Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Skyrim - poradnik, solucja, mapy

Skyrim - poradnik, solucja, mapy

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wariant A - Wypuszczenie Silusa | Fragmenty przeszłości | Solucja Skyrim Skyrim poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019

Wariant A - Wypuszczenie Silusa

Uwaga! Jeżeli nie chcesz wypuszczać Silusa, tylko go zamordować, to przejdź do sekcji Wariant B - Zabicie Silusa.

Zaczekaj aż Silus do Ciebie podejdzie i po wysłuchaniu jego planu zgódź się na jego wypuszczenie, czyli wybierz dolną opcję dialogową (powyższy screen), otrzymując od niego w zamian złoto - Wariant A - Wypuszczenie Silusa | Fragmenty przeszłości | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Zaczekaj aż Silus do Ciebie podejdzie i po wysłuchaniu jego planu zgódź się na jego wypuszczenie, czyli wybierz dolną opcję dialogową (powyższy screen), otrzymując od niego w zamian złoto.

Dagon nie pozostanie oczywiście bezczynny i za karę naśle na Ciebie dwie dremory Kynreeve (powyższy screen) - Wariant A - Wypuszczenie Silusa | Fragmenty przeszłości | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Dagon nie pozostanie oczywiście bezczynny i za karę naśle na Ciebie dwie dremory Kynreeve (powyższy screen). Przystąp do walk z dremorami. Stwory te najlepiej jest atakować po kolei i wykorzystywać fakt, że dążą do staczania bezpośrednich walk, trzymając je w miarę możliwości na dystans. Uważaj też na Silusa, który prawdopodobnie nie zdążył uciec z tego miejsca i staraj się nie zranić go w trakcie bitwy, bo może się zwrócić przeciw Tobie.

Po wygranej bitwie warto zbadać ciała dremor, bo jedna z nich powinna mieć przy sobie klucz do Świątyni Mehrunesa Dagona - Wariant A - Wypuszczenie Silusa | Fragmenty przeszłości | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Po wygranej bitwie warto zbadać ciała dremor, bo jedna z nich powinna mieć przy sobie klucz do Świątyni Mehrunesa Dagona. Zabierz ten klucz i użyj go do otwarcia drzwi do świątyni. Po znalezieniu się w środku do zlikwidowania będą dremory churl (powyższy screen) i musisz uważać na ich ataki magiczne. Nagrodą za pokonanie wszystkich dremor będzie możliwość dokładnego zbadania świątyni i polecam między innymi zajrzeć do trzech kufrów wypchanych po brzegi drogocennymi przedmiotami.