Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

League of Legends - poradnik do gry

League of Legends - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jak grać na linii i przeciwko Brandowi | League of Legends League of Legends poradnik, porady

Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019

Jak grać przeciwko Brandowi

  1. Zawsze staraj się chować za minionami na linii. Jeśli dostaniesz od niego ogłuszenie to masz małe szanse, by wyjść z tego bez szwanku.
  2. Czekaj. Cierpliwość to klucz do sukcesu przeciw Brandowi. Poczekaj aż zużyje wszystkie umiejętności, a ty je ominiesz i dopiero wtedy zaatakuj. Brand ma bardzo duże czasy odnowienia.
  3. Nie trzymaj się blisko junglera podczas ganku na Branda. Jeśli staniesz za blisko to Piroklazm, którego na pewno użyje zada ci straszne obrażenia.
  4. Podczas walk drużynowych, jeśli to do ciebie należy zabicie Branda, to staraj się go oflankować. Brand jest bardzo wrażliwy na atak z zaskoczenia.

Przeciwnicy na midzie

  1. Lux - Dla Branda to prawdziwy problem. Lux ma większy zasięg niż Brand, więc ten niewiele może zrobić by z nią wygrać. Jedynym sposobem jest wyczekanie, aż zużyje swoje zaklęcia, a wtedy Brand wykona swoją kombinację. Mimo wszystko większość gry na linii będziesz dość mocno obijany.
  2. Azir - Nie jest zbytnim zagrożeniem dla Brand. Azir nie powiada żadnych zaklęć które ograniczają ruch, a dodatkowo podczas ataku żołnierzami sam nie może się ruszać. Sprawia to, że jest idealny do bycia obijanym przez Branda.
  3. Vegiar - Mało mobilny przeciwnik, który posiada jednak bardzo duże obrażenia. Jednakże wystarczy jeden Słup Ognia i Spalenie by zakończyć jego żywot. Jeśli Vegiar ściąga Branda na jedno Ulti (co może się zdarzyć) należy zmusić go do pościgu za sobą i rzucać w niego cały czas Spaleniem. Jednakże na linii Vegar będzie próbował głównie farmić, więc Brand może go spokojnie atakować bez narażania się na śmierć.
  4. Ahri - Ahri jest bardzo problematyczna dla Branda. Jest bardzo mobilna i bez problemu może uniknąć większości zaklęć Branda. Prawdopodobnie najgorszy przeciwnik dla niego.
  5. LeBlanc - Wbrew pozorom jest to jeden z łatwiejszych przeciwników do walki. Zazwyczaj kombinacja Leblanc wygląda tak, że skacze do przeciwnika po linii prostej. Wystarczy założyć jej płomień na początku skoku i po prostu rzucić Spalanie przed siebie. LeBlanc zostanie ogłuszona i jej atak nie dojdzie do skutku. Jeśli rzucisz Piroklazmem w odpowiednim momencie to ten odbije się dodatkowo od pojawiającego się klona LeBlanc i ta na pewno zginie. Grunt to rzucać ogłuszenie podczas jej skoku i Ult tak by odbił się od klona.
  6. Talon - Zaraz po Ahri najtrudniejszy przeciwnik. Musisz go zniszczyć, przed 6, bo gdy dostanie Ultimate to zabije cię nin zdążysz rzucić jedną umiejętność. Problemem jest jego doskok, który nie jest dashem, tylko teleportem. Dobry talon na pewno wyczeka aż zużyjesz jeden czy dwie umiejętności zanim zaatakuje, więc staraj się ich nie zużywać. Jeśli już użyjesz ogłuszenie i nie trafisz, to uciekaj od razu pod wieżę.
  7. Malzahar- Są sobie równi, z lekką przewagą dla Malzahara, który potrafi unieruchomić Branda za pomocą swojego Ultimate'a. Jak wiadomo nie poruszający się Brand to martwy Brand. Staraj się nie podchodzić do niego na odległość Ulta.
  8. Kassadin - łatwy przeciwnik dla Branda. Kassadin musi wejść ze swoim skokiem w Branda by mu coś zrobić, ale nie powinien zabić go w ułamku sekundy. To daje czas Brandowi by mógł go bez problemu ogłuszyć i zastosować swoją kombinację.

Przeciwnicy w na supporcie

  1. Blitzcrank - Ciężki przeciwnik na linię. Brand jest bardzo mało wytrzymałym suportem wiec jeden dobry grab w early pogrzebie siłę Branda, jako supporta. Mając to na uwadze na Blitza nie można grać agresywnie, więc cała esencja tej postaci na tej roli umiera.
  2. Lulu - Lulu też obija wrogiego adc, ale Brand robi to skutecznej. Brand musi po prostu obijać tego, kto jest bliżej. Lulu jest praktycznie tak samo łatwa do zabicia jak przeciwny adc.
  3. Leona - Z leoną to wszystko zależy od indywidualnego skilla. Podczas lotu z przyciągnięcia Leona może być ogłuszona przez Branda, a potem obita, nie mogąc ogłuszyć swojego celu. Jeśli jednak Brandowi nie uda się jej ogłuszyć to sam może mieć problem.
  4. Alistar - Alistar nie powinno być większego problemu, jeśli Brand będzie czekał na jego atak. Gdy alistar wskoczy na twojego partnera to po prostu ogłusz przeciwnika, aby ten nie mógł się ruszyć przez chwile, a potem wróć do obijania ich.
  5. Sona - Z Soną jest problem. Dobrze zbudowana może leczyć bez problemu obrażenia zadane przez Branda, a także sama go zabić, jeśli ten na chwilę się odsłoni. Dobra Sona ma w early większe obrażenia niż adc.
  6. Janna - Janna to chyba mimo wszystko najcięższy przeciwnik na linii. Mimo iż jest mało wytrzymała to chowa się z tyłu i po prostu daje dużą tarczę na swojego sojusznika, przez co ataki nie Branda nie mogą odnieść takiego skutku jak powinny.