Przeciwnicy na linii | Braum | League of Legends League of Legends poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
Wrogi support
Przeciwnik | Ikona | Poziom trudności | Opis |
Alistar | Średni | Alistar, podobnie jak Braum, jest stworzony do tego, by pomagać swojemu sojuszniczemu ADC i odpędzać od niego wrogów, dlatego też to starcie jest dość wyrównane - ty nie będziesz w stanie nic mu zrobić, a on może przerwać każdą potyczkę, wyrzucając któregoś z was z pola walki. Jest on jednym z najlepszych bohaterów do walki z supportami nastawionymi na agresywną grę i zabijanie. Alistar, prócz posiadania dwóch umiejętności zapewniających mu CC, zapewnia także swojemu ADC sustain, w postaci obszarowego leczenia, którego Braum niestety nie posiada. Jeśli uda ci się złapać Alistara swoim Kąsającym Mrozem, to on dzięki swoim umiejętnościom odrzuci cię zanim zdążysz coś zrobić lub wypchnie cię w kierunku swojego ADC, oddzielając cię od twojego sojusznika. Najlepszym wyjściem jest bierne farmienie i szukanie okazji do inicjacji na wrogim ADC, np. jeśli Alistar nie ma wystarczająco many na kontynuowanie walki. Możesz też po prostu poczekać na pomoc sojusznika. | |
Annie | Niski | Annie w starciu z Braumem traci swój największy atut - ogłuszenie - gdyż podobnie jak ona, możesz bez problemu nakładać je na wrogów (nawet łatwiej niż może zrobić to ona), a w dodatku jesteś znacznie odporniejszy. Pamiętaj, że twoja tarcza zatrzyma obrażenia z jej umiejętności, lecz nie zatrzyma efektu ogłuszenia - a także to, że jej ultimate zada pełne obrażenia, nawet z podniesioną tarczą. Annie stanowi zagrożenie tak naprawdę tylko i wyłącznie we wczesnym etapie gry, ze względu na dużą ilość obrażeń i jej ogłuszenie. W późniejszej rozgrywce jej obrażenia diametralnie spadają, gdyż nie może sobie ona pozwolić na kupowanie przedmiotów zwiększających moc umiejętności. Zawsze zwracaj uwagę, czy Annie ma swoje ogłuszenie w gotowości (zdradzi to animacja dookoła jej postaci). Jeśli tak nie jest, to nie stanowi ona dla was żadnego zagrożenia i możecie śmiało atakować. Jeśli Annie będzie grać agresywnie to bardzo szybko skończy się jej mana, a bez many jest ona bezużyteczna. Staraj się grać przeciwko niej jak najbardziej agresywnie a po paru udanych akcjach powinniście mieć ją z głowy. | |
Fiddlesticks | Średni | Fiddlesticks jest koszmarem, ze względu na morderczą ilość CC jakie potrafi z siebie wykrzesać. Jednakże, z uwagi na fakt, że jego wyssanie go unieruchamia, jest on bardzo podatny na twoje umiejętności, co powinieneś wykorzystać. Uważaj tylko na jego ultimate - jeśli Fiddlesticks podejrzanie długo siedzi w krzakach, może to oznaczać, że właśnie szykuje się do jego użycia. W takim wypadku musisz albo przerwać mu ładowanie umiejętności albo po prostu uciekać ze swoim ADC. Przerwać ładowanie możesz za pomocą swojego ultimate'a, bądź nakładając na niego 4 ładunki swojego pasywa. | |
Janna | Średni | Janna jest doskonałą kontrą dla postaci, które muszą podejść lub doskoczyć do niej lub jej ADC (jak Leona, Alistar czy Diana). Z tego też powodu jest dość wyrównanym przeciwnikiem dla Brauma, gdyż może przerwać każdą, nawet najbardziej udaną inicjację. Skupienie się na wrogim ADC nie ma sensu, gdyż może ona nałożyć na niego tarczę - z tego powodu powinniście skupić waszą uwagę właśnie na niej. | |
Karma | Wysoki | Karma ma bardzo mocny poke, w dodatku o dość sporym zasięgu, jest więc koszmarem dla Brauma. Nie będziesz w stanie blokować jej umiejętności swoją tarczą, gdyż czas odnowienia jej umiejętności jest kilkakrotnie krótszy. Dodatkowo, pozwala rzucać tarczę na jednego (lub wielu, po użyciu ultimate'a) bohatera, ochraniając go przed obrażeniami i dodatkowo przyspieszając, niwelując część z twojego wachlarza kontroli tłumu. Jeśli musisz z nią walczyć, staraj się grać bardzo pasywnie, pozwalając farmić swojemu ADC - jeśli nadarzy się okazja, staraj się atakować wrogi duet, ale tylko wtedy, gdy możesz oznaczyć przeciwnika swoim Kąsającym Mrozem. W miarę możliwości powinieneś wybrać innego supporta, jeśli wróg wybrał już Karmę. | |
Leona | Średni | Leona to postać nastawiona na bardzo agresywną grę - może bez problemu doskoczyć do ciebie lub twojego ADC, a po tym wyzwolić istną lawinę umiejętności kontroli tłumu, zatrzymując swój cel na kilka sekund. Braum nie jest w stanie zatrzymać jej natarcia, lecz może znacznie zmniejszyć obrażenia zadawane przez jej sojusznika, dlatego też to starcie wypada dość równo. Staraj się grać ostrożnie i wyczekuj okazji do ataku na wrogim ADC - Leona jest zbyt wytrzymała, by skupiać na niej waszą uwagę. Z uwagi na fakt, iż Leona, dzięki swoim umiejętnościom, jest bardzo wytrzymała, staraj się grać ostrożnie i wyczekuj okazji do ataku na wrogim ADC. Tą walkę wygra odpowiednie pozycjonowanie i umiejętne używanie waszych skillshotów. | |
Lulu | Wysoki | Lulu jest koszmarem dla Brauma - wszystkie jej umiejętności (za wyjątkiem ultimate) pozwalają na nękanie ciebie bądź twojego ADC, a dwóch z nich (lub trzech, gdy jej Lśniąca Lanca zostanie wykorzystana w odpowiedni sposób) nie będzie w stanie zatrzymać nawet twoja tarcza. Za pomocą umiejętności Lśniąca Lanca może cię bezkarnie nękać, gdyż umiejętność ta ma duży zasięg i ciężko jest przewidzieć z której strony otrzymasz cios. Jej tarcza i ultimate pozwalają na pochłonięcie bardzo dużej ilości obrażeń. Oprócz tego, może zamienić ciebie lub twojego ADC w zwierzaka, uniemożliwiając wam zadawanie obrażeń na czas trwania czaru. W miarę możliwości staraj się unikać jej Lśniącej Lancy i szukaj okazji, by oznaczyć ją swoimi umiejętnościami - dzięki twojemu CC nie powinna być w stanie rzucić żadnego swojego czaru i powinniście szybko się z nią rozprawić. | |
Nami | Niski | Nami teoretycznie posiada wszystko to, co powinien mieć support - leczenie (które dodatkowo służy jako poke), twarde CC i umiejętność zwiększającą obrażenia sojusznika (i powodująca, że jego ataki spowalniają trafionego). Jednakże, by móc cię nękać, musi zbliżyć się na bardzo bliską odległość, narażając się na twoje ataki. Dodatkowo, jej CC jest bardzo trudne do trafienia. Musisz tylko uważać na jej ultimate, które może zrobić trochę zamieszania. Agresywna gra pozwoli wam bardzo szybko pozbyć się jej z alejki. | |
Nunu | Niski | Nunu, w przeciwieństwie do Brauma, nie ma żadnego sposobu by bezpośrednio pomóc swojemu ADC. Jego jedynym sposobem, na zadawanie obrażeń, jest Uderzenie Lodu, jednak z uwagi na twoją wytrzymałość nie powinno to stanowić problemu. Dodatkowo, twoja tarcza może pochłonąć atak. Jego Wrząca Krew może być irytująca, ze względu na to, że zwiększa prędkość ruchu i ataku Nunu jak i jego ADC, co może utrudnić ci trafienie Kąsającym Mrozem. Jego ultimate jest bezużyteczny, gdyż masz 2 umiejętności, które mogą go przerwać. Atakując wroga drużynę, musicie skupić uwagę na wrogim ADC, gdyż Nunu jest w stanie się wyleczyć, pożerając jakiegoś creepa lub miniona. | |
Sona | Wysoki | Sona posiada bardzo małą pulę zdrowia - jedna skuteczna inicjacja wraz z twoim ADC może zakończyć się jej śmiercią. Jednakże, jej umiejętności sprawiają, że jest ona mordercza dla Brauma. Sona posiada bardzo mocny poke, dlatego nie powinieneś się do niej zbliżać, jeśli nie planujesz ataku. Dodatkowo posiada umiejętność leczącą i zwiększającą szybkość ruchu swoją i sojuszników. Jej ultimate, jeśli dobrze użyte, potrafi zmienić losy każdej walki, dlatego musisz na nie uważać. Agresywna gra i uniemożliwienie jej wyleczenia siebie bądź jej ADC bardzo szybko wyłączy ją z gry. | |
Soraka | Niski | Kolejny support, który stanowi zerowe zagrożenie dla Brauma. Soraka nastawiona jest na wspomaganie swojego ADC poprzez leczenie i przywracanie many, z tego też powodu nie nadaje się do bezpośrednich starć. Agresywna gra i uniemożliwienie jej wyleczenia siebie i swojego ADC pozwoli wam bardzo łatwo wygrać to starcie. Jeśli Soraka chce grać agresywnie, musi zbliżyć się na bliską odległość, co wystawia ją na twoje ataki. | |
Taric | Średni | Taric jest jednym z najbardziej wytrzymałych supportów. Posiada aurę zwiększającą pancerz swój i pobliskich sojuszników. Dodatkowo, dysponuje mocną umiejętnością leczącą i ogłuszeniem. Taric dzięki swoim umiejętnościom ma bardzo mocny burst, dlatego zalecanym jest, by twój ADC trzymał się od niego możliwie daleko - twoja tarcza nie jest w stanie zatrzymać większości jego umiejętności, gdyż są one obszarowe. Gra przeciwko Taricowi uzależniona jest od tego, jaki ADC z nim gra, ale generalnie powinniście grać defensywnie i czekać na okazję bądź ganki ze swojej drużyny. | |
Thresh | Średni | Thresh ma umiejętność, która pozwala mu przyciągnąć do siebie wroga, lub doskoczyć do niego., Posiada także tarcze, która pozwala chronić nawet całą drużynę, a w dodatku może służyć jako źródło nieproszonych gości na linii - jeśli sojusznik kliknie na latarnie wyrzucaną przez Thresha, zostanie do niego przyciągnięty. Z uwagi na daleki zasięg latarni, powinniście być cały czas gotowi na niespodziewany gank. Pamiętaj, że twoja tarcza zatrzyma obrażenia z jego haku, lecz w dalszym ciągu będzie on w stanie się do ciebie przyciągnąć. Ultimate Thresha zadaje duże obrażenia i bardzo spowalnia, dlatego musicie na nie uważać. Przebieg starcia zależy w głównej mierze od waszych ADC. | |
Zyra | Wysoki | Zyra jest bardzo agresywnym supportem. Posiada CC w postaci Korzeniowego Uścisku, które unieruchamia wszystkich trafionych i zadaje obrażenia od magii. Jej poke sprawi, że będziesz klął pod nosem przez całe wasze starcie. Zyra, łącząc wszystkie swoje umiejętności w combo potrafi zadawać olbrzymie obrażenia obszarowe w bardzo krótkim czasie, dodatkowo oferując obszarowe CC w postaci podrzucenia. Dobrym momentem na inicjowanie walki jest sytuacja, w której spudłuje swoim Korzeniowem Uściskiem - w takim wypadku Zyra staje się bezbronna, nie jest także w stanie w żaden sposób chronić swojego ADC. Uważaj na jej umiejętność pasywną, która w momencie śmierci pozwala jej zadać nieuchronne obrażenia, wystrzeliwując w dowolnym kierunku skillshota. |
Wrogi ADC
Przeciwnik | Ikona | Poziom trudności | Opis |
Ashe | Niski | Ashe, z powodu braku mobilności, jest bardzo łatwym celem dla Brauma. Jeśli uda ci się ją trafić za pomocą Kąsającego Mrozu to albo będzie zmuszona spalić swojego flasha albo prawdopodobnie zginie. Musisz tylko uważać na jej poke, chowając się za minionami. Kolejnym zagrożeniem jest jej ultimate, który zadaje duże obrażenia magiczne i ogłusza - lecz możesz w prosty sposób go zablokować, podnosząc swoją tarczę. Dodatkowo, jej ultimate ma globalny zasięg, więc może ona ostrzeliwać inne alejki - w takim wypadku, gdy widzisz, że Ashe użyła ultimate w kierunku twoich sojuszników, powinieneś ich o tym poinformować. | |
