Dotarcie do portalu (1) | Gniazdo Pożeracza Światów | Solucja Skyrim Skyrim poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 3 grudnia 2019
Na tej stronie poradnika do The Elder Scrolls V: Skyrim znalazł się opis przejścia początkowej części przeprawy przez Skuldafn w ramach zaliczania głównej misji Gniazdo Pożeracza Światów. W drodze do głównej części świątyni bohatera czekają między innymi konfrontacje z dwoma smokami.
Nowy cel główny: Odszukaj portal Alduina wiodący do Sovngardu
Odaahving nie doleci z Tobą do samej świątyni, gdyż zostaniesz wysadzony przy prowadzącej do niej ścieżce. Radzę zapisać w tym miejscu stan gry, bo w najbliższej przyszłości czeka Cię szereg dość wymagających potyczek. Ruszaj na wschód. Zignoruj chwilowo wrogo nastawionego smoka, który pojawił się nad okolicą i skup się na zaatakowaniu przebywających w tym miejscu innych potworów. Oprócz "zwykłego" draugra będą to także trzy niespokojne draugry (powyższy screen). Atakuj te bestie po kolei, w szczególności uważając na draugra będącego w stanie władać magią.
Wspomnianym wyżej smokiem zainteresuj się dopiero po tym jak uda Ci się zlikwidować wszystkie draugry, dzięki czemu nie będą Ci one przeszkadzały. W trakcie pojedynku ze smokiem warto przede wszystkim pamiętać o możliwości korzystania z Krzyku Smokogrzmot, tak by zmuszać go do odbywania przymusowych lądowań (powyższy screen).
Jeżeli Twoja postać nie jest dobrze uodporniona na żywioł ognia, to dobrze jest też dużo uwagi poświęcać unikaniu ogniowych ataków bestii i tu z pomocą mogą przyjść okoliczne ruiny, które łatwo wykorzystywać w formie zasłony. Walcz ze smokiem w oparciu o ulubioną taktykę działania do momentu gdy zostanie on zgładzony. Po wygranym pojedynku warto oczywiście zaczekać na wchłonięcie duszy smoka oraz zbadać jego zwłoki.
Udaj się teraz na południe. Musisz zachować czujność, bo wkrótce zaatakuje Cię drugi smok i ten dla odmiany będzie dążył do zadawania obrażeń od zimna (powyższy screen). Podobnie jak wcześniej, dobrym pomysłem jest korzystanie z Krzyku Smokogrzmot. Nie zapomnij też o unikaniu lodowych ataków smoka poprzez chowanie się za okolicznymi przeszkodami. Po zakończonym pojedynku wchłoń smoczą duszę, zbadaj zwłoki potwora i dopiero wtedy wznów przeprawę na południe.
Po drodze natrafisz na wejście do południowej wieży Skuldafn. Jej zbadanie jest całkowicie opcjonalne, ale warto się zdecydować na taki krok, bo nie będziesz tu już mógł powrócić w dalszej części gry. Wewnątrz wieży czekają Cię potyczki z draugrami, niespokojnymi draugrami oraz draugrem - upiorem (powyższy screen). W szczególności uważaj na tego ostatniego, bo będzie on wyraźnie silniejszy od pozostałych stworów. Z racji niewielkiej powierzchni walk warto często pomagać sobie Krzykiem Nieugięta Siła, szczególnie jeśli Twoja postać pragnie za wszelką cenę unikać pojedynków w zwarciu. Po zlikwidowaniu wszystkich draugrów wyjdź po schodach na górę i zbadaj zawartość kufra, w którym ukryto kilka bardzo wartościowych przedmiotów.
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie