Nowe Runy w League of Legends | Kolekcja | League of Legends League of Legends poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
System run powinien być jedną z pierwszych rzeczy do opanowania przez nowicjusza, jako że ich złe lub dobre rozdysponowanie potrafi diametralnie wpłynąć na przebieg rozgrywki. Każdy bohater w League of Legends jest zbalansowany z myślą o tym, że w grze będzie korzystał z przywilejów, które gwarantują mu wcześniej przypisane Runy. Jeśli więc przywoływacz nie przygotuje się odpowiednio do meczu, to odczuje tego efekty już w pierwszych minutach rozgrywki.
Dla każdego konta przygotowane jest 5 predefiniowanych zestawów run. Ponieważ nie można ich edytować, każdy gracz zaczyna z dwoma miejscami na własne, w pełni personalizowane zestawy. Oprócz tego kolejne miejsca są dostępne za Niebieską esencję (NE) lub Riot points (RP).
Każda Runa zawiera swój opis działania, który może być poszerzony o dokładne przeliczniki w grze, klikając w odpowiednią opcję na dole ekranu. Bardzo ważne jest, żeby zapisać swoją pracę, inaczej gra wybierze jeden z 5 predefiniowanych zestawów. Runy można edytować z tej pozycji, lub bezpośrednio w etapie wybierania bohaterów.
Gracz ma do dyspozycji 5 drzewek rozwoju: Precyzja, Dominacja, Czarnoksięstwo, Determinacja i Inspiracja. Przy układaniu strony run należy wybrać jedno drzewko główne, jedno poboczne, oraz zestaw statystyk. Różnica między nimi jest taka, że w drzewku głównym możemy wybrać jedną runę kluczową oraz trzy pomniejsze w drzewku pobocznym tylko dwie mniejsze runy. Poniżej znajduje się pełna lista run.
Drzewka run
- Precyzja / Precision
- Dominacja / Domination
- Czarnoksięstwo / Sorcery
- Determinacja / Resolve
- Inspiracja / Inspiration
Precyzja / Precision
Drzewko Precyzji zostało stworzone z myślą o bohaterach zadających obrażenia w czasie, takich Strzelcy lub Wojownicy. Runy skupiają się na przyspieszeniu ataków podstawowych oraz utrzymaniu przy życiu podczas walk.
Runy kluczowe (Keystones)
Ikona | Opis | Przykładowi bohaterowie |
Do ataku (Press the attack) - Trafienie bohatera podstawowymi atakami określoną liczbę razy z rzędu spowoduje zadanie dodatkowych obrażeń adaptacyjnych (zależnie od poziomu) i sprawi, że będą otrzymywać więcej obrażeń ze wszystkich źródeł. | ||
Zabójcze tempo (lethal tempo) - Chwilę po zadaniu obrażeń bohaterowi gracz zyskuje prędkość ataku zależną od poziomu na kilka sekund. Atakowanie bohaterów wydłuża efekt. Zabójcze Tempo umożliwia tymczasowe przekroczenie limitu prędkości ataku. | ||
Zwinne nogi (Fleet Footwork) - Atakując i poruszając się, bohater gromadzi ładunki energii. Gdy zgromadzi 100 ładunków, jego następny atak staje się naładowany. Naładowane ataki leczą i dają prędkość ruchu na krótki okres czasu. W przypadku bohaterów zasięgowych leczenie jest zredukowane. | ||
Zdobywca (Conqueror) - ataki podstawowe oraz umiejętności zadające obrażenia wrogiemu bohaterowi przyznają obrażenia fizyczne lub magiczne na pewien czas (wydłużony dla bohaterów walczących w zwarciu). Efekt ten kumuluje się do kilku razy. Po osiągnięciu pełnego limitu, część zadawanych obrażeń konwertowana jest do czystych i leczy za tą wartość. |
Mniejsze runy
Przeleczenie (Overheal) - Nadwyżka leczenia na zamienia się w drobną tarczę. Tarcza powstaje nadwyżki samoleczenia lub nadwyżki leczenia od sojuszników. | |
Triumf (Triumph) - Udział w zabójstwie przywraca część brakującego zdrowia i daje ci dodatkowo kilka sztuk złota. | |
Rozwój Myśli (Presence of Mind) - przy udziale w zabójstwach część brakującej many zostaje przywrócona, a czas odnowienia umiejętności ostatecznej zostaje skrócony. | |
Legenda: Żwawość (Legend: Alacrity) - Bohater zyskuje prędkość ataku za każdy udział w zabójstwie bohatera, epickiego potwora, zabójstwo dużego potwora i stwora. | |
Legenda: Nieustępliwość (Legend: Tenacity) - Bohater Zyskuje nieustępliwość za każdy udział w zabójstwie bohatera, epickiego potwora, zabójstwo dużego potwora i stwora. | |
Legenda: Rodowód (Legend: Bloodline) - Bohater Zyskuje kradzież życia za każdy udział w zabójstwie bohatera, epickiego potwora, zabójstwo dużego potwora i stwora. | |
Ostateczny Cios (Doup De Grace) - Gracz Zadaje więcej obrażeń bohaterom, którzy mają niski poziom zdrowia | |
Odcięcie (Cut Down) - Gracz zadaje więcej obrażeń bohaterom, więcej maksymalnego zdrowia od ciebie. | |
Ostatni Bastion (Last Stand) - Gracz zadaje więcej obrażeń bohaterom, im mniej masz punktów życia. |
Dominacja / Domination
Zestaw stworzony dla bohaterów eksplozywnych, takich jak Asasyni. Runy pomagają zadać ogromne obrażenia w niskim czasie, oraz ułatwiają zdobycie wczesnej przewagi.
Runy kluczowe (Keystones)
Ikona | Opis | Przykładowi bohaterowie |
Porażenie (Electrocute) - Trafienie bohatera 3 oddzielnymi atakami lub umiejętnościami w ciągu 3 sek. zadaje dodatkowe obrażenia adaptacyjne. | ||
Drapieżnik (Predator) - Wyposaża buty w aktywny efekt "Drapieżnik". Ładuje się przez krótką chwilę poza walką, aby przyznać tymczasowo prędkość ruchu. Ataki lub umiejętności powodujące obrażenia zakończą ten efekt, zadając dodatkowe obrażeń adaptacyjnych. Otrzymanie obrażeń lub wykonanie innej czynności w trakcie ładowania anuluje efekt i włączy czas odnowienia. | ||
Mroczne Żniwa (Dark Harvest) - Zadanie obrażeń bohaterowi o niskim poziomie życia spowoduje wydarcie jego duszy, które rani go oraz przyznaje ładunek. Kolejne obrażenia poprzez wydarcie duszy skaluje się z ilością ładunków. | ||
Nawałnica mieczy (Hail of Blades) - Przyznaje duży bonus do prędkości ataku dla kilku pierwszych ataków podstawowych. |
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie