Rozpoczęcie przygody w Skyrim: Bruma | Podstawowe informacje Beyond Skyrim: Bruma - poradnik do gry
Ostatnia aktualizacja: 19 lipca 2017
Udaj się do Pale Pass na południe od Helgen.
Aby rozpocząć wątek fabularny w omawianej modyfikacji, udaj się do miasta Helgen, a następnie na południe do Pale Pass. Czeka cię spacer przez góry - jednak dotarcie do celu nie powinno ci zająć zbyt wielu czasu. Na miejscu spotkasz strażnika, który zapyta cię o cel wizyty.
Porozmawiaj ze strażnikiem, a przeniesiesz się do nowej lokacji.
Najlepiej mu powiedzieć, że należysz do Imperialnych, a pozwoli ci przejść bez większych problemów. Ekran ściemnieje, a ty zostaniesz przeniesiony na nową mapę. Uwaga - Czasami mod nie wczytuje się - zapisz grę i wczytaj ją, a powinieneś móc swobodnie kontynuować przygodę.
Kilka dodatkowych informacji o modyfikacji:
- Zabawę możesz rozpocząć w praktycznie dowolnym momencie gry. Wrogowie rzecz jasna się skalują i nic nie stoi na przeszkodzie, by nawet stosunkowo słaba postać wzięła udział w przygodzie.
- Praktycznie każda ważniejsza postać w modyfikacji ma napisane różne skrypty zachowania i w ciągu dnia spotkać ich można w różnych miejscach. Dlatego nie zdziw się, jeśli np. kapitana straży nie spotkasz w zamku - będzie on pełnił wartę niedaleko zamku.
- Modyfikacja jest bardzo rozbudowana i mocno dopracowana, choć czasami występują błędy - zazwyczaj pomaga zapis/wczytanie, by wszystko ponownie płynnie działało.
- Aby w pełni się cieszyć grą, musisz wybrać lokalizację pełną - wiele scenek i skryptów w grze wymaga usłyszenia dialogów. Bez tego może ci się wydawać, że po prostu dane zadanie jest zabugowane.
- Na chwilę obecną nie jest możliwa gra na wersji Skyrim Special Edition. Twórcy chcą w pełni ukończyć swoją modyfikację i dopiero wtedy przenieść ją do tej edycji gry.