Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Skyrim - poradnik, solucja, mapy

Skyrim - poradnik, solucja, mapy

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Absent Antiquity | Zadania w grze | Skyrim Beyond Skyrim: Bruma - poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019

Poniżej znajdziecie opis przejścia zadania Absemt Antiquity w Skyrim: Bruma, nowego rozbudowanego moda fabularnego do Skyrim:

Miejsce rozpoczęcie zadania: Castle Bruma Great Hall - Absent Antiquity | Zadania w grze | Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Miejsce rozpoczęcie zadania: Castle Bruma Great Hall

Osoba zlecająca zadanie: Kapitan Straży Adius

Po rozmowie z kapitanem w Castle Bruma Great Hall, udaj się do gospody The Restful Watchman i porozmawiaj z oberżystą, Bentiorem - Absent Antiquity | Zadania w grze | Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Po rozmowie z kapitanem w Castle Bruma Great Hall, udaj się do gospody The Restful Watchman i porozmawiaj z oberżystą, Bentiorem. Zapytaj mężczyznę o skradzione artefakty. Zapłać mu, by opowiedział ci o swoich podejrzeniach.

Porozmawiaj z Bentiorem o skradzionych artefaktach. - Absent Antiquity | Zadania w grze | Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy
Porozmawiaj z Bentiorem o skradzionych artefaktach.

Opowie ci, że niejaki Atienne rozpowiada historie o skradzionych dobrach. Niestety, karczmarz nie zdradzi ci jego lokalizacji. Porozmawiaj z nim ponownie i zapytaj o problemach z karczmą. Dowiesz się, że Cerendil wnosi pewne zarzuty odnośnie placówki - twoim zadaniem jest przekonać go, by zaniechał ich. Udaj się na plac i zlokalizuj Cerendila. Porozmawiaj z nim o gospodzie, a tym razem to mężczyzna poprosi cię o pomoc. Podaruje ci skan pamięci z wczorajszego wieczoru w gospodzie i powie, byś odniósł go do kapitana straży.

Wróć do Adiusa i powiedz, że Bentior odmawia pomocy. - Absent Antiquity | Zadania w grze | Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy
Wróć do Adiusa i powiedz, że Bentior odmawia pomocy.

Nie pozostaje nic innego jak udać się do kapitana - najpierw opowiedz mu, że karczmarz nie chce dzielić się informacjami, a dostaniesz list, który masz oddać krnąbrnemu mężczyźnie. Następnie przekaż klejnot ze wspomnieniami, a dowiesz się, że na ich podstawie nie można wnieść zarzutów. Wróć do Bentiora i pokaż mu list, a spokornieje i zaznaczy ci na mapie położenie złodziei.

Na mapie pojawi się nowa lokacja - Bandits Den - Absent Antiquity | Zadania w grze | Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Na mapie pojawi się nowa lokacja - Bandit's Den. Wyjdź z miasta i udaj się w stronę kryjówki bandytów. Niebawem dotrzesz do jaskini - Capston Cove, wejdź do środka. Czeka cię walka z pojedynczym bandytą. Po potyczce, podejdź do zwłok i wyciągnij z nich notkę. Przeczytaj ją, a zadanie zostanie zaktualizowane.

W jaskini czeka cię walka z grupą bandytów. - Absent Antiquity | Zadania w grze | Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy
W jaskini czeka cię walka z grupą bandytów.

Musisz złożyć raport kapitanowi straży. Jeśli zechcesz, możesz poświęcić trochę czasu na eksploracje jaskini, czeka cię walka z grupą bandytów, a w jednej ze skrzyń znajdziesz amulet Aery, który możesz zwrócić w mieście.

Pod łóżkiem znajdziesz ukryte przejście. - Absent Antiquity | Zadania w grze | Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy
Pod łóżkiem znajdziesz ukryte przejście.

Gdy wrócisz złożyć raport Adiusowi, udacie się do domu Botrama Hammera. Skorzystaj z włazu pod łóżkiem, a dostaniesz się do Bruma Caverns. Otwórz metalowe drzwi i idź korytarzem (jest zapełniony pułapkami na niedźwiedzie, więc uważaj), aż do głazu blokującego drogę. Pociągnij za łańcuch i przejdź dalej.

Na stole znajdziesz skradzione klejnoty. - Absent Antiquity | Zadania w grze | Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy
Na stole znajdziesz skradzione klejnoty.

Czeka cię tutaj kilka starć z bandytami, jeśli chcesz ułatwić sobie walkę, możesz zwabić ich na pułapki, co ich znacząco osłabi. Po walce, podnieś artefakty ze stołu i udaj się do Castle Bruma Great Hall.

Udaj się do Hrabiego i powiadom go o wykonanym zadaniu. - Absent Antiquity | Zadania w grze | Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy
Udaj się do Hrabiego i powiadom go o wykonanym zadaniu.

Porozmawiaj z Hrabią Desilusem, a następnie z Adiusem, a zakończysz zadanie. Otrzymasz pokaźną sumkę złota, a artefakty ponownie trafią do prawowitego właściciela.