Synergia na linii | Nami | League of Legends League of Legends poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
Towarzysz | Ikona | Synergia | Opis |
Ashe | Dobra | Grając z Ashe będziecie posiadać bardzo mocne CC. Takie zestawienie zdecydowanie ułatwi Ci trafienie z Q. Jeżeli dobrze się zgracie da wam to sporą przewagę. Jedynym problemem Ashe jest jej brak typowego burstu, dlatego są lepsi bohaterowie. | |
Caitlyn | Bardzo Dobra | Świetnie współgra z umiejętnościami Nami. Pułapki nie pozwolą przeciwnikom swobodnie poruszać się po linii przez co łatwiej będzie Ci trafić z Q, a to zaowocuje bardzo dużymi obrażeniami zadanymi przez Cait. Dodatkowo posiada ona największy bazowy zasięg więc łatwiej jej będzie harrasować przeciwników, gdy nałożysz na nią E. | |
Corki | Dobra | Powinniście przetrwać early, a następnie wykorzystać dobry poke po 6 poziomie. Jest dobrym kompanem dla Nami jednak nerfy jakie otrzymał sprawiły, że jest wiele innych lepszych rozwiązań. | |
Draven | Bardzo Dobra | Jeden z lepszych ADC dla Nami. Posiada ogromny potencjał do zdobywania fragów w początkowej fazie gry. Jest w stanie zadać olbrzymie obrażenia, a dodając do tego zwiększone obrażenia dzięki E Nami stanie się ekstremalnie dobrym zabójcom. Staraj się grać agresywnie. Wróg trafiony z Q bardzo często okaże się fragiem dla waszej drużyny. | |
Ezreal | Bardzo Dobra | Obydwie postacie czerpią wiele korzyści z dobrej współpracy. Będziecie w stanie przejąć sporą część linii i nie pozwalać na zdobywanie złota/doświadczenia przez wrogów. Będą mieli również mniej pola manewru do unikania czarów, przez co łatwiej trafisz z Q, a to umożliwi łatwy harras dla Ezreala. | |
Graves | Bardzo dobra | Świetna linia. Grając takim zestawieniem powinieneś mieć sporo frajdy, a dodatkowo będziecie mieć spory potencjał na zdobycie paru fragów. Graves posiada ogromny burst, przez co trafienie z Q często może wystarczyć, aby zdobyć przewagę na linii. | |
Jinx | Bardzo Dobra | Jinx jest w tym momencie jednym z najmocniejszych ADC. Dodatkowo umiejętności wzajemnie się wspomagają. Trafienie z Wodnego Więzienia umożliwi trafienie przez Jinx z Bzzzyt! oraz Ogniste Gryzaki! Oczywiście działa to również w drugą stronę i jeśli Jinx spowolni wroga lub go zatrzyma znacznie ułatwi Ci to trafienie z umiejętności. Co więcej Jinx posiada duże obrażenia, przez co suportowanie jej powinno okazać się przyjemnością. Pamiętaj, aby grać ofensywnie. | |
Kog'Maw | Dobra/ Bardzo dobra | Kog'Maw nie liczy się już tak bardzo w obecnej mecie jednak wciąż jest silnym ADC. Nie posiada mechanizmu ucieczki jednak będziesz w stanie go dobrze chronić przez co będzie w stanie zdobywać złoto i doświadczenie. Z jego strony przeciwnicy otrzymają mocne spowolnienie, przez co łatwiej nałożysz stun. | |
Lucian | Bardzo Dobra | Kolejny wspaniały kompan dla Nami. Posiada potencjał na zdobywanie wczesnych zabójstw. Ma spory dmg, a dodatkowo pasyw, który pozwala mu zadać 2 auto ataki po użyciu umiejętności w mgnieniu oka. Dzięki temu będziecie posiadać ogromny burst (nałożone E zadziała szybciej niż na innych ADC). Staraj się grać agresywnie. | |
Miss Fortune | Dobra | Po prostu dobry ADC. Zestawienie nie daje ogromnych możliwości w początkowej fazie, ale po wbiciu 6 poziomu będziecie w stanie zadać ogromne obrażenia. Dobrze użyte R Miss Fortune może zaowocować w zdobyciu zabójstwa. Ułatwisz jej to przez zatrzymanie wrogów w jej Ulti. Linia mająca potencjał jednak opiera się głównie na combo i brakuje jej trochę siły w początkowej fazie. | |
Quinn | Dobra | Dobry burst po 6 poziomie. Będziecie w stanie wtedy zdobyć fragi jednak brakuje jej odrobiny zasięgu auto ataków, przez co trudniej będzie harrasować przeciwników, a grając agresywnie dodatkowo musi znajdować się blisko wrogów. | |
Sivir | Bardzo Dobra | Sivir posiada spore obrażenia w początkowej fazie, przez co trafienie z Q będzie dawało sporo korzyści. Dodatkowo będziecie dosyć bezpieczni w razie ganków przeciwnika (przyśpieszenie z Ulti Sivir oraz Pasyw Nami). Dodatkowo przeciwnikom będzie ekstremalnie trudno przed wami uciec. | |
Tristana | Dobra | Umożliwisz jej dobre farmienie jednak ciężko będzie wam zdobyć fragi w pojedynkach 2vs2. Graj pasywnie i czekaj na pomoc junglera jednak, gdy nie widzisz zagrożenia harrasuj przeciwnika. | |
Twitch | Dobra/ Bardzo Dobra | Wiele będzie zależało od waszych indywidualnych umiejętności. Będziecie mieć spory potencjał na zdobycie fragów jednak jeden błąd może sprawić, że będziecie tulić się do swojej wieży przez dłuższą część fazy na linii. Jeżeli jest taka okazja postaraj się o wymianę na pierwszym poziomie (jest to moment, w którym będziecie zadawać więcej obrażeń niż większość zestawień na dolnej linii) jednak pamiętaj, aby nie przeholować, by nie ziściła się możliwość opisana parę linijek wyżej. Twitch jest bardzo squishy i przy walkach dobrym rozwiązaniem może okazać się dać się złapać przeciwnikowi, przez co będziesz w stanie złapać go w Wodne Więzienie, a wtedy Twitch wykorzysta swoje obrażenia. | |
Varus | Bardzo Dobra | Bardzo mocne CC oraz dobry poke. Trafienie z Q znacznie ułatwi Varusowi harrasowanie wroga. Będziecie w stanie szybko zabić trafionego ADC, a potencjał ten zwiększy się jeszcze bardziej po zdobyciu 6 poziomu. Przeciwnicy będą martwi lub bliscy śmierci po użyciu przez was pełnego combo. | |
Vayne | Dobra/ Bardzo dobra | Dobre CC i po wbiciu kilku poziomów spory potencjał na zdobycie fraga. Vayne jest prawdopodobnie najlepszym ADC, jeśli zdobędzie wystarczającą ilość złota. Nami powinna jej to ułatwić. Będziesz w stanie dobrze jej bronić, a dodatkowo przy grze ofensywnej trafiając z Q umożliwisz jej wbicie przeciwnika w ścianę w celu przedłużenia stuna. Staraj się trafiać blisko ścian, aby Vayne mogła doskoczyć i użyć E na wrogu. |