Umiejętności | Jinx | League of Legends League of Legends poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
Czary Przywoływacza/Summoner Spells, wariant 1
Błysk (Flash) | Bariera (Barrier) | Opis |
Bez Błysku nie obejdzie się żaden bohater. Przydaje się on do szybkiej ucieczki, bądź do dogonienia przeciwnika. Pamiętaj, że możesz użyć tej umiejętności, by przedostać się przez małą przeszkodę (np. wąski mur). Bariera przydatna jest dla każdego ADC i Jinx nie jest tu wyjątkiem. Pozwoli ci ona nie raz wyjść cało z beznadziejnej sytuacji (np. gdy masz na sobie ignite, lub któreś z ultimate'ów z opóźnionym zapłonem, jak np. ultimate Karthusa). Możesz użyć jej także do sprowokowania przeciwnika. |
Czary Przywoływacza/Summoner Spells, wariant 2
Błysk (Flash) | Oczyszczenie (Cleanse) | Opis |
Błysk jest niemalże wymagany grając jako ADC, szczególnie, gdy grasz bohaterem pozbawionym umiejętności ucieczki. W drugim wariancie, zamiast Bariery, należy wziąć Oczyszczenie. Przydaje się to wtedy, gdy przeciwna drużyna dysponuje dużą ilością CC - lub gdy wrogi support na bocie posiada właśnie takie umiejętności (np. Leona). |
Przydzielanie punktów umiejętności
Opis Umiejętności
Zabawmy się! / Get Excited!
Umiejętność pasywna. Jinx otrzymuje 175% prędkości ruchu za każdym razem, gdy zginie bohater, lub zostanie zniszczona wieża, którą Jinx zaatakowała w ciągu ostatnich 3 sekund. Premia do prędkości ruchu znika stopniowo w ciągu 4 sekund. |
Wyjaśnienie:
Bardzo przydatna umiejętność, z której skorzystasz niejednokrotnie w każde fazie rozgrywki. W momencie aktywacji, Jinx zostaje doładowana prędkością ruchu, która pozwala jej wyprzedzić, bądź po prostu uciec, większość bohaterów (nawet przed rozpędzonym Hecarimem czy Rammusem). Jest to szczególnie przydatne w early / mid game, gdy wraz ze swoim supportem próbujecie zniszczyć wrogą wieżę na dolnej alejce - po wszystkim możesz bardzo szybko się ulotnić, uniemożliwiając wrogom kontratak. Pamiętaj, że nie musisz zadać ostatniego ciosu, by dostać bonus - wystarczy, że zniszczona wieża bądź zabity bohater zostali przez ciebie zaatakowani w ciągu ostatnich 3 sekund swojego istnienia.
Zmienianko! / Switcheroo!
Umiejętność ta posiada dwa tryby : wyłączony i włączony. Wyłączony - Pif Paf, działko obrotowe: każdy podstawowy atak Jinx dodaje jej premię do szybkości ataku, która kumuluje się do 3 razy, trwając 2.5 sekundy. Ładunki znikają jeden po drugim (każdy po upływie 2.5 sekundy), jeśli Jinx nie atakuje za pomocą swojego działka obrotowego. Ładunki nie znikają po zmienię na wyrzutnię rakiet, lecz premia przestaje działać po pierwszym ataku. Premia do prędkości ataku (za każdy atak) : 16,6 / 23,3 / 30 / 36,6 / 43,3 % Całkowita premia do prędkości ataku : 30 / 55 / 80 / 105 / 130 % Włączony - Rybeńka, wyrzutnia rakiet: Jinx otrzymuje premię do zasięgu ataku, oraz zadaje dodatkowe 10% obrażeń z każdym atakiem i 110% obrażeń od ataku wszystkim znajdującym się w pobliżu wrogom. Każda wystrzelona przez Jinx rakieta wymaga many. Na obrażenia obszarowe mają wpływ trafienia krytyczne. Premia do zasięgu : 75 / 100 / 125 / 150 / 175 |
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie