Przeciwnicy na linii | Shen | League of Legends League of Legends poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
Przeciwnik | Ikona | Poziom trudności | Opis |
Irelia | Wysoki | Na Irelię musimy uważać, jej true dmg może nas naprawdę zaboleć, a lifesteal zniweluje nasz harras, nie polecam pickowania Shena gdy widzimy ją w przeciwnym teamie. | |
Lee Sin | Średni | Wytrzymały przeciwnik, bardzo mobilny, słabnie w late więc powinniśmy spokojnie sobie farmić i zlecić junglerowi gankowanie innych linii. | |
Kha'Zix | Średni | Trzymajmy się minionów, linia będzie wyrównana dopóki Kha będzie miał manę, gdy jej się pozbędzie nasze szanse diametralnie wzrosną. | |
Rumble | Niski | Rumble nie jest wymagającym przeciwnikiem, aby nam zagrozić potrzebuje przedmiotów, a na początkowych poziomach nie ma z nami szans, warto wyczekać aż użyję swoją tarczę i wtedy rzucać na niego Q. | |
Teemo | Wysoki | Ciężki lane, aby coś na nim ugrać musimy trafiać nasze taunty. Jeżeli uzyskamy przewagę nie powinniśmy mieć większych problemów z jej utrzymaniem. | |
Zed | Niski | Łatwa linia, nie ma sustainu, z naszym E łatwo go zgankować, spokojnie obijamy go Q i czekamy na dogodną okazję do taunta. Gdy nas lutuje używamy E, oddalając się od niego, tym samym nie pozwalając zadać nam znaczących obrażeń. | |
Elise | Wysoki | Dość ciężka linia. Elise może łatwo uniknąć naszego E (E w postaci pająka) do tego ma praktycznie wszystko do zdominowania lana ( sustain, stun, mocny harras, niezłą ucieczkę). | |
Malphite | Niski | Jednym słowem "farmfest". My mu nic nie zrobimy, on nam również. Po 6 Levelu, gdy chcemy ultować powinniśmy wycofać się z linii, bądź wejść w krzaki gdyż w innym wypadku może nam łatwo przerwać. | |
Vladimir | Wysoki | Dość mocna kontra na nas, aczkolwiek, jeżeli na 2-3 poziomie uda nam się trafić w niego E, to wraz z pasywem, Q i Podpaleniem jesteśmy w stanie go zabić. Również na ganku wampir powinien mieć duże problemy. | |
Gangplank | Niski | Próbujmy zredukować obrażenia z jego Q naszą tarczą. Ma dość dużą wytrzymałość na linii, aczkolwiek jest uzależniony od many, co zdecydowanie pracuje na naszą korzyść. My jesteśmy w stanie uciec z ganka, on raczej nie powinien (uważajcie na jego W redukujące CC, co jest jego jedyną pomocą w ucieczce). | |
Renekton | Wysoki | Linia, na której naszym głównym celem jest się wyfarmić, Renekton na początku jest silniejszy, aczkolwiek dużo traci z długością trwania meczu, warto non stop obijać go z Q, aby nie grał z nami zbyt agresywnie. | |
Tryndamere | Wysoki | Niewygodny przeciwnik, potrzebna będzie pomoc junglera, polecam przeciw niemu wziąć Teleporta, gdyż zazwyczaj Tryndamere split pushuje, więc po użyciu ulta możemy spokojnie powrócić na lane w celu ochrony wieży. | |
Wukong | Średni | Jego obrażenia są większe od naszych, na szczęście nie ma sustainu więc przy zniwelowaniu części damage'u z pomocą tarczy to my będziemy miękli przewagę. Uważajmy na sztuczkę z klonem, dobrym pomysłem na nią może być zakup różowego totemu. | |
Nasus | Wysoki | Ciężki przeciwnik, mamy za małe obrażenia, aby zabić go samemu. Należy poprosić junglera o 2-3 ganki na początku gry, jeżeli się udadzą dalej pójdzie z górki. | |
Mundo | Średni | Raczej nas nie zabije, ale my też nie jesteśmy w stanie mu zagrozić, pamiętajmy o Podpaleniu, gdy rzuci ulta, co zmniejszy wartość jego leczenia o połowę. Zadaje oba typy obrażeń, więc warto kupować przedmioty dające pancerz jak i odporność na magię. |