Przeciwnicy na linii | Swain | League of Legends League of Legends poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
Przeciwnik | Ikona | Poziom trudności | Opis |
Zed | Średni | Zed jest średnim przeciwnikiem dla Swaina. Z jednej strony trzyma się na dystans, ale jeśli chce zadać poważne obrażenia musi dojść do walki z bliska. Przez jego zmienny dystans, Zed nigdy nie będzie trzymał się bardzo daleko. Łatwo go wtedy złapać z W i wrzucić całą kombinację. Jedyny problem jest taki że jeśli Swain rzuci swoje E w momencie gdy Zed R to pocisk zostanie anulowany, a kruczy demon zostanie bez swojego głównego źródła obrażeń. W takim wypadku musi się od razu wycofywać. | |
Syndra | Wysoki | Syndra jest jedną z niewielu postaci które mogą zabić Swaina w ułamkach sekund. Jej ogłuszenie zasięgiem kontruje W Swaina, bardzo mały czas odnowienia i duży zasięg na Q sprawia, że Swain cały czas jest w defensywie. Nie może się na niej też leczyć gdyż ta trzyma się od niego dość daleko do czasu wrzucenia stuna i Ultimate'a który zapewne zabije go od razu. | |
LuX | Wysoki | Lux jest idealnym couterpickiem na Swaina z tego względu że trzyma się od niego bardzo daleko. Jej zaklęcia na początku nie wyrządzają mu zbyt dużo obrażeń, ale wystawiają go na atak junglera, bo on będzie chciał zmniejszyć dystans za wszelka cenę. Dodatkowo jej osłona prawie całkowicie niweluje obrażenia z Udręki Swaina. | |
Leblanc | Niski | Leblanc jest bardzo łątwym przeciwnikiem dla Swaina. Głównie dlatego że często musi iść na wymiany. W momencie gdy Leblanc doskakuje do Swaina on ma idealna okazję do wrzucenia jej wszystkich swoich zaklęć włącznie z autatakiem i krukiem z ulti. Robi to o wiele szybciej niż ona, a dodatkowo może rzucić Nigdyruch na miejsce, z którego ona wyskoczyła, aby złapać ją w potrzasku. Kolejnym plusem jest to że jeśli ona się sklonuje, to jeśli ma na sobie jego Udrękę to od razu można rozróżnić ją od jej klona. Ostatecznie on może się leczyć po każdej wymianie, a ona nie, a dodatkowo posiada stosunkowo niewiele życia. | |
Annie | Niski | Annie jest agresywnym Midlanerem, który atakuje jednak tylko wtedy, gdy ma gotowe ogłuszenie. Dodatkowo zawsze praktycznie farmi z zaklęć, co pasuje Swainowi. Dzięki temu że ta co chwile traci ogłuszenie, a także atakuje na średnie dystanse ten może bez problemu wrzucać jej kilka zaklęć, a następnie odzyskać manę z minionów. Ostatecznie to on się leczy na szóstym poziomie, a ona nie co jest jego głównym atutem. Mimo wszystko należy ją zniszczyć na linii stosunkowo jak najszybciej, bo gdy zdobędzie wystarczająco obrażeń to może dojść do impasu gdy oboje się zabijają równocześnie. Mimo to walka na alei jest stosunkowo łatwa. | |
Khartus | Niski | Khartus jest niezbyt wielkim wyzwaniem dla Swaina głównie, dlatego że nie potrafi się bronić przed postaciami walczącymi blisko. Jeśli Swain już go złapie w swojego snera to już cały czas utrzyma bliski dystans gdyż Spowolnienie Khartusa nic mu nie da przy spowolnieniu Swaina. Dodatkowo Khartus nie posiada Ultimate'a do walk jeden na jednego co go deklasuje w tym starciu. | |
Orianna | Średni | Orianna jest średnim przeciwnikiem z tego powodu że w walce na alei jej ataków można z łatwością unikać. Dodatkowo, jeśli ta chce użyć swojej umiejętności pasywnej na Swainie musi podejść na zasięg autoataku co daje mu sposobność do wbicia się w nią. Jej osłona jest śrenio problematyczna, ale nie pozwala Swainowi zabić jej bardzo szybko. Dodatkowo dobrze rzucony Ultimate Orianny pozwala jej szybko się oddalić lub dobić kruczego demona. | |
Ziggs | Średni | Kolejny przeciwnik, który lubi się trzymać na dystans, co jest wielkim problemem dla Swaina. Jeśli Ziggs będzie dobrze trafiał swoim Q z dalekiego dystansu to Swain nie będzie mógł nic zrobić prócz oczekiwań na ganka. Z drugiej strony jeśli w końcu złapie Ziggsa to może wrzucić mu wszystkie skille, a ten nie będzie mógł nic na to poradzić. W walce na alei wszystko zależy od postępowań Ziggsa, oraz tego czy będzie trzymał się bardzo daleko, czy jednak czasem podejdzie by użyć umiejętności pasywnej. | |
Cassiopeia | Wysoki | Cassio jest bardzo problematyczna dla Swaina, jednakże można ją też ograć. Swain jest postacią, która lubi bliskie starcia, ale Cassio lubi je jeszcze bardziej. W bezpośrednim starciu Swain nigdy nie wyjdzie zwycięsko, a przyśpieszenie Cassiopei sprawi, że ten nie zdąży nawet uciec. Z drugiej strony, kilkukrotne obicie jej po tym jak ta zostanie złapana Nigdyruchem i wycofanie się daje takie efekty że w końcu i jej zostanie mało życia. Mimo walka z nią przez całą fazę alei jest bardzo wymagająca. | |
Zyra | Średni | Ahri jest standardowym pickiem na mida z którym Swain może mieć różnie. Zazwyczaj wygląda to tak że do szóstego poziomu to on musi się całkowicie poświecić obronie, gdyż jej obrażenia oraz odnawianie życia są większe. Próba walki bezpośredniej przed szóstym poziomem jest o tyle problematyczna że bez problemu Swain dostanie Tautem, oraz całą kombinacją, a zanim się otrząśnie to ona zdazy się oddalić. Zupełnie w drugą stronę to wygląda po szóstym. Wtedy odzyskiwanie życia lepsze ma Swain i może śmiało próbować ją łapać Nigdyruchem lub innymi skillami. Spowodowane jest to tym, że nawet jeśli oberwie wszystkim to po chwili uleczy się szybciej niż ona. Dodatkowo ona jest mniej wytrzymała niż on przez co zazwyczaj będzie musiała ratować się ucieczką z Ulti. |