Caitlyn | Wysoki | Caitlyn jest jednym z najlepszych ADC, jakie można wybrać przeciwko Braumowi. Posiada bardzo daleki zasięg ataku, więc może w łatwy sposób cię nękać, nie narażając się specjalnie na żadne niebezpieczeństwo. Dodatkowo, jej umiejetność, Rozjemca z Piltover, oferuje bardzo mocny poke, o dalekim zasięgu, jednak Caitlyn potrzebuje krótkiej chwili, by wystrzelić umiejętność - możesz to wykorzystać, by przewidzieć tor lotu i uniknąć trafienia, bądź wyprowadzić własny atak. Jej Pułapka na Yordla unieruchamia osobę, która w nią wejdzie, wystawiając ją na ataki Caitlyn, a umiejętność Wystrzel Sieć pozwala jej na ucieczkę, także przez mury i krzaki. Dużym zagrożeniem jest także jej ultimate, Strzał w Dziesiątkę, który ma bardzo daleki zasięg i zadaje ogromne obrażenia. Pamiętaj jednak, że możesz wejść na tor linii pocisku, by uratować sojusznika, w którego wymierzony był atak - twoja tarcza bez problemu zablokuje ten atak. Grając przeciw niej musisz skupić się na tym, by nie dać się jej nękać i próbować ją trafić - Caitlyn w bezpośrednim starciu 2 na 2 jest słabsza niż inni ADC, ale nadrabia to zasięgiem ataku. | |
Corki | Średni | Największą słabością Corkiego jest jego mana i czasy odnowienia umiejętności. Dopóki ma on manę i umiejętności w pogotowiu, jest jednym z najmocniejszych ADC. Jeśli jednak nadużywa swoich umiejętności i opróżni swoją pulę many, jego skuteczność drastycznie spada. Jeśli widzisz, że Corki nie ma many, lub użył niedawno swojego odskoku, to powinieneś skupić na nim swoją uwagę - nie będzie w stanie uciec, jeśli uda ci się go trafić swoim Kąsającym Mrozem a bez many jest słabszy od większości ADC. | |
Draven | Średni | Draven posiada monstrualne obrażenia na wczesnym etapie gry, dlatego też wymuszanie potyczek przez pierwsze kilka poziomów jest bardzo niewskazane, gdyż prawdopodobnie zakończy się waszą porażką. Jeśli masz ze sobą postać, która dobrze radzi sobie na wczesnym etapie gry (jak np. Twitch) to możesz jednak próbować wymusić starcie. Najlepszym wyjściem jest gra defensywna przez pierwsze minuty gry i wyczekiwanie na dogodną sytuację do ataku - czy to błąd wrogiej drużyny na dole czy gank kogoś z twoich sojuszników. Podobnie jak Ashe, ma globalne ultimate - w wypadku użycia go przez niego w kierunku innej alejki, powinieneś natychmiast zaalarmować sojuszników. | |
Ezreal | Wysoki | Ezreal jest prawdopodobnie najgorszym przeciwnikiem jakiego możesz spotkać, lecz tylko nie z powodu zdolności nękania cię. Dzięki Magicznemu Przejściu Ezreal jest w stanie uciec każdej, nawet najbardziej udanej inicjacji i wydostać się z naprawdę niekorzystnych dla niego sytuacji. Dzięki zestawowi swoich umiejętności jest w stanie nękać cię z dużej odległości, w dodatku jedna z jego umiejętności przechodzi przez miniony, więc chowanie się za nimi w tym wypadku cie nie uratuje. Ezreal, podobnie jak Corki, bardzo traci na skuteczności, jeśli skończy mu się mana. W takim wypadku, lub gdy jego Magiczne Przejście się odnawia, powinniście ruszyć do ataku i wykorzystać chwilowy brak mobilności Ezreala. Podobnie jak Draven i Ashe, Ezreal posiada globalne ulti. Zasada jest ta sama - alarmuj sojuszników, jeśli masz podejrzenie, że Ezreal użył ultimate'a w kierunku innej linii. | |
Graves | Niski | Graves posiada Rozpęd, umiejętność pozwalającą mu na przemieszczenie się w wybranym kierunku, dodatkowo zwiększając jego szybkość ataku. Graves, z uwagi na swoją niewiarygodną wytrzymałość, byłby problemem, gdyby nie fakt, że posiada dość mały zasięg ataku, a jego dwie główne umiejętności ofensywne są bardzo łatwe do zablokowania twoją tarczą. Jeśli uda ci się zablokować jego ultimate, bez problemu wygracie całe starcie. Najlepszym wyjściem, ze względu na wytrzymałość Gravesa, jest skupienie uwagi na jego supporcie, wyeliminowanie go i następnie skupienie się na Gravesie, który został sam, w walce 2 na 1. | |
Jinx | Średni | Jinx jest postacią, która jest dość słaba na początku rozgrywki, lecz zadaje olbrzymie obrażenia w late game. Jej Zmienanko! nie daje wielkiej premii do szybkości ataku na początkowych poziomach, w dodatku do uzyskania pełnej skuteczności wymaga 3 ataków. Jej Bzzzzyt! jest bardzo dobry do harassowania, pod warunkiem, że uda jej się złapać przeciwnika, który nie ukrywa się za minionami - w przeciwnym wypadku umiejętność zatrzyma się po prostu na minionie. Ogniste Gryzaki pozwala jej wyrzucić 3 granaty, które unieruchamiają przeciwnika który w nie wejdzie - uważaj więc, by nie złapała cię w pułapkę, gdy zainicjujesz atak. Jej ultimate, SuperMegaRakieta Śmierci pozwala jej na wystrzelenie gigantycznej rakiety, o globalnym zasięgu, która po sekundzie lotu zyskuje na obrażeniach. Rakieta zadaje dodatkowe obrażenia na podstawie brakujących punktów zdrowia celu - im więcej brakuje mu punktów, tym większe obrażenia zada. Możesz bez problemu zablokować jej Bzzzzyt! i SuperMegaRakietę Śmierci, poprzez podniesienie swojej tarczy, co znacząco zmniejszy jej zdolność do nękania i zadawania obrażeń. Najlepszym sposobem jest skoncentrowanie się na harassowaniu jej we wczesnym stadium rozgrywki, gdy jest najsłabsza - dodatkowo, Jinx nie posiada żadnej umiejętności, którą mogła by wykorzystać do ucieczki, więc jak do niej doskoczysz to nie zdoła się od ciebie uwolnić. | |
Kog'Maw | Wysoki | Kog'Maw stanowi dla ciebie jedno z największych zagrożeń, z uwagi na jego morderczy pokę i gigantyczny zasięg ataku, szczególnie po 6 poziomie doświadczenia. Kog'Maw najsłabszy jest we wczesnym etapie rozgrywki i staje się jednym z najmocniejszych bohaterów w late game - powinniście to wykorzystać i nękać go, gdy ten jest jeszcze słaby. Największym problemem Kog'Mawa jest jego brak mobilności - jak uda ci się do niego dojść to prawie na pewno skończy się to jego śmiercią. Musisz tylko uważać na jego umiejętność pasywną, gdyż po jego zabiciu Kog'Maw ma jeszcze kilka sekund na to, by dobiec do ciebie swoim truchłem i wysadzić się, zadając nieuchronne obrażenia. | |
Miss Fortune | Niski | Miss Fortune posiada mocny poke, lecz jest on totalnie nieskuteczny w starciu z Braumem. Dzięki swojej umiejętności pasywnej zyskuje sporą szybkość ruchu - jednak po otrzymaniu obrażeń ta premia znika. Musisz uważać na jej Dwustrzał, gdyż może odbić się on od miniona, w którego strzeli nim Miss Fortune i trafić w ciebie, zadając spore obrażenia. Jej ultimate i zarazem największe zagrożenie z jej strony, Czas na Ostrzał, stanowi zerowe zagrożenie, gdyż możesz powstrzymać atak podnosząc swoja tarczę, pochłaniając wszystkie pociski. Nawet jeśli nie masz możliwości wykorzystania tarczy, możesz przerwać tą umiejętność swoim CC (ogłuszenie lub podrzucenie). Agresywna gra powinna szybko wyrzucić ją z linii. | |
Quinn | Niski | Quinn posiada duże obrażenia i mobilność już na początku gry, jednak jej największą słabością jest jej zasięg ataku - nie jest ona w stanie nic ci zrobić nie wystawiając się jednocześnie na twoje ataki. Jej jedyna forma CC, która nakłada na ciebie oślepienie, niewiele jej da, gdyż większość obrażeń z twojej strony pochodzi z umiejętności a nie ze zwykłych ataków. Powinieneś wykorzystać jej krótki zasięg i cały czas grać przeciwko niej agresywnie. | |
Sivir | Wysoki | Sivir podobnie jak Caitlyn, jest bardzo trudnym przeciwnikiem dla Brauma, ze względu na jej zestaw umiejętności. Tarcza Magii blokuje następną wrogą umiejętność, przywracając jej jednocześnie sporo many. Jej Ostrze-Bumerang zadaje olbrzymie obrażenia, szczególnie jeśli trafi cel dwukrotnie, a jej Rykoszet zwiększa już i tak mocny poke, dając jej atakom możliwość odbijania się pomiędzy celami. Jej ultimate zwiększa prędkość ruchu jej i jej sojuszników (a także szybkość jej ataków), więc może obrócić każde starcie na waszą niekorzyść. Powinniście grać defensywnie i wyczekiwać okazji bądź ganka z waszej drużyny. | |
Tristana | Średni | Tristana jest dość słaba na wczesnym etapie gry. Jej skuteczność trochę wzrasta wraz z 6 poziomem, co daje je dość mocny burst. Dodatkowo, jej ultimate, Niszczący Strzał, odrzuca trafiony cel. Jej siła leży w mobilności - może doskoczyć do przeciwnika, zabić go i odskoczyć, minimalizując ryzyko kontrataku. Jej odskok, Rakietowy Skok, ma długi czas odnowienia, co powinieneś wykorzystać, grając agresywnie w momencie, gdy wiesz, że nie może ona z niego skorzystać. | |
Twitch | Niski | Twitch jest bardzo mocny na wczesnym etapie rozgrywki, jednak brakuje mu mobilności. Prócz możliwości stania sie niewidzialnym na kilka sekund nie ma on żadnego sposobu na ucieczkę. Totem Wizji postawiony na alejce skutecznie uniemożliwi mu znikanie. Jeśli szybko zdobędziecie przewagę i twój ADC zyska parę zabójstw lub wroga w farmie, to Twitch nie będzie w stanie już nadrobić tej straty. | |
Varus | Niski | Rozgrywka przeciwko Varusowi wygląda bardzo podobnie do tej przeciwko Ashe. Ma on bardzo mocny poke, który pozwala mu nękać was na dużej odległości, jednak potrzebuje on długiego czasu, by w pełni naładować umiejętność. Posiada on także umiejętność, która prócz zadawania obrażeń spowalnia trafione cele. Jego ultimate zadaje obrażenia magiczne i unieruchamia trafiony cel, przenosząc się na kolejne pobliskie cele, zadając im obrażenia i także unieruchamiając. Podobnie jak Ashe, Varus nie ma mechanizmu ucieczki - dodatkowo, jego największy atut, poke z Q, bez problemu może zostać zablokowany twoją tarczą, gdyż musi on naładować ów atak, dając ci czas na reakcję. | |
Vayne | Niski -Wysoki | Vayne jest dość słaba na wczesnym etapie rozgrywki, jednak jest najsilniejszym ADC jeśli chodzi o late game - nikt nie może się z nią równać. Jest też doskonała do ścigania przeciwników - jej umiejętność pasywna zwiększa szybkość poruszania się, gdy zmierza w kierunku wrogiego bohatera. Jej umiejętność, Akrobacja, pozwala jej unikać twoich ataków, dodatkowo podnosząc obrażenia zadane przez jej następny atak. Srebrne Bełty w late game zadają olbrzymie nieuchronne obrażenia a Potępienie zadaje obrażenia i odrzuca, a jeśli przeciwnik znajduje się blisko ściany to zadaje dodatkowe obrażenia i przybija go do ściany, ogłuszając na krótki czas. Jej ultimate, Godzina Sądu, zwiększa jej obrażenia, potraja skuteczność jej umiejętności pasywnej i czyni ją niewidzialną na sekundę po każdym użyciu Akrobacji, co bardzo utrudnia skupienie na niej swojej uwagi podczas starcia. Powinniście grać bardzo agresywnie na początku rozgrywki, by wykorzystać fakt, iż jest ona wtedy słaba. Dodatkową wadą tej postaci jest jej bardzo krótki zasięg ataku, co pozwoli ci w łatwy sposób ją nękać. |