5 - Środkowe Skyrim (01-21) | Mapy świata w Skyrim Skyrim poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 10 grudnia 2019
Na tej stronie atlasu świata do TES V: Skyrim znajduje się pierwsza grupa lokacji (punkty 1-21) z piątego sektora mapy świata. Mowa tu o centralnej części krainy. W naszym poradniku znajdziesz opisy dostępnych lokacji oraz informacje o ich możliwych dodatkowych cechach (np. powiązanie z jakimś questem albo możliwy do odnalezienia unikalny loot).
[5] Środkowe Skyrim
1. SZCZYT STARSZEJ KRWI
Typ lokacji: siedziba smoka
Dostępność: zawsze
Uwagi: Lokacja domyślnie jest okupowana przez dzikie zwierzęta, przy czym jeżeli zdecydujesz się na jej zbadanie już po zaliczeniu głównego questu Budzenie smoka to spotkasz tu właśnie smoka.
2. PÓŁNOCNA PRZEŁĘCZ ZIMNEJ SKAŁY
Typ lokacji: jaskinia
Dostępność: zawsze
Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez trolla.
3. POŁUDNIOWA PRZEŁĘCZ ZIMNEJ SKAŁY
Typ lokacji: jaskinia
Dostępność: zawsze
Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez trolla.
4. POST RANNVEIGA
Typ lokacji: loch
Dostępność: zawsze
Uwagi: Ruiny są okupowane przez czarnoksiężnika i duchy.
5. CHATKA DRELASA
Typ lokacji: chata
Dostępność: zawsze
Uwagi: Chata jest okupowana przez czarnoksiężnika.
6. LABIRYNTIAN
Typ lokacji: loch
Dostępność: zawsze
Uwagi: Na eksplorację tych ruin i ich okolic warto zdecydować się dopiero po dostatecznym rozwinięciu postaci, bo są one okupowane przez silne potwory. Miejsce to najlepiej zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Maski smoczych kapłanów lub questu Akademii w Zimowej Twierdzy Laska Magnusa. W obu przypadkach głównym założeniem jest pozbycie się smoczego kapłana Morokeia.
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie