Wyprawa do Czarnygłazu (2) | Czarnygłaz | Solucja Skyrim Skyrim poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 3 grudnia 2019
Na tej stronie poradnika do The Elder Scrolls V: Skyrim znajduje się druga część opisu przejścia wyprawy do ruin Czarnygłaz w ramach głównego questu o takim samym tytule. Nasza solucja podpowiada jak poprawnie przejść przez dalszą część ruin, jak ominąć pułapki oraz jak zdobyć Smoczy Kamień.
Po wygranej bitwie rozejrzyj się po pomieszczeniu za ciałem Arvela Szybkiego, który najwyraźniej nie zdołał uciec zbyt daleko (powyższy screen). Zbadaj ciało złodzieja, zabierając ze sobą przede wszystkim złoty szpon oraz dziennik Arvela. Wybierz się teraz na północ, ale UWAŻAJ na znajdującą się na ziemi płytę naciskową, która uruchamia trudną do uniknięcia pułapkę.
To nie koniec problemów, bo po znalezieniu się w północnym pomieszczeniu zmuszony zostaniesz do pokonania znacznie silniejszego niespokojnego draugra. W miarę możliwości zwiększ przed pojedynkiem swoją odporność na zimno i staraj się atakować potwora w walce wręcz, powstrzymując go od rzucania zaklęć. Swoje szanse na odniesienie zwycięstwo możesz też zwiększyć atakując draugra zanim jeszcze wysunie się z miejsca spoczynku.
Udaj się na wschód, będąc gotowym do pozbycia się kilku zwykłych draugrów. Docelowo musisz dotrzeć do korytarza z pułapkami w postaci przesuwających się ostrzy (powyższy screen). W zależności od upodobań możesz podjąć próbę sprintu, bądź też powoli przemieszczać się, pomagając sobie opcją kucania. Wznów przeprawę przez katakumby, sukcesywnie eliminując napotykane po drodze draugry. Za każdym razem dobrze jest wycofywać się, dzięki czemu zmniejszysz ryzyko zostania zaatakowanym przez zbyt liczną grupę potworów.
Docelowo musisz dotrzeć do pomieszczenia z wodospadem. Rozpraw się tu z jeszcze jednym draugrem, a następnie zlokalizuj łańcuch, za który należy pociągnąć (powyższy screen), doprowadzając tym samym do podniesienia się kraty. Kieruj się na południe i następnie na wschód. Nie omieszkaj zajrzeć do mijanej po drodze skrzyni, po czym wybierz się ponownie na południe.
Po dotarciu do ośnieżonego mostu pokonaj pojedynczego draugra i rozważ dodatkowo zeskoczenie na sam dół celem zbadania zamkniętego kufra. Wznów przemarsz, a po kilku chwilach znajdziesz się w ostatnim pomieszczeniu świątyni. Do zlikwidowania będzie tu drugi niespokojny draugr (powyższy screen), tak więc musisz się bardzo pilnować. Jako że osobnik ten wyposażony jest w broń białą warto trzymać go na dystans. Po wygranej bitwie rozejrzyj się za nową zamkniętą skrzynią i następnie otwórz bramę prowadzącą do pracowni w Czarnygłazie.
Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie