Visit Bruma | Zadania w grze | Skyrim Beyond Skyrim: Bruma - poradnik do gry
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019
Uwaga: W opisie zadań w modyfikacji zostały uwzględnione tylko zadania bardziej skomplikowane, które mają odpowiednią nazwę w dzienniku. Co jakiś czas możesz natknąć się na proste zadania typu przynieś/odnieś/porozmawiaj, które nie wymagają opisu (tego typu zadania są oznaczone jako "różne" w dzienniku).
Miejsce rozpoczęcie zadania: Zaraz po przekroczeniu wrót
Pierwsze zadanie głównego wątku jest proste. Musisz po prostu dotrzeć do tytułowej Brumy. Idź ścieżką w dół, a niebawem napadnie cię kilka wilków. Pokonaj wrogów i kontynuuj podróż. Niebawem miniesz wioskę, Snowstone Rest. Idąc dalej szlakiem napotkasz kolejne wilki, a kawałek dalej rozbitą karawanę. Napadnie cię dwoje zbirów - uważaj, bo jeden z nich włada magią.
Idź dalej drogą w dół - przez drogę natkniesz się na kolejnych opryszków, jednak nie powinni stanowić większego zagrożenia. Niebawem dostrzeż do rozgałęzienia dróg - idź w prawo i do góry, by wciąż pozostać w drodze do Brumy. Czeka cię jeszcze krótki spacer, a niebawem misja dobiegnie do końca i zawitasz do wielkiego miasta Brumy.
Tutaj warto napisać kilka zdań o konstrukcji modyfikacji i dostępnych zadaniach. Otóż w opisywanym dodatku brakuje "głównego" wątku fabularnego. Tymczasem, masz serię rozbudowanych zadań, rozlokowanych po różnych miejscach w okolicy. Musisz po prostu eksplorować okolicę, rozmawiać z postaciami, a szybko dziennik zostanie zapełniony kolejnymi wpisami i zadaniami. W poradniku znajdziesz dokładny opis przejścia dostępnych zadań w grze.
Idź przed siebie, a niebawem dotrzesz do Castle Bruma Great Hall - wejdź do środka. Przy wejściu kapitan straży zaoferuje zadanie poboczne Absent Antiquity. To pierwsze z bardziej skomplikowanych i rozbudowanych zadań w grze. Mężczyzna opowie ci o swoim zmartwieniu - jego artefakty zostały skradzione.