Rytualny czar przywołania | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim Skyrim poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019
Rytualny czar przywołania
Nowy cel główny: Przywołaj i podporządkuj sobie nieposkromioną dremorę
Uwaga! Zadanie to jest opcjonalne i szansa na jego otrzymanie pojawi się nie wcześniej niż po rozwinięciu kategorii umiejętności Przywołanie do poziomu co najmniej 90 punktów.
W celu uaktywnienia tego questu musisz odszukać maga Phinisa Gestora i zapytać się go czy może Cię jeszcze czegoś nauczyć o magii przywołania (powyższy screen). Uwaga - Jeżeli nie widzisz tej opcji dialogowej, to może być to oznaka wystąpienia błędów gry i w takiej sytuacji należy rozwinąć kategorię Przywołanie do poziomu 100 punktów. Od Phinisa dowiesz się o istnieniu dremor. Mag nauczy się czaru Przywołanie nieposkromionej dremory, dodając, że przejęcie kontroli nad dremorą będzie wiązało się z dużym ryzykiem i wymagało wykazania się umiejętnościami bitewnymi. Po tym jak Ci się już uda zniewolić dremorę będziesz mógł jej nakazać dostarczenie Ci kamienia pieczęci z wrót Otchłani.
Zgodnie z informacją otrzymaną od Phinisa wybierz się do lokacji Komnata Osiągnięć i skorzystaj ze schodów w celu przedostania się na sam szczyt wieży. Powinieneś odnaleźć tu miejsce, w którym odprawiony zostanie rytuał przyzwania dremory (powyższy screen).
Wciśnij klawisz TAB, przejdź do zakładki Magia, wybierz kategorię Przywołanie i uaktywnij odblokowane przed kilkoma chwilami zaklęcie, czyli Przywołanie nieposkromionej dremory. Wciśnij i przytrzymaj teraz przycisk myszy do momentu naładowania się czaru (powyższy screen).
Jeżeli wszystko wykonałeś zgodnie z planem, to pojawi się tu nieposkromiona dremora. Zainicjuj krótką rozmowę, w trakcie której dremora stanowczo odmówi posłuszeństwa wobec bohatera. Przystąp w rezultacie do pojedynku z dremorą (powyższy screen), w trakcie którego warto w miarę możliwości trzymać ją na dystans. Dremora na szczęście nie będzie zbyt wytrzymała i musisz kontynuować jej atakowanie do momentu, w którym zniknie.
Ponownie uaktywnij czar Przywołanie nieposkromionej dremory i użyj go do jej przywołania (powyższy screen). Generalnie nic się tu nie zmieni, albowiem dremora w dalszym ciągu będzie wobec Ciebie agresywnie nastawiona i zmuszony zostaniesz do jej pokonania w bezpośredniej walce.
Jak się zapewne domyślasz, musisz po raz kolejny skorzystać z czaru Przywołanie nieposkromionej dremory. Po pojawieniu się dremory zainicjuj rozmowę. Tym razem dremora powinna się już poddać (powyższy screen) i w trakcie rozmowy obieca dostarczenie Ci kamienia pieczęci.
Zaczekaj aż dremora zniknie i po raz ostatni rzuć zaklęcie Przywołanie nieposkromionej dremory. Porozmawiaj z dremