Opis Bohatera | Draven | League of Legends League of Legends poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
Podstawowe informacje | Zalety | Wady |
Poziom trudności: Wysoki Mobliność: Średnia CC: Niskie Obrażenia: Duże Wytrzymałość: Niska Typ Obrażeń: AD Preferowane role: Bot | +Ogromny burst +Globalny Ultimate +Przydatna i jedyna umiejętność kontroli tłumu (CC) (E) +Dobry Poke/Harass +Potencjalnie najsilniejszy AD carry z największymi obrażeniami +Pasyw, który pomaga mu odrobić straty w złocie +Może resetować sobie umiejętność W po złapaniu Wirującego Topora +To Draven | -Można łatwo przewidzieć jego działania -Trudny do gry - Podatny na umiejętności kontroli tłumu(CC) - Jest bardziej sytuacyjnym bohaterem - Nie ma prawdziwej umiejętności gwarantującej mu ucieczkę -Nie polecany dla niedoświadczonych graczy. |
Draven jest wyjątkowym AD carry, którego skuteczność w dużej mierze zależy od umiejętności gracza w posługiwaniu się jego Wirującym Toporem(Q). Bot lane (dolna aleja) jest miejscem przeznaczonym dla tego bohatera. Obrażenia Dravena są niemalże największe spośród wszystkich innych AD carry w każdej fazie gry, jeżeli tylko będzie się starał mieć podobną ilość złota co przeciwnik.
W początkowej fazie gry zadaniem Dravena jako AD Carry jest po prostu farmienie stworów na linii. Z reguły wygra ten kto posiada jej większą ilość. Natomiast w późniejszych fazach gry powinien skupiać się na eliminowaniu poszczególnych przeciwników i za wszelką cenę nie powinien dać się złapać! To właśnie AD Carry są z reguły najbardziej chronionymi postaciami ponieważ jako jedyny posiadają największy potencjał do wygrywania gier.
Niegdyś Draven zyskał miano najgroźniejszego ADC carry. Jego obrażenia są olbrzymie, a więc trudno w ogóle z nim wchodzić w potyczkę. Jeżeli zabije zbyt dużą ilość przeciwniku to będzie po prostu nie do zatrzymania. Jednak powyższy bohater nie jest najłatwiejszym do gry, ponieważ wymaga dużej zręczności i odpowiedniej spostrzegawczości.
Grając tą postacią zdobyte złoto inwestuje się przede wszystkim w przedmioty zwiększające fizyczne obrażenia, przebicie pancerza oraz prędkość ataku, ale ważne jest też zakupienie chociaż jednego defensywnego przedmiotu, gdyż przeciwna drużna będzie przede wszystkim chcieć go zlikwidować jako pierwszego.