Uaktywnienie questu | Dom koszmarów | Solucja Skyrim Skyrim poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019
Uaktywnienie questu
Wymagania do uaktywnienia questu: Quest ten możesz zaliczyć w dowolnym momencie gry. Możesz go bez większych przeszkód przejść w początkowej fazie rozgrywki, bo choć konieczne okaże się stoczenie kilku walk, to nie powinny one być trudne.
Zacznij od wybrania się do Markartu zlokalizowanego w zachodniej części mapy (powyższy screen). Jeżeli jeszcze nie byłeś w tym mieście, to najłatwiej możesz tam dotrzeć korzystając z usług powozu (np. tego stacjonującego w stajniach w Białej Grani).
Po dotarciu do miasta wybierz się w prostej linii na zachód. Przy jednym z domów powinieneś spotkać strażnika Tyranusa, który w zależności od tego ile razy odwiedzałeś już Markart może rozmawiać z Yngvarem (powyższy screen) lub stać w pojedynkę. Uwaga - Jeżeli nie widzisz Tyranusa, to spróbuj wyjść z miasta i następnie ponownie do niego wejść.
Podejdź do strażnika Tyranusa celem zainicjowania z nim rozmowy (powyższy screen), a zostaniesz wypytany o opuszczony dom. Od Tyranusa dowiesz się, że służy w Straży Stendarra. Strażnik wyjawi Ci ponadto, iż podejrzewa, iż dom, przy którym stoi jest zamieszkiwany przez kogoś odprawiające mroczne rytuały na część daedrycznych bóstw. Na sam koniec spotkania zaoferuj swoją pomoc we wspólnym zbadaniu domostwa.