Wysiłki Arniela (2) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim Skyrim poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019
Nowy cel główny: Podgrzej konwektor
Wciśnij klawisz TAB, otwórz zakładkę Magia, przejdź do kategorii Zniszczenie i wybierz z listy czar Konwekcja Arniela (powyższy screen).
Ustaw się na wprost od konwektora i zgodnie z otrzymaną wcześniej od Arniela wskazówką przytrzymaj klawisz myszy przez co najmniej trzy sekundy (powyższy screen), w wystarczającym stopniu podgrzewając konwektor.
Nowy cel główny: Zabierz klejnot duszy
Możesz już podejść do konwektora, ponownie wejść z nim w interakcję i podnieść wypaczony klejnot duszy (powyższy screen). Wszystkie opisane powyżej czynności musisz teraz powtórzyć z dwoma innymi wybranymi przez siebie dwemerskimi konwektorami.
Nowy cel główny: Oddaj klejnot duszy Arnielowi
Do zleceniodawcy questu będziesz mógł powrócić dopiero po tym jak odnajdziesz trzy różne konwektory i z pomocą każdego z nich podgrzejesz klejnot. Wybierz się do Akademii w Zimowej Twierdzy i przekaż wypaczony klejnot duszy Arnielowi (powyższy screen). Niestety, także i tym razem nie otrzymasz żadnej nagrody.
Nowy cel główny: Pomów z Enthirem
W przypadku opisywanego czwartego questu będziesz już zapewne musiał odczekać około dwóch dni. Domyślam się też, że możesz mieć trochę problemów z odnalezieniem Arniela. Najbardziej prawdopodobne miejsce jego pobytu to niewielkie pomieszczenie magazynowe w lokacji Komnata Spokoju (powyższy screen). Rozpocznij rozmowę i zapytaj się Arniela czy nie potrzebuje jeszcze z czymś pomocy. Mag podzieli się dobrymi nowinami na temat poczynionych postępów i jednocześnie ponownie wyśle Cię do Enthira, który z niewyjaśnionych powodów nie chce przekazać mu innego przedmiotu potrzebnego do pracy.
Gwoli przypomnienia, Enthira zazwyczaj można odnaleźć w jednym z pomieszczeń w Komnacie Osiągnięć. Rozpocznij rozmowę i porusz temat drugiego przedmiotu, o który upomina się Arniel (powyższy screen). Enthir będzie upierał się, że wina nie leży po jego stronie i że nie dotarł do niego kurier. Musisz oczywiście wypytać się o ostatnie znane miejsce pobytu posłańca, albowiem to Tobie w udziale przypadnie jego zlokalizowanie.
Nowy cel główny: Odszukaj posłańca
Otwórz mapę świata. Na poszukiwania kuriera oraz przedmiotu dla Arniela, który transportował, będziesz musiał wybrać się do losowo wybranej lokacji świata gry. Odszukaj ją na mapie i zaplanuj wyprawę. Po dotarciu do celu podróży konieczne okaże się zapewne zbadanie ruin, twierdzy lub innej tego konstrukcji, okupowanej przez potwory lub żywych przeciwników (powyższy screen).
Niezależnie od tego czy od razu wyruszyłeś na poszukiwania czy też odwlokłeś je w czasie, kurier będzie już martwy. Odszukaj jego ciało, które zapewne będzie znajdowało się w dobrze strzeżonym miejscu (powyższy screen). Koniecznie zbadaj ciało kuriera i zabierz ze sobą magiczny sztylet Keening.
Nowy cel główny: Dostarcz przesyłkę Arnielowi
Powróć do Akademii w Zimowej Twierdzy i z odnalezionym sztyletem od razu wybierz się do Arniela, gdyż nie musisz ponownie zgłaszać się do Enthira. Arniela odnajdziesz najprawdopodobniej w niewielkim pomieszczeniu magazynowym w lokacji Komnata Spokoju. Podejdź do maga i przekaż mu zdobyty niedawno sztylet (powyższy screen).
Nowy cel główny: Obserwuj eksperyment Arniela
Pozostało Ci już tylko obejrzeć eksperyment, do którego Arniel przygotowywał się od dłuższego czasu (powyższy screen). Przeprowadzone przez maga doświadczenie dość nieoczekiwanie zakończy się jego zniknięciem. Zauważ, że nagrodzony zostałeś nowym czarem Przywołanie cienia Arniela, dzięki któremu zaprzyjaźnionego maga w dowolnej chwili będziesz mógł przyzywać sobie na pomoc. Oprócz tego możesz podnieść leżący na ziemi sztylet Keening, który na szczęście nie zniknął razem z Arnielem.