Umiejętności | Elise | League of Legends League of Legends poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
Czary Przywoływacza/Summoner Spells
Błysk / Flash | Porażenie / Smite | Opis |
Standarwodo - Błysk. Bez tego czaru nie obejdą się nawet najbardziej mobilni bohaterowie. Przyda się, by przeskoczyć przez przeszkodę terenową, przez którą nie dasz rady przeskoczyć za pomocą zdolności, bądź by dogonić / uciec od bohatera. W późniejszym etapie rozgrywki przydaje się by błyskawicznie doskoczyć do wroga i wyprowadzić mordercze combo. Porażenie bierzesz grając każdym junglerem - przydaje się to zarówno w początkowej rozgrywce, by zwiększyć zadawane przez ciebie obrażenia i skrócić czas czyszczenia jungli, jak i w late game, gdyż możesz za jego pomocą ukraść smoka / barona. |
Przydzielanie punktów umiejętności
Opis Umiejętności
Pajęczy Rój
Postać ludzka: Elise przygotowuje pająka za każdym razem, gdy któraś z jej umiejętności trafi przeciwnika. Pajęcza postać: Elise przywołuje przygotowane wcześniej Pająki, które podążają za nią i wzmacniają jej ataki. Ilość pająków, które może na raz posiadać rośnie wraz z punktami w umiejętności Pajęcza Postać / Ludzka Postać. |
Wyjaśnienie:
Umiejętność, której nie trzeba za bardzo tłumaczyć - oznacza dokładnie to, co znaleźć można w tabeli. Dokładne działanie postaci ludzkiej i pajęczej znajdziesz przy opisie ultimate'a, Pajęcza Postać / Ludzka Postać.
Neurotoksyny / Jadowite Ugryzienie
Postać ludzka: Elise wystrzeliwuje neurotoksynę we wskazany cel, zadając obrażenia magiczne równe wartości bazowej oraz procentowej wartości aktualnego zdrowia celu. Obrażenia magiczne: 40 / 75 / 110 / 145 / 180 + 4% (+3% za każde 100 punktów mocy umiejętności) punktów obrażeń magicznych. Maksymalne dodatkowe obrażenia przeciwko potworom: 75 / 100 / 125 / 150 / 175. Koszt many: 80 / 85 / 90 / 95 / 100. Zasięg: 625 Czas odnowienia: 6 sekund. Postać pajęcza: Elise doskakuje do celu wskazanego przez gracza, zadając obrażenia magiczne równe bazowej wartości, oraz procentowej wartości brakującego zdrowia celu. Obrażenia magiczne: 60 / 100 / 140 / 180 / 220 + 8% (+3% za każde 100 punktów mocy umiejętności) punktów obrażeń magicznych. Maksymalne dodatkowe obrażenia przeciwko potworom: 75 / 100 / 125 / 150 / 175. Koszt: darmowy. Zasięg: 475 Czas odnowienia: 6 sekund. |
Wyjaśnienie
Podstawowa umiejętność służąca do zadawania obrażeń. W postaci ludzkiej Elise atakuje z odległości, zadając obrażenia tym większe, im więcej aktualnie zdrowia ma jej cel. Oznacza to, że bardziej opłaca się atakować tą zdolnością zaraz na początku, zanim cokolwiek trafi w cel, gdyż w ten sposób będziesz w stanie zadać najwięcej obrażeń.
Umiejętność w postaci pajęczej, Jadowite Ugryzienie, sprawia, że Elise doskakuje do celu wraz ze swoimi pająkami, zadając obrażenia magiczne tym większe, im więcej brakuje zdrowia u jej celu. Jest to doskonała umiejętność kończąca - odpowiednio raniony cel będzie możliwy do wykończenia, nawet gdy będzie miał jeszcze 20-25% punktów zdrowia.
Umiejętność w postaci ludzkiej to pierwsza, nie licząc ogłuszenia z Kokonu, którą będziesz aktywować, a z postaci pajęczej warto wykorzystać ją na końcu, gdy wróg straci jak najwięcej życia - jest to też bardzo skuteczne przeciwko celom, które posiadają absurdalne ilości zdrowia (Cho'Gath, Vladimir, Dr. Mundo), a którym brakuje odporności na magię, gdyż będziesz mógł zadać setki punktów obrażeń jednym ciosem.
Weź tą umiejętność na 2 poziomie i rozwiń ją jako pierwszą - skaluje się ona najlepiej ze wszystkich zdolności Elise i będzie to twoje główne źródło obrażeń przez większość gry.
Wybuchowy Pająk / Szał Pełzania
Postać ludzka: Elise wypuszcza we wskazanym kierunku wypełnionego jadem pająka. Jeśli w pobliżu pająka pojawi się wróg, ruszy on w jego stronę, przyspieszając im bliżej będzie do celu. Po 3 sekundach, lub gdy znajdzie się wystarczająco blisko wroga pająk wybucha, raniąc wszystkie pobliskie jednostki, zadając im magiczne obrażenia. Obrażenia magiczne: 75 / 125 / 175 / 225 / 275 (+80% punktów mocy umiejętności) punktów obrażeń magicznych. Zasięg: 950 Koszt many: 60 / 70 / 80 / 90 / 100. Czas odnowienia: 12 sekund. Postać pajęcza: Elise i jej pająki otrzymują premię do prędkości ataku (zd. bierna). Elise może aktywować zdolność, zwiększając jeszcze bardziej prędkość ataku Elise i jej pająków na 3 sekundy. Premia bierna: 5 / 10 / 15 / 20 / 25% Premia aktywna: 60 / 80 / 100 / 120 / 140% Koszt: darmowy. Czas odnowienia: 12 sekund. |
Zostało jeszcze 49% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie