Srebrna Ręka | Zadania Towarzyszy | Solucja Skyrim Skyrim poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019
Srebrna Ręka
Uaktywnienie questu
W celu uaktywnienia tego questu musisz ukończyć nadrzędny quest Próba honoru i następnie wykonać jedno dowolne poboczne zadanie, wybrane spośród tych, które zlecane są przez Farkasa, Aelę, Vilkasa oraz Skjora. Już po zaliczeniu pobocznej misji powróć do zleceniodawcy i wypytaj go o inne zlecenia, a zostaniesz odesłany do Skjora (powyższy screen). Uwaga - Jeżeli zleceniodawcą pobocznego questu był sam Skjor, to nie musisz oczywiście go odnajdywać, tylko od razu poznasz szczegóły nowego nadrzędnego questu Towarzyszy.
Odblokowany quest Towarzyszy: Srebrna Ręka
Nowy cel główny: Porozmawiaj ze Skjorem
W zależności od pory dnia Skjora możesz odnaleźć w głównej sali sanktuarium Jorrvaskr lub w kwaterach mieszkalnych w Jorrvaskr. W trakcie rozmowy tarczownik poprosi Cię o spotkanie się z nim w godzinach wieczornych w Podziemnej Kuźni (powyższy screen).
Nowy cel główny: Spotkaj się nocą ze Skjorem
Wyjdź z Jorrvaskr i zgodnie z prośbą Skjora zaczekaj na nastanie nocy, pomagając sobie w razie potrzeby opcją snu czy przyśpieszenia upływu czasu. Skieruj się w okolice odwiedzanej wcześniej kuźni Eorlunda, zlokalizowanej na północ od sanktuarium. Skjor powinien na Ciebie czekać przy skałach na niższym poziomie (powyższy screen).
Nowy cel główny: Wejdź do Podziemnej Kuźni
Skorzystaj z tego samego ukrytego przejścia w skałach co Skjor (powyższy screen), przenosząc się do Podziemnej Kuźni. Nie wystrasz się na widok kolejnego wilkołaka, bo jest to tylko Aela w swojej wilczej formie. Od Skjora dowiesz się nieco więcej na temat tego daru (czy, zdaniem niektórych, przekleństwa) oraz utrzymywaniu tego tematu w sekrecie przed Kodlakiem. Tarczownik stwierdzi, że w celu dopełnienia procesu dołączenia do Towarzyszy również musisz przyjąć krew wilka. Nie musisz oczywiście automatycznie się zgadzać, ale jeżeli chwilowo odmówisz to nie będziesz mógł kontynuować tego questu.
Nowy cel główny: Weź udział w rytuale krwi
Skjor rozpocznie po chwili rytuał. Podejdź do fontanny w Podziemnej Kuźni (powyższy screen) i wejdź z nią w interakcję. Przed Tobą dosyć ciekawa scenka, w których będziesz już poruszał się jako wilkołak. Nie przejmuj się tym, że chwilowo nie otrzymałeś żadnych nowych wytycznych, bo jest to jedynie krótki przerywnik, który ma Cię zapoznać z postacią wilka. Po chwili ekran się ściemni i przejdziesz do kolejnej części tego questu.
Nowy cel główny: Pomów z Aelą
Przytomność odzyskasz w zupełnie innej lokacji, a mianowicie niedaleko Skały Wisielców. Zauważ jednocześnie, że bohater nie ma założonych elementów ekwipunku, bo są one automatycznie zdejmowane w momencie przemiany w wilkołaka. Zainicjuj rozmowę z Aelą (powyższy screen), która będzie uradowana na wieść o tym, że Twoja pierwsza przemiana zakończyła się sukcesem. Od łowczyni dowiesz się ponadto, że w ramach uczczenia tego wydarzenia weźmiecie udział w ataku na obozowisko Srebrnej Ręki, czyli organizacji zrzeszającej łowców wilkołaków. Jeszcze przed przystąpieniem do ataku warto oczywiście wypytać Aelę o szczegóły bycia wilkołakiem, choć w temacie pozbycia się tej "klątwy" nie będzie już miała zbyt wiele do powiedzenia.
Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie