Maesteria bohatera w League of Legends | Mistrzostwo Bohatera (Maestry) League of Legends poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 30 września 2019
Każdy przywoływacz po ukończonym meczu dostaje punkty maestrii, które są kumulowane na korzyść każdego bohatera z osobna. Poziomów maestrii jest maksymalnie siedem, z czego dwa ostatnie wymagają dodatkowych tokenów. Po uzyskaniu odpowiedniego poziomu gracz dostaje nagrodę w postaci emblematu w ekranie ładowania oraz emotki w grze. Oprócz tego trzech bohaterów z największą ilością punktów wyświetla się w podglądzie profilu.
Poziomy Maestrii
Poziom | Punkty | Opis |
0 | Poziomy od 1 do 5 wymagają jedynie opowiedniej ilości rozegranych gier. Ilość punktów zależna jest od wygranej bądź przegranej, na tym etapie ocena bohatera nie ma wpływu. Rozgrywki niestandardowe i przeciwko AI są wyłączone z przyznawania punktów maestrii. Po osiągnięciu piątego poziomu gracz wciąż dostaje punkty maestrii, lecz poziom pozostanie ten sam. | |
1800 | ||
6000 | ||
12600 | ||
21600 | ||
- Dwa tokeny - NE/odłamek bohatera | Poziomy 6 i 7 nie wymagają żadnego pułapu punktów maestrii. Zamiast tego przywoływacz musi uzyskać ocenę S na mapie Summoner's Rift, w kolejce normalnej bądź rankingowej. Na ocenę wpływa ogromna ilość czynników, od podstawowego KDA i ilości stworów, po rozstawione i usunięte totemy. | |
- Trzy tokeny - NE/odłamek bohatera |
Tokeny Maestrii
Wszelkie uzyskane tokeny znajdują się w Łupach, w zakładce materiały. Po wybraniu jednego z nich można przejść do ulepszania rangi. Oprócz tokenów wymagana jest odpowiednia ilość niebieskiej esencji, lub odłamek bohatera dla którego chcemy podnieść poziom. Warto więc oszczędzać odłamki bohaterów, przynajmniej tych najtańszych.
Ekran ładowania i emotka
Punkty i ranga wyświetlają się na ekranie ładownia, i trzeba nacisnąć odpowiedni portret, aby je odkryć. Informację o poziomie maestrii można uzyskać od każdego uczestnika. Można w ten sposób ocenić przed rozgrywką jak bardzo zaznajomiony jest przeciwnik ze swoich bohaterem. Emotka natomiast wyświetla się po wciśnięciu kombinacji ctrl+6, i nie wlicza się do puli.