Wprowadzenie | Akademia zimowej twierdzy i gildia złodziei | Solucja Skyrim Skyrim poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019
Niniejszy poradnik zawiera szczegółowy opis przejścia questów dwóch ugrupowań występujących w świecie gry, a mianowicie Akademii w Zimowej Twierdzy (gildia magów) oraz gildii złodziei z siedzibą w Pękninie. Jego pełna zawartość przedstawia się następująco:
- przedstawienie sposobu dołączenia do Akademii w Zimowej Twierdzy (gildia magów);
- opis przejścia wszystkich głównych questów Akademii w Zimowej Twierdzy;
- opis przejścia wszystkich pobocznych questów Akademii w Zimowej Twierdzy;
- przedstawienie sposobu dołączenia do gildii złodziei;
- opis przejścia wszystkich głównych questów gildii złodziei;
- opis przejścia wszystkich pobocznych questów gildii złodziei.
W omówieniach questów znalazły się przede wszystkim informacje dotyczące sposobów zaliczania głównych i opcjonalnych zadań, a także możliwe warianty zachowania, pozwalające na przechodzenie wybranych misji na kilka różnych sposobów. Opis przejścia oferuje ponadto kompletne instrukcje rozwiązywania napotykanych w trakcie gry zagadek, jak również podpowiedzi odnośnie staczania walk w oparciu o diametralnie różne style gry. W tym ostatnim przypadku uwzględniona została specyfika zachowania się bohatera w zależności od tego czy jest on magiem (Akademia w Zimowej Twierdzy) czy złodziejem (Gildia złodziei). Całość uzupełniają wysokiej jakości zdjęcia oraz mapy lokacji, ukazujące najważniejsze momenty rozgrywki.
Dodatkowe uwagi
Poradnik zawiera następujące oznaczenia kolorystyczne:
- Kolor czerwony odnosi się przede wszystkim do napotykanych w trakcie przemierzania świata gry postaci niezależnych, choć oznaczeni zostali nim również przeciwnicy, dzikie zwierzęta oraz potwory.
- Kolor niebieski odnosi się do nazw lokacji, zarówno tych głównych, które pojawiają się na mapie świata, jak i podrzędnych, dotyczących między innymi pojedynczych domostw czy kolejnych poziomów lochów.
- Kolor zielony odnosi się do wszystkich odnajdywanych w trakcie gry przedmiotów, które po zebraniu trafiają do inwentarza sterowanej postaci
- Kolor pomarańczowy odnosi się przede wszystkim do nazw Krzyków oraz czarów (np. Ognisty Pocisk), choć oznaczone zostały nim również umiejętności wykorzystywane w trakcie wykonywania questów (np. Retoryka) oraz związane z nimi czynności (np. zdobycie księgi wiedzy podnoszącej wartość konkretnej umiejętności).
Uwaga! Poradnik przygotowany został na bazie podstawowej polskojęzycznej wersji gry, czyli takiej, która dostarczona została do sklepów w dniu jej oficjalnej premiery. Wraz z publikacją kolejnych oficjalnych aktualizacji niektóre drobne elementy gry, jak na przykład rodzaje nagród przyznawanych za wykonywanie questów, mogą ulec niewielkim zmianom.
Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)
Maciej "Czarny" Kozłowski (www.gry-online.pl)