Przeciwnicy na linni | Viktor | League of Legends League of Legends poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
Przeciwnik | Ikona | Poziom trudności | Opis |
Katarina | Łatwy | Katarina to postać atakująca z bliska więc od początku jest łatwym celem dla naszego Q. Dodatkowo Polem Grawitacyjnym łatwo przerwać jej ulti. Burza Chaosu także może przerwać jej ulti. | |
Heimerdinger | Łatwy | Bardzo łatwy do złapania w Pole Grawitacyjne. Dodatkowym atutem jest to że nasz Promień Śmierci łatwo niszczy jego wieżyczki i pozostajemy cały czas poza jego zasięgiem. | |
Akali | średni | Pojedynek Ranged vs Melee. Łatwy cel dla naszego Q. Gdy chowa się w swojej Strefie Nicości możemy w łatwy sposób złapać ją w Pole Grawitacyjne. | |
Ahri | Średni | Mamy zdecydowaną przewagę w zasięgu naszych umiejętności, jeżeli spudłuje swoim Urokiem powinniśmy wtedy zacząć ją atakować. Po 6 lvl jest bardzo mobilna przez co w trakcie pojedynku ciężko będzie w nią trafić Promieniem Śmierci. | |
Fizz | Średni | Początek gry przeciwko Fizzowi jest dla nas bardzo korzystny, my atakujemy z dystansu, on nie. Z każdym lvl'em zwiększa się jego mobilność więc staje się coraz trudniejszym celem dla Promienia Śmierci. Dlatego aby zyskać nad nim odpowiednią przewagę musimy od początku zagrać bardzo ofensywnie i spróbować szybko go zabić. | |
Annie | Średni | Annie ma przewagę w nieskończonej manie do farmienia. Dodatkowo ma duże CC, dlatego atakują ją gdy zużyje stuna. Łatwo ją złapać w Pole Grawitacyjne w momencie gdy się do nas zbliża z pełnym combo w kieszeni - trzeba być wtedy szybszym. | |
Leblanc | Trudny | Bardzo ciężko będzie w nią trafić z naszych zaklęć, dodatkowo bardzo szybko może zadać duże obrażenia i uciec przed naszymi czarami. Dlatego jeśli nie trafimy w nią z Promienia Śmierci powinniśmy trzymać się głęboko cofnięci przy wieży. Staramy się ją poke'ować przez całą grę i gdy tylko będzie miała mało życia - flash i combo. | |
Ziggs | Trudny | Ciężka linnia. Ma równie duży zasięg umiejętności, przy pomocy swojego ulti w łatwy sposób może łapać zabójstwa czy asysty na innych liniach. Jego pasywna umiejętność będzie odpowiedzią na nasze Q. Linia głównie będzie polegała na unikaniu przez nas jego Skaczących Bomb, za to on będzie uciekał przed Promieniem Śmierci. Wygra ten z lepszym celem. | |
Syndra | Trudny | Mając Syndre za przeciwnika jedyne co możesz zrobić to unikać jej skillshotów. Ma zdecydowanie mniejsze CD od Ciebie, dlatego rzucaj się na nią dopiero po trafionym Promieniu Śmierci lub gdy jakoś złapiesz ją w Pole Grawitacji. Ze względu na ogromne obrażenia z ulti musisz mieć bariere, inaczej nie wróżę Ci wiele dobrego. |