7 - Południowo-zachodnie Skyrim | Mapy świata Skyrim poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 10 grudnia 2019
Ta strona atlasu świata do The Elder Scrolls V: Skyrim ma do zaoferowania listę lokacji z siódmego sektora mapy świata. Mowa to konkretnie o południowo-zachodniej części krainy. Z naszego poradnika dowiesz się jakiego rodzaju lokacje odnajduje się w tej okolicy i czy są powiązane z jakimiś questami albo oferują unikalny loot do zdobycia.
[7] Południowo-zachodnie Skyrim
1. SABAT GLENMORIL
Typ lokacji: jaskinia
Dostępność: zawsze
Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez wiedźmy i pająki. Lokację tę najlepiej zbadać przy okazji zaliczania questu Towarzyszy Prosto w serce, bo w przeciwnym wypadku musiałbyś ją niepotrzebnie ponownie zabezpieczyć.
2. GRAŃ SZTYCHU
Typ lokacji: obozowisko; jaskinia
Dostępność: zawsze
Uwagi: Kopalnia i jej okolice są okupowane przez bandytów. Lokację tę najlepiej zbadać przy okazji zaliczania questu daedrycznego Zew Boethiah.
3. JASKINIA OMSZAŁEJ MATKI
Typ lokacji: jaskinia
Dostępność: zawsze
Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez wiły i dzikie zwierzęta.
4. SPOCZYNEK MYŚLIWEGO
Typ lokacji: chata
Dostępność: zawsze
Uwagi: W lokacji tej nie spotkasz żadnych przeciwników.
5. WIEŻA SZTANDAROWEJ MGIEŁKI
Typ lokacji: fort
Dostępność: zawsze
Uwagi: Wieża jest okupowana przez bandytów.
6. ZIELONY GAJ
Typ lokacji: gaj
Dostępność: zawsze
Uwagi: Gaj jest okupowany przez wiły.
7. MŁYN PÓŁKSIĘŻYCA
Typ lokacji: chata
Dostępność: zawsze
Uwagi: Lokacja ta jest zamieszkiwana przez przyjaźnie nastawione wampiry i najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania questu Mrocznego Bractwa Zlecenie: Zabij Herna.
8. GŁĘBIA ILINALTY
Typ lokacji: fort
Dostępność: zawsze
Uwagi: Zatopiony fort jest okupowany przez wrogich magów i potwory, a do jego wnętrza prowadzi niewielki właz. Lokację tę najlepiej zbadać przy okazji zaliczania daedrycznego questu Czarna Gwiazda.
9. KAMIEŃ DAMY
Typ lokacji: starożytne kamienie
Dostępność: zawsze
Uwagi: W lokacji tej znajduje się jeden z trzynastu starożytnych kamieni, oferujący cenne błogosławieństwo.
10. GROBOWIEC ZMIERZCHU
Typ lokacji: loch
Dostępność: Eksploracja grobowca staje się możliwa dopiero w trakcie zaliczania questu Gildii Złodziei Powrót ciemności.
Uwagi: Grobowiec jest okupowany przez potwory i najlepiej go zbadać przy okazji zaliczania questu Gildii Złodziei Powrót ciemności. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie żeby w to miejsce powrócić w dalszej części gry, np. podczas zaliczania pobocznego questu Święte próby Kyne.
11. TWIERDZA PĘKNIĘTEGO KŁA
Typ lokacji: fort
Dostępność: zawsze
Uwagi: Twierdza jest okupowana przez orki i najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania daedrycznego questu Fragmenty przeszłości.
12. WIEŻA STRAŻNICZA W FALKRET
Typ lokacji: fort
Dostępność: zawsze
Uwagi: Wieża jest okupowana przez wrogiego maga.
13. PRZYDROŻNE RUINY
Typ lokacji: ruiny
Dostępność: zawsze
Uwagi: Ruiny są okupowane przez wiły.
14. SANKTUARIUM MROCZNEGO BRACTWA
Typ lokacji: loch
Dostępność: Eksploracja sanktuarium staje się możliwa dopiero w trakcie zaliczania questu Mrocznego Bractwa Prawdziwi przyjaciele...
Uwagi: To domyślna kryjówka Mrocznego Bractwa. Najlepiej zbadać ją przy okazji zaliczania questu Mrocznego Bractwa Prawdziwi przyjaciele..., albowiem w dalszej części gry zostaje ona zniszczona (nową kryjówką staje się wtedy Sanktuarium w Gwieździe Zarannej - sektor 2, punkt 5).
15. FALKRET
Typ lokacji: miasto
Dostępność: zawsze
Uwagi: Falkret to jedno z głównych miast gry, które odwiedza się w ramach wielu różnych questów pobocznych. W miejscu tym odnajdziesz między innymi sklepy, koszary oraz gospodę.
16. KURHAN HALLDIRA
Typ lokacji: loch
Dostępność: zawsze
Uwagi: Kurhan jest okupowany przez potwory i najlepiej go zbadać przy okazji zaliczania questu Akademii Bardów Różne: Odszukaj bęben Rjorna.