Przedmioty | Kha'Zix | League of Legends League of Legends poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
Kha'Zix Top/Mid
Zestaw początkowy - defensywny pierwszy
Buty Szybkości | Mikstura Zdrowia x4 | Strażniczy Totem | Opis |
Bezpieczny zestaw, który zapewni postaci dużą mobilność. Mikstury Zdrowia w połączeniu z kwintesencjami do regeneracji życia szybko uleczą Kha'Zixa. |
Zestaw początkowy - defensywny drugi
Lekka Szata | Mikstura Zdrowia x5 | Strażniczy Totem | Opis |
Zestaw, który świetnie sprawdzi się w walce przeciwko championom, którzy zadają poważne obrażenia fizyczne. Lekka Szata zwiększy pancerz Kha'Zixa dzięki czemu będzie otrzymywać mniej obrażeń fizycznych. Mikstury zadbają o regenerację zdrowia. |
Zestaw początkowy - ofensywny pierwszy
Ostrze Dorana | Mikstura Zdrowia | Strażniczy Totem | Opis |
Najpopularniejszy ofensywny zestaw. Dzięki Ostrzu Dorana, Kha'Zix będzie mógł zadawać większe obrażenia, zwiększy swoją maksymalną pulę zdrowia, a także będzie mógł przywracać sobie zdrowie przy atakowaniu celów. Mikstura Zdrowia będzie zawsze pod ręką gdy życie bohatera niebezpiecznie spadnie. |
Zestaw początkowy - ofensywny drugi
Długi Miecz | Mikstura Zdrowia x3 | Strażniczy Totem | Opis |
Długi Miecz pozwoli na wcześniejsze zbudowanie Tiamatu, który później zostanie zamieniony na Krwiożerczą Hydrę. Mikstury Zdrowia podreperują zdrowie bohatera, gdy sytuacja będzie tego wymagać. |
Zestaw w środkowej fazie gry
Buty Szybkości | Krwiożercza Hydra | Tłuczek | Opis |
Krwiożercza Hydra w znacznej mierze zwiększy zadawane obrażenia, jak i pozwoli Kha'Zixowi na prowadzenie skuteczniejszej wymiany, a także umożliwi bardzo szybkie pushowanie linii przez co bohater będzie miał więcej czasu na pomaganie na innych alejkach. Dzięki Hydrze, Kha'Zix będzie mógł również znacznie szybciej odnawiać swoje zdrowie. Tłuczek zwiększy w znaczny sposób zadawane obrażenia. |
Zestaw końcowy
Obuwie Merkurego | Krwiożercza Hydra | Czarny Tasak | Omen Randuina | Ostatni Szept | Anioł Stróż |
Opis
Taki zestaw przedmiotów gwarantuje Kha'Zixowi sporą przeżywalność za sprawą Randuina i Anioła Stróża, który może przywrócić zmarłego championa do życia. Hydra pozwoli na skuteczne pushowanie linii, a tym samym zmusi to przeciwników do radzenia sobie z tym problemem. Czarny Tasak w połączeniu z Ostatnim Szeptem i uderzeniu z Q może całkowicie pozbawić mniej opancerzonego przeciwnika zbroi, a tym samym będzie on otrzymywał strasznie wysokie obrażenia.
Inne przydatne przedmioty
Nazwa | Ikona | Opis |
Kolczasta Kolczuga | Kolczasta Kolczuga jest bardzo dobrym przedmiotem jeśli musimy zmagać się z dużą ilością championów korzystających z AA/obrażeń fizycznych (jak np. Caitlyn, Vayne, Master Yi). | |
Całun Banshee | Banshee zapewnia bonus do puli zdrowia, jak i odporność na magię. Przydatny przedmiot, jeśli przeciwnicy dysponują bardzo mocnym harassem. Banshee zablokuje pierwszą z umiejętności, która trafi w Kha'Zixa, a tym samym uniknie ona otrzymania obrażeń. | |
Słoneczna Peleryna | Słoneczna peleryna jest kolejnym przedmiotem defensywnym wartym rozważenia. Zwiększa szybkość farmienia i przepychania linii, a poza tym zapewnia bonus do puli zdrowia i pancerza postaci. | |
Paszcza Malmortiusa | Dobry przedmiot, który świetnie sprawdza się w walce przeciwko postaciom AP. Paszcza Malmortiusa łączy w sobie statystyki ofenswyne i defensywne. W sytuacji, w której twój bohater miałby otrzymać obrażenia magiczne, które pozostawiłyby mu mniej niż 30% zdrowia, na 5 sek. otrzymasz tarczę, która pochłonie 400 pkt. obrażeń magicznych. |
Kha'Zix Jungler
Zestaw początkowy
Maczeta Łowcy | Mikstura Zdrowia x5 | Strażniczy Totem | Opis |
Maczeta jest standardowym wyborem dla Junglera ponieważ pozwala na szybsze czyszczenie campów w dżungli. Mikstury zadbają o regenerację zdrowia. Trinket zapewni wczesne bezpieczeństwo w dżungli - można za jego pomocą postawić Warda przy którymś z buffów. |
Zestaw w środkowej fazie gry
Buty Szybkości | Przecieracz Szlaków Tropiciela | Tłuczek | Opis |
Przecieracz Szlaków Tropiciela pozwala na szybkie radzenie sobie z obozami w dżungli, a dodatkowo Porażenie zadaje teraz obrażenia obszarowe. Tłuczek dodatkowo zwiększy obrażenia poprzez penetrację pancerza przeciwnika co we wczesnej fazie rozgrywki może okazać się dla nich zabójcze. |
Zestaw końcowy
Obuwie Merkurego | Przecieracz Szlaków Tropiciela (Wojownik) | Całun Banshee | Omen Randuina | Czarny Tasak | Anioł Stróż |
Opis
Zestaw końcowy dla Kha'Zixa Junglera nastawiony jest zarówno na zadawanie obrażeń, jak i możliwość ich przyjęcia. Przecieracz Szlaków Tropiciela (Wojownik) w połączeniu z Czarnym Tasakiem pozwolą na zadawanie sporych obrażeń przy wykorzystaniu Q. Całun Banshee zapewnia bonus do puli zdrowia, jak i odporność na magię. Banshee zablokuje również pierwszą z umiejętności, która trafi w Kha'Zixa, a tym samym uniknie ona otrzymania obrażeń. Randuin świetnie sprawdzi się w starciach drużynowych ponieważ po użyciu ulti i wbiegnięciu w tłum można dodatkowo spowolnić przeciwników. Anioł Stróż przywróci zmarłego championa do życia jeśli zajdzie taka potrzeba.
Inne przydatne przedmioty
Nazwa | Ikona | Opis |
Krwiożercza Hydra | Hydra zapewnia dodatkową kradzież życia, obrażenia fizyczne, a jej umiejętność pasywna sprawia, że fale minionów lub stwory enutralne w dżungli giną w bardzo szybkim tempie. | |
Kolczasta Kolczuga | Kolczasta Kolczuga jest bardzo dobrym przedmiotem jeśli musimy zmagać się z dużą ilością championów korzystających z AA/obrażeń fizycznych (jak np. Caitlyn, Vayne, Master Yi). | |
Ostatni Szept | Przedmiot ten przydaje się w starciu z typowymi Tankami lub z przeciwnikami, którzy zainwestowali w pancerz. Jeśli czujesz, że Czarny Tasak nie wystarcza można rozważyć zainwestowanie złota właśnie w ten przedmiot | |
Słoneczna Peleryna | Słoneczna peleryna zwiększa szybkość farmienia w dżungli lub na alejce, a poza tym zapewnia bonus do puli zdrowia i pancerza postaci. | |
Paszcza Malmortiusa | Dobry przedmiot, który świetnie sprawdza się w walce przeciwko postaciom AP. Paszcza Malmortiusa łączy w sobie statystyki ofenswyne i defensywne. W sytuacji, w której twój bohater miałby otrzymać obrażenia magiczne, które pozostawiłyby mu mniej niż 30% zdrowia, na 5 sek. otrzymasz tarczę, która pochłonie 400 pkt. obrażeń magicznych. |