Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Skyrim - poradnik, solucja, mapy

Skyrim - poradnik, solucja, mapy

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

W podziemiach Saarthal (2) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim Skyrim poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019

Nowy cel główny: Dowiedz się, jakie niebezpieczeństwo czyha w Saarthal

Skieruj się w stronę północnego wyjścia z tej sali (powyższy screen) - W podziemiach Saarthal (2) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Skieruj się w stronę północnego wyjścia z tej sali (powyższy screen). Jest ono dobrze zabezpieczone, tak więc musisz pociągnąć za znajdujące się po jego bokach DWA łańcuchy. Dopiero teraz będziesz mógł otworzyć drzwi prowadzące do właściwej części ruin Saarthal.

Po dotarciu do nowej części ruin radzę po raz kolejny zapisać stan gry, bo przed Tobą kolejna trudna bitwa - W podziemiach Saarthal (2) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Po dotarciu do nowej części ruin radzę po raz kolejny zapisać stan gry, bo przed Tobą kolejna trudna bitwa. Początkowo do zlikwidowania będzie zwykły draugr. Uważaj na rozstawioną niedaleko runiczną pułapkę ogniową (powyższy screen). Możesz zdetonować runę z odległości, bądź też ominąć ją, licząc na jej wykorzystanie w kolejnej bitwie. Niestety, w tym drugim przypadku istnieje ryzyko przypadkowego uruchomienia pułapki przez niezdarnego członka Twojej drużyny.

Wkrótce zaatakują Cię kolejne draugry (w tym draugr - upiór), przy czym najbardziej musisz uważać na draugra - mściciela (powyższy screen) - W podziemiach Saarthal (2) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Wkrótce zaatakują Cię kolejne draugry (w tym draugr - upiór), przy czym najbardziej musisz uważać na draugra - mściciela (powyższy screen). Potwór ten jest bardzo wytrzymały i może jednocześnie zadawać spore obrażenia, tak więc musisz korzystać z najlepszych mocy, krzyków, czarów i broni magicznych, umiejętnie lecząc główną postać i uzupełniając na bieżąco jej zapasy many. Uwaga - Nie licz na to, że mściciela możesz bezpiecznie atakować z odległości, gdyż domyślnie będzie on zapewne korzystał z łuku.

Po zakończonych walkach skorzystaj ze schodów prowadzących na górny poziom - W podziemiach Saarthal (2) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Po zakończonych walkach skorzystaj ze schodów prowadzących na górny poziom. Możesz się tu rozejrzeć za dwoma kuframi, bądź też od razu skierować się w stronę jedynego możliwego wyjścia, zlokalizowanego we wschodniej części pomieszczenia (powyższy screen). Ruszaj przed siebie, ale bądź gotowy do rozprawienia się po drodze z draugrem - upiorem. Wkrótce powinieneś dotrzeć do miejsca, w którym do rozwiązania będzie pierwsza zagadka tej lokacji.

Założeniem tej zagadki jest wejście w interakcję z sześcioma interaktywnymi filarami - W podziemiach Saarthal (2) | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Założeniem tej zagadki jest wejście w interakcję z sześcioma interaktywnymi filarami. Musisz je mianowicie tak poobracać żeby pokazywały właściwe znaki. Ustaw się w pokazanym na powyższym screenie miejscu (na wprost od zamkniętej kraty) i podchodź do filarów w zasugerowanej na zdjęciu kolejności:

1) Podejdź do filaru 1. Domyślnie pokazuje on rybę, ale widoczna za filarem tabliczka sugeruje, że ma pokazywać orła. Obróć więc filarem tak by pokazywał orła.

2) Podejdź do filaru 2. Domyślnie pokazuje on orła, ale widoczna za filarem tabliczka sugeruje, że ma pokazywać węża. Obróć więc filarem tak by pokazywał węża.

3) Podejdź do filaru 3. Domyślnie pokazuje on węża, ale widoczna za filarem tabliczka sugeruje, że ma pokazywać rybę. Obróć więc filarem tak by pokazywał rybę.

4) Podejdź do filaru 4. Domyślnie pokazuje on rybę i widoczna za filarem tabliczka sugeruje to samo, tak więc nie musisz tu nic zmieniać.

5) Podejdź do filaru 5. Domyślnie pokazuje on węża, ale widoczna za filarem tabliczka sugeruje, że ma pokazywać orła. Obróć więc filarem tak by pokazywał orła.

6) Podejdź do filaru 6. Domyślnie pokazuje on rybę, ale widoczna za filarem tabliczka sugeruje, że ma pokazywać orła. Obróć więc filarem tak by pokazywał orła.

Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie