Poczta do Białej Grani | Questy Legionu Cesarskiego | Solucja Skyrim Skyrim poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019
Poczta do Białej Grani
Nowy cel główny: Dostarcz wieści jarlowi Białej Grani
Z wyprawą do Białej Grani wbrew pozorom nie musisz się śpieszyć, gdyż tak jak już wcześniej wspomniałem nic ważnego się nie wydarzy dopóki sam nie popchniesz fabuły do przodu. Jeżeli posłuchałeś moich wcześniejszych wskazówek i problemem wojny domowej zająłeś się już po zaliczeniu co najmniej kilku początkowych głównych questów gry, to od razu będziesz mógł przenieść się do Smoczej Przystani (powyższy screen). W przeciwnym wypadku musisz dotrzeć do Białej Grani i wykonać wszystkie czynności z poradnika omawiającego główny wątek fabularny gry (quest Cisza przed burzą).
Po dotarciu do Smoczej Przystani odszukaj jarla Balgruufa Większego i po zainicjowaniu rozmowy zdecyduj się na przekazanie mu wiadomości od generała Tulliusa (powyższy screen). Jeżeli nie zaliczyłeś do tej pory głównych questów Cisza przed burzą, Czarnygłaz i Budzenie smoka, to będziesz się teraz musiał nimi zająć. W przeciwnym wypadku jarl Balgruuf od razu weźmie od Ciebie list.
Nowy cel główny: Poczekaj na odpowiedź Jarla
W celu zaliczenia tego celu nie musisz nic robić. Pozostań w pobliżu Balgruufa i wysłuchaj rozmowy jarla z jego doradcami (powyższy screen). Jarl postanowi sprawdzić czy Ulfrik na poważnie przygotowuje się do inwazji na Białą Grań i poprosi Cię o dostarczenie liderowi Gromowładnych toporu wojennego Balgruufa. Jeżeli Ulfrik zatrzyma topór to będzie to równoznaczne z chęcią zawarcia pokoju, a jeżeli go zwróci to będzie to oznaczało, że ma zamiar przystąpić do ataku.
Nowy cel główny: Dostarcz topór jarlowi Ulfricowi
Wyjdź ze Smoczej Przystani, otwórz mapę świata i udaj się do Wichrowego Tronu zlokalizowanego we wschodniej części Skyrim (powyższy screen). Jeżeli odkryłeś już wcześniej to miejsce, to możesz oczywiście skorzystać z opcji szybkiej podróży. W przeciwnym wypadku musisz zaplanować podróż do Wichrowego Tronu i najprościej będzie skorzystać z usług powozu, na przykład tego stacjonującego w stajniach w Białej Grani.
Po dotarciu na miejsce udaj się do północnej części miasta, odnajdując wejście do Pałacu Królów (powyższy screen). Oczywiście jeśli już wcześniej byłeś w pałacu, to możesz się tam od razu przenieść, wybierając go z poziomu mapy świata.
Po znalezieniu się wewnątrz pałacu odszukaj Ulfrika Gromowładnego i zainicjuj z nim rozmowę celem przekazania ma toporu otrzymanego od Balgruufa (powyższy screen). Lider Gromowładnych zwróci Ci topór, sugerując tym samym, że jest gotowy do inwazji. Możesz już teraz zakończyć rozmowę z Ulfrikiem, gdyż nie zdołasz wynegocjować z nim pokoju.
Nowy cel główny: Wróć do Białej Grani i ostrzeż jarla
Wyjdź z Pałacu Królów, otwórz mapę świata i przenieś się do Smoczej Przystani. Wejdź do posiadłości jarla i go odszukaj (powinien przebywać w sali na piętrze). W trakcie rozmowy musisz oczywiście poinformować Balgruufa o tym, że Ulfrik zwrócił jego topór (powyższy screen) i że przygotowuje się do inwazji na Białą Grań. Od Balgruufa dowiesz się, że w międzyczasie generał Tullius przysłał do Białej Grani część swoich wojsk dowodzonych przez legata Cipiusa.
Nowy cel główny: Legat Quentin Cipius chce cię widzieć
Legat Quentin Cipius wkrótce powinien wejść do sali, w której aktualnie się znajdujesz, ale nie musisz z nim inicjować rozmowy. Zamiast tego podejdź do stołu i wysłuchaj planów obrony miasta (powyższy screen). Spotkanie to skończy się wraz z przybyciem jednego z cesarskich żołnierzy, który poinformuje zgromadzone tu osoby o tym, że wojska Ulfrika są gotowe do ataku.
Odblokowany quest Legionu Cesarskiego: Bitwa o miasto Biała Grań