Przedmioty | Wukong | League of Legends League of Legends poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 16 lipca 2019
Wukong Top
Zestaw początkowy - defensywny pierwszy
Buty Szybkości | Mikstura Zdrowia x4 | Strażniczy Totem | Opis |
Bezpieczny zestaw, który zapewni postaci dużą mobilność. Mikstury Zdrowia w połączeniu z kwintesencjami do regeneracji życia szybko uleczą Wukonga. |
Zestaw początkowy - defensywny drugi
Lekka Szata | Mikstura Zdrowia x5 | Strażniczy Totem | Opis |
Zestaw, który świetnie sprawdzi się w walce przeciwko championom, którzy zadają poważne obrażenia fizyczne. Lekka Szata zwiększy pancerz Wukonga dzięki czemu będzie otrzymywać mniej obrażeń fizycznych. Mikstury zadbają o regenerację zdrowia. |
Zestaw początkowy - defensywny trzeci
Tarcza Dorana | Mikstura Zdrowia | Strażniczy Totem | Opis |
Tarcza Dorana jest kolejnym solidnym defensywnym wyborem. Zapewni bonus do puli zdrowia, jego regenerację, a także ograniczy otrzymywane obrażenia od AA przeciwnika. |
Zestaw w środkowej fazie gry
Buty Szybkości | Krwiożercza Hydra | Tłuczek | Opis |
Krwiożercza Hydra w znacznej mierze zwiększy zadawane obrażenia, jak i pozwoli Wukongowi na prowadzenie skuteczniejszej wymiany, a także pozwoli na bardzo szybkie pushowanie linii. Dzięki Hydrze Wukong będzie mógł również znacznie szybciej odnawiać swoje zdrowie. Tłuczek w połączeniu z Q pozbawi przeciwnika większości pancerza a tym samym będzie on otrzymywał bardzo duże obrażenia od ataków Wukonga. |
Zestaw końcowy
Obuwie Merkurego | Krwiożercza Hydra | Czarny Tasak | Omen Randuina | Ostatni Szept | Anioł Stróż |
Opis
Taki zestaw przedmiotów gwarantuje Wukongowi sporą przeżywalność za sprawą Randuina i Anioła Stróża, który może przywrócić zmarłego championa do życia. Hydra pozwoli na skuteczne pushowanie linii, a tym samym zmusi to przeciwników do radzenia sobie z tym problemem. Czarny Tasak w połączeniu z Ostatnim Szeptem i uderzeniu z Q może całkowicie pozbawić mniej opancerzonego przeciwnika zbroi, a tym samym będzie on otrzymywał strasznie wysokie obrażenia.
Inne przydatne przedmioty
Nazwa | Ikona | Opis |
Kolczasta Kolczuga | Kolczasta Kolczuga jest bardzo dobrym przedmiotem jeśli musimy zmagać się z dużą ilością championów korzystających z AA/obrażeń fizycznych (jak np. Caitlyn, Vayne, Master Yi). | |
Całun Banshee | Banshee zapewnia bonus do puli zdrowia, jak i odporność na magię. Przydatny przedmiot, jeśli przeciwnicy dysponują bardzo mocnym harassem. Banshee zablokuje pierwszą z umiejętności, która trafi w Wukonga, a tym samym uniknie ona otrzymania obrażeń. | |
Słoneczna Peleryna | Słoneczna peleryna jest kolejnym przedmiotem defensywnym wartym rozważenia. Zwiększa szybkość farmienia i przepychania linii, a poza tym zapewnia bonus do puli zdrowia i pancerza postaci. | |
Paszcza Malmortiusa | Dobry przedmiot, który świetnie sprawdza się w walce przeciwko postaciom AP. Paszcza Malmortiusa łączy w sobie statystyki ofenswyne i defensywne. W sytuacji, w której twój bohater miałby otrzymać obrażenia magiczne, które pozostawiłyby mu mniej niż 30% zdrowia, na 5 sek. otrzymasz tarczę, która pochłonie 400 pkt. obrażeń magicznych. |
Wukong Jungler
Zestaw początkowy
Maczeta Łowcy | Mikstura Zdrowia x5 | Strażniczy Totem | Opis |
Maczeta jest standardowym wyborem dla Junglera ponieważ pozwala na szybsze czyszczenie campów w dżungli. Mikstury zadbają o regenerację zdrowia. Trinket zapewni wczesne bezpieczeństwo w dżungli - można za jego pomocą postawić Warda przy którymś z buffów. |
Zestaw w środkowej fazie gry
Buty Szybkości | Ostrze Łowcy | Tłuczek | Opis |
Ostrze Łowcy pozwala na szybkie radzenie sobie z obozami w dżungli, regenerację zdrowia w trakcie walki z potworami, a także za sprawą umiejętności biernej tego przedmiotu możesz skorzystać z Porażenia, aby zadać nieuchronne obrażenia przeciwnikowi i dodatkowo spowolnić go na chwilę. Tłuczek dodatkowo zwiększy obrażenia poprzez penetrację pancerza przeciwnika co we wczesnej fazie rozgrywki może okazać się dla nich zabójcze. |
Zestaw końcowy
Obuwie Merkurego | Ostrze Łowcy (Wojownik) | Słoneczna Peleryna | Omen Randuina | Czarny Tasak | Anioł Stróż |
Opis
Zestaw końcowy dla Wukonga Junglera jest bardzo wyśrodkowany, tzn. nastawiony jest zarówno na defensywę, jak i ofensywę. Ostrze Łowcy (Wojownik) znacznie zwiększy ofensywę postaci i skuteczność ganków Wukonga, a dzięki połączeniu wzmocnienia "Wojownik" z Czarnym Tasakiem bohater będzie w stanie przebić sporą część pancerza przeciwnika. Słoneczna Peleryna zwiększy skuteczność przy czyszczeniu campów lub fal minionów, a ponad to zwiększy pancerz i pulę życia bohatera. Randuin świetnie sprawdzi się w starciach drużynowych ponieważ po wykonaniu Cyklonu można dodatkowo spowolnić przeciwników. Anioł Stróż przywróci zmarłego championa do życia a więc można wtedy grać bardziej agresywnie.
Inne przydatne przedmioty
Nazwa | Ikona | Opis |
Krwiożercza Hydra | Hydra to świetny przedmiot do split pushu. Zapewnia dodatkową kradzież życia, obrażenia fizyczne, a jej umiejętność pasywna sprawia, że fale minionów lub stwory enutralne w dżungli giną w bardzo szybkim tempie. | |
Kolczasta Kolczuga | Kolczasta Kolczuga jest bardzo dobrym przedmiotem jeśli musimy zmagać się z dużą ilością championów korzystających z AA/obrażeń fizycznych (jak np. Caitlyn, Vayne, Master Yi). | |
Całun Banshee | Banshee zapewnia bonus do puli zdrowia, jak i odporność na magię. Przydatny przedmiot, jeśli przeciwnicy dysponują bardzo mocnym harassem. Banshee zablokuje pierwszą z umiejętności, która trafi w Aatrox'a, a tym samym uniknie ona otrzymania obrażeń. Przedmiot ten może zablokować np. ulti Ashe przez co efekt ogłuszenia przepadnie. | |
Ostatni Szept | Przedmiot ten przydaje się w starciu z typowymi Tankami lub z przeciwnikami, którzy zainwestowali w pancerz. Jeśli czujesz, że Czarny Tasak nie wystarcza można rozważyć zainwestowanie złota właśnie w ten przedmiot | |
Paszcza Malmortiusa | Dobry przedmiot, który świetnie sprawdza się w walce przeciwko postaciom AP. Paszcza Malmortiusa łączy w sobie statystyki ofenswyne i defensywne. W sytuacji, w której twój bohater miałby otrzymać obrażenia magiczne, które pozostawiłyby mu mniej niż 30% zdrowia, na 5 sek. otrzymasz tarczę, która pochłonie 400 pkt. obrażeń magicznych. |