Wariant B - Zabicie Sindinga | Księżycowa choroba | Solucja Skyrim Skyrim poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019
Wariant B - Zabicie Sindinga
Uwaga! Jeżeli wolisz ocalić Sindinga, a nie chcesz go zabijać, to przejdź do sekcji Wariant A - Współpraca z Sindingiem.
Nowy cel główny: Zabij Sindinga
Wkrótce powinieneś dotrzeć do miejsca, w którym zauważysz stojącego na skalnej półce Sindinga (w międzyczasie przybrał formę wilkołaka). Zainicjuj rozmowę, w trakcie której Sinding obieca, że jeżeli go nie zabijesz to będzie trzymał się z dala od cywilizowanego świata. Na koniec rozmowy wybierz dolną opcję dialogową (powyższy screen), odrzucając jego propozycję i tym samym ruszając w pościg za nim.
Ruszaj śladami Sindinga, korzystając ze schodów i kierując się na północny-zachód. Polecam zajrzeć do mijanego po drodze kufra, bo ukryto w nim kilka cennych przedmiotów. Uciekający wilkołak co pewien czas będzie zatrzymywany przez innych myśliwych biorących udział w polowaniu (powyższy screen) i jest to doskonała okazja do tego żeby go doścignąć i wyprowadzić co najmniej kilka ataków. Dodatkową zaletą tej metody jest to, że Sinding niemal zawsze jest bardziej zainteresowany atakowaniem myśliwych niż głównego bohatera.
Mało prawdopodobne jest to, że Sindinga uda Ci się pokonać w towarzystwie pierwszej grupy myśliwych. Większe szanse na to pojawią się po dotarciu do drugiej lub trzeciej grupy (powyższy screen). Nie musisz się na szczęście obawiać tego, że Sinding ucieknie w ogóle z tego miejsca po zlikwidowaniu trzech grup myśliwych, bo nawet jeśli wszyscy oni zginą to wtedy przystąpi do atakowania Ciebie.
Ciekawą metodą na spowolnienie uciekającego wilkołaka jest skorzystanie z mikstur, broni i czarów o charakterze paraliżującym. Z pomocą może tu też przyjść między innymi Krzyk Spowolnienie Czasu (powyższy screen), dzięki któremu w prosty sposób będziesz mógł wykonywać skuteczne ataki.
Jeżeli natomiast chodzi o maksymalizację zadawanych obrażeń, Sinding jest mało odporny między innymi na ataki oparte o żywioł ognia. Dobrym pomysłem jest również dokonanie przemiany głównego bohatera w wilkołaka (powyższy screen), gdyż ataki pazurami powinny odbierać Sindingowi duże ilości punktów zdrowia. W miarę możliwości nie pozwalaj Sindingowi na chwile odpoczynku, bo jego pasek energii może się wtedy regenerować i to w dość zastraszającym tempie.
Nowy cel główny: Obedrzyj Sindinga ze skóry
Prowadź walki do momentu, w którym uda Ci się ostatecznie pokonać Sindinga. Podejdź do ciała wilkołaka, wejdź z nim w interakcję i potwierdź chęć obdarcia go ze skóry (powyższy screen), pozyskując w ten sposób skórę Sindinga.
Nowy cel główny: Pomów z Hircynem
W okolicy powinien pojawić się aspekt Hircyna, z którym musisz zainicjować rozmowę (powyższy screen). Daedryczny książę będzie zadowolony z rezultatu polowania. Nagroda za wykonanie questu to bardzo cenny lekki pancerz o nazwie Skóra Zbawcy. Nie musisz się też przejmować nałożoną wcześniej klątwą, bo Hircyn automatycznie odbierze od Ciebie felerny pierścień.