Fazy gry | Pantheon Jungler | League of Legends League of Legends poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
Fazy gry
Early Game
Ścieżka, którą obierzesz Pantheonem w dużej mierze zależy od tego po której stronie mapy rozpoczniesz grę. Najwięcej korzyści uzyskasz rozpoczynając od golemów, ponieważ przyśpieszone ataki będą ogłuszać stwory co pozwoli na odnowienie Egidy Zeonii. Staraj się uczestniczyć w gankach najpóźniej od 4 poziomu. Najlepiej będzie jeśli zaznaczysz swojemu midlanerowi, że już po pierwszej ścieżce będziesz chciał stworzyć presję. Jeśli linia będzie zepchnięta zabij kraba i przejdź na górną aleję. Staraj się doprowadzić do sytuacji w której przeciwnik przynajmniej straci czary przywoływacza. Wchodząc na dowolną linię pamiętaj, żeby pozostawić za sobą totem, który uprzedzi cię o możliwym counterganku. Po stworzeniu presji na górnej alei przejdź na środkową, która do tego momentu powinna już być możliwa do gankowania. Staraj się gankować najpóźniej co dwa siedliska stworów. Kontroluj teren wokół smoka i pamiętaj o czasie odnowienia swojej dżungli.
Mid Game
W tej fazie gry najważniejsze dla ciebie powinno być przejmowanie obiektów. Dbaj o wizję w okolicach smoka, najlepiej warduj dolną dżunglę przeciwników. Jeśli przeciwnicy będą nieuważni możesz ich wyciągać pojedynczo, staraj się unikać starć 5v5. Siłą Pantheona na tym etapie gry jest zaskoczenie przeciwników. Głównym celem ataków powinien być wrogi dżungler, ewentualnie któryś z prowadzących. Podtrzymuj dominację swojej drużyny, spychaj budynki i stwórz dogodny grunt pod zabicie Barona Nashora.
Late Game
W końcowym etapie gry Pantheon traci swoje znaczenie ofensywne i musisz pamiętać o tym, że przeciwnicy mogą mieć równe szanse w walce 1v1. Staraj się odwracać ich uwagę samotnie czyszcząc aleje. Kiedy przeciwnicy zaczną podążać w twoim kierunku, twoja drużyna powinna wyciągnąć pojedyncze jednostki. W tym czasie powinieneś dołączyć do nich przy użyciu ultimate i zainicjować walkę na pozostałych przeciwnikach. Pamiętaj, żeby nie wdawać się w walkę samotnie z przeciwną drużyną. Dowolne efekty kontroli tłumu mogą trwale wykluczyć cię z gry na kilkadziesiąt sekund paraliżując twoją drużynę.