Chwała poległym (3) | Zadania Towarzyszy | Solucja Skyrim Skyrim poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019
Nowy cel główny: Pomów z Kodlakiem
Podejdź do przebywającego w tym miejscu ducha Kodlaka Białowłosego (powyższy screen) i zainicjuj rozmowę. Kodlak potwierdzi, że jego dusza ukrywa się w tym miejscu, nie mogąc wybrać się do Sonvgardu, jak również zasugeruje żeby wrzucić do ognia głowę jednej z zabitych wcześniej wiedźm.
Nowy cel główny: Wrzuć głowę wiedźmy do ognia
Nie musisz tu na szczęście zbytnio kombinować. Wejdź w interakcję z płomieniami Herolda, przy których "ogrzewa się" Kodlak (powyższy screen) z zamiarem wrzucenia głowy wiedźmy z Glenmoril.
Nowy cel główny: Pokonaj wilczego ducha
Przystąp teraz do atakowania wilczego ducha Korlaka (powyższy screen), który paradoksalnie nie będzie stanowił wyraźnie większego wyzwania od duchów, z którymi do tej pory miałeś do czynienia. Podobnie jak wcześniej, możesz korzystać z dowolnych broni, mocy, krzyków i zaklęć. Walcz do momentu, w którym wilczy duch straci cały pasek energii.
Nowy cel główny: Pomów z Kodlakiem
Powróć do Kodlaka i ponownie do niego zagadaj. Duch podziękuje Ci za zabicie jego wewnętrznej bestii i odblokowanie tym samym dla niego przejścia do Sovngardu, obiecując jednocześnie udzielenie pomocy innym więzionym tu zmarłym tarczownikom (powyższy screen). Kodlak na sam koniec odda Towarzyszy pod Twoje dowództwo.
Opisywany ostatni nadrzędny quest Towarzyszy oficjalnie dobiegnie w tym momencie końca, ale warto oczywiście porozglądać się jeszcze po grobowcu. W pomieszczeniu, w którym spotkałeś Kodlaka odnajdziesz przede wszystkim kufer (powyższy screen) wypełniony całą masą rzadkich artefaktów, spośród których najcenniejszym znaleziskiem wydaje się być tarcza Ysgramora.
Wyjście z ostatniej sali grobowca znajduje się w jego wschodniej części (powyższy screen). Pociągnij za łańcuch i następnie skorzystaj ze schodów prowadzących na wyższy poziom konstrukcji. Wybierz jedyny możliwy korytarz i pociągnij za drugi łańcuch, powracając do pomieszczenia ze statuą Ysgramora.
Korzystając z okazji proponuję zbadać też zignorowany wcześniej zachodni korytarz (powyższy screen). Prowadzi on na zewnątrz i po opuszczeniu grobowca warto wyjść na szczyt góry. W miejscu tym znajduje się mianowicie tablica, dzięki której można poznać nowe Słowo Mocy - Zwierzę, Zwierzęce Oddanie.
To już koniec Twojej przygody z głównymi questami klanu Towarzyszy. Od tego momentu będziesz się mógł zajmować opisanymi w dalszej części poradnika pobocznymi misjami. Z racji tego, iż cechują się one losowo generowanymi wytycznymi, do zadań o takiej samej nazwie możesz podchodzić wiele razy, za każdym razem odwiedzając inne miejsca i wchodząc w interakcje z innymi postaciami.