Przeciwnicy na linii | Quinn | League of Legends League of Legends poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
Przeciwnik | Ikona | Poziom trudności | Opis |
Ashe | Średni | Ashe jest bardzo irytującym przeciwnikiem ponieważ na 1 poziomie na pewno nie wygrasz z nią wymiany ze względu na jej pasywkę i ładowanie się szansy na trafienie krytyczne jeśli pozostaje poza walką. Jak przybiegnie na linię zapewne pierwszy AA właduje prosto w Ciebie. Ashe potrafi permanentnie spowolnić przeciwnika przy pomocy Q lub Salwy także jeśli znajdziesz się daleko od swojego Turreta możesz nie dać rady uciec bez Flasha. Jeśli Ashe Cię goni, nie uciekaj jeśli nie dysponujesz Błyskiem bo i tak nie zdołasz uciec. Zamiast tego pójdź na wymianę i spróbuj szczęścia z oślepieniem - parę trafień krytycznych z wykorzystaniem pasywki może załatwić sprawę. Uważaj na ulti Ashe - wielka lodowa strzała lecąca przez całą mapę, która zadaje obrażenia AoE i stunuje przeciwnika. | |
Corki | Średni | Quinn posiada przewagę nad Corkim na początku rozgrywki więc staraj się to wykorzystać i kontrolować linię - harassuj przeciwnika z wykorzystaniem pasywki. Pamiętaj, aby nie stać w polu rażenia jego karabinku (Q) bo wtedy obrażenia zadawane przez Corkiego znacznie wzrastają. Corki może łatwo odskoczyć w bezpiecznym kierunku za pomocą W więc nie zdziw się gdy nagle wycofa się z walki. Po zdobyciu przez przeciwnika 6 poziomu i zakupieniu Trinity Force może być znacznie ciężej więc wykorzystaj Supporta z jakimś mocnym CC, aby uciszyć przeciwnika. | |
Draven | Wysoki | Draven dysponuje znacznie większymi obrażeniami od Quinn za sprawą swoich wirujących toporów. Pamiętaj, że gdy Draven łapie wirujące toporki, zadaje znacznie większe obrażenia, ale jest na to rada - Oślepienie Quinn świetnie sprawdza się w takiej sytuacji. Za pomocą E może odepchnąć przeciwnika troszkę na bok także gdy tylko dostrzeżesz taki zamiar staraj się uniknąć ataku przeciwnika i znaleźć się poza jego zasięgiem. Gdy Draven łapie swoje toporki nie ma co iść z nim na wymianę. Spróbuj zmusić przeciwnika żeby przegapił któryś z nich i wtedy zaatakować. | |
Ezreal | Średni | Ezreal jest ciężkim przeciwnikiem dla Quinn ponieważ jej Oślepienie na niewiele się tutaj zda - w takim wypadku Ezreal po prostu będzie korzystał z Q. Bohater ten dysponuje również szybką ucieczką, która w połączeniu z Flashem może sprawić, że nie dasz rady go dokończyć. Staraj się stać za minionami ponieważ będą one blokować lecące w Twoją stronę Q. Staraj się zmusić przeciwnika do wykorzystania E (odskok) i wtedy ruszyć do ataku - przeciwnik nie będzie mógł tak sprawnie uciec. Jeśli widzisz szansę w zdobyciu zabójstwa - przejdź w formę Valora i leć za przeciwnikiem, aby wykończyć go przy pomocy obrażeń AoE. |
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie