, jako jeden z czarów. Przyda się również do asekuracji zabójstwa nawet, gdy trzeba będzie użyć kombinacji Flash->E (automatyczny pocisk). Podpalenie zwiększy obrażenia zadawane przez Ezreala, a także uniemożliwi na krótki czas leczenie się przeciwnika. |
Czary Przywoływacza/Summoner Spells - Opcja druga
Błysk (Flash) | Uzdrowienie (Heal) | Opis |
Tak, jak w każdym powyższym przypadku, Błysk może zostać użyty w sposób defensywny lub ofensywny. Uzdrowienie zapewni odrobinę więcej przeżywalności co może przydać się w przypadku, kiedy trzeba zablokować nadlatujący skillshot lub gdy czeka się na detonację ulti Vladimira lub Zeda. Czasem potrafi uratować to życie. |
Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie