Przeciwnicy na linii | Pantheon | League of Legends League of Legends poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
Przeciwnicy na linii
Typ przeciwnika | Przykład bohatera | Ikona | Poziom trudności | Opis |
Caster | Lux | Trudny | Ze względu na duży zasięg umiejętności możesz mieć problemy ze swobodnym atakowaniem przeciwników. W walce przeciwko tym bohaterom staraj się atakować ich z zaskoczenia, bądź przy użyciu ulti, żeby maksymalnie skrócić dystans. | |
Nuker | Annie | Łatwy | Przeciwnicy tego typu mają zazwyczaj mały zasięg co sprawia, że bardzo łatwo ich nękać. Po przeżyciu pojedynczej kombinacji umiejętności obity przeciwnik staje się łatwym celem. | |
Asasyn | Kha'Zix | Łatwy | Kolejny przeciwnik bazujący na określonej kombinacji ciosów. Ze względu na jego kontaktowy charakter możemy bardzo łatwo go ogłuszyć i zabić w szybkim czasie. | |
Bruiser | Jax | Średni | Przeciwnicy równoważący wytrzymałość z obrażeniami stają się niebezpieczni od środkowej fazy gry. Staraj się unikać pojedynków 1v1, ponieważ tego typu bohaterowie poza silnymi obrażeniami z umiejętności posiadają też dużą szybkość ataku. | |
Burster | Graves | Trudny | Ze względu na połączenie dużych obrażeń fizycznych, zasięgu ataków podstawowych i umiejętności przeciwnicy tego typu stanowią duże wyzwanie. Tak jak w przypadku casterów, staraj się zaskoczyć ich. Po środkowej fazie gry, lepiej nie atakuj ich w pojedynkę. | |
ADC | Caitlyn | Średni | Przeciwnicy zazwyczaj dysponują dużym zasięgiem, staraj się maksymalnie skrócić dystans, żeby jak najszybciej aktywować swoją umiejętność pasywną. Zachowaj Błysk na czas, kiedy przeciwnik postara się znowu zwiększyć zasięg. | |
Tank | Sejuani | Średni | Obrażenia tych przeciwników nie powinny być dla ciebie problemem, aczkolwiek silne efekty kontroli tłumu mogą uniemożliwić ci skuteczną walkę. Staraj się nie atakować ich w pojedynkę kiedy mają pełne zasoby zdrowia. | |
Fighter | Riven | Łatwy | Najłatwiejsza grupa przeciwników, większość podejmie równą walkę, a chwilę później powinna być martwa. Czas w którym postaci te będą zadawać obrażenia jest na tyle długi, że będziesz miał możliwość użycia dwukrotnie swojej kombinacji umiejętności. |