Absent Antiquity | Zadania w grze | Skyrim Beyond Skyrim: Bruma - poradnik do gry
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019
Poniżej znajdziecie opis przejścia zadania Absemt Antiquity w Skyrim: Bruma, nowego rozbudowanego moda fabularnego do Skyrim:
Miejsce rozpoczęcie zadania: Castle Bruma Great Hall
Osoba zlecająca zadanie: Kapitan Straży Adius
Po rozmowie z kapitanem w Castle Bruma Great Hall, udaj się do gospody The Restful Watchman i porozmawiaj z oberżystą, Bentiorem. Zapytaj mężczyznę o skradzione artefakty. Zapłać mu, by opowiedział ci o swoich podejrzeniach.
Opowie ci, że niejaki Atienne rozpowiada historie o skradzionych dobrach. Niestety, karczmarz nie zdradzi ci jego lokalizacji. Porozmawiaj z nim ponownie i zapytaj o problemach z karczmą. Dowiesz się, że Cerendil wnosi pewne zarzuty odnośnie placówki - twoim zadaniem jest przekonać go, by zaniechał ich. Udaj się na plac i zlokalizuj Cerendila. Porozmawiaj z nim o gospodzie, a tym razem to mężczyzna poprosi cię o pomoc. Podaruje ci skan pamięci z wczorajszego wieczoru w gospodzie i powie, byś odniósł go do kapitana straży.
Nie pozostaje nic innego jak udać się do kapitana - najpierw opowiedz mu, że karczmarz nie chce dzielić się informacjami, a dostaniesz list, który masz oddać krnąbrnemu mężczyźnie. Następnie przekaż klejnot ze wspomnieniami, a dowiesz się, że na ich podstawie nie można wnieść zarzutów. Wróć do Bentiora i pokaż mu list, a spokornieje i zaznaczy ci na mapie położenie złodziei.
Na mapie pojawi się nowa lokacja - Bandit's Den. Wyjdź z miasta i udaj się w stronę kryjówki bandytów. Niebawem dotrzesz do jaskini - Capston Cove, wejdź do środka. Czeka cię walka z pojedynczym bandytą. Po potyczce, podejdź do zwłok i wyciągnij z nich notkę. Przeczytaj ją, a zadanie zostanie zaktualizowane.
Musisz złożyć raport kapitanowi straży. Jeśli zechcesz, możesz poświęcić trochę czasu na eksploracje jaskini, czeka cię walka z grupą bandytów, a w jednej ze skrzyń znajdziesz amulet Aery, który możesz zwrócić w mieście.
Gdy wrócisz złożyć raport Adiusowi, udacie się do domu Botrama Hammera. Skorzystaj z włazu pod łóżkiem, a dostaniesz się do Bruma Caverns. Otwórz metalowe drzwi i idź korytarzem (jest zapełniony pułapkami na niedźwiedzie, więc uważaj), aż do głazu blokującego drogę. Pociągnij za łańcuch i przejdź dalej.
Czeka cię tutaj kilka starć z bandytami, jeśli chcesz ułatwić sobie walkę, możesz zwabić ich na pułapki, co ich znacząco osłabi. Po walce, podnieś artefakty ze stołu i udaj się do Castle Bruma Great Hall.
Porozmawiaj z Hrabią Desilusem, a następnie z Adiusem, a zakończysz zadanie. Otrzymasz pokaźną sumkę złota, a artefakty ponownie trafią do prawowitego właściciela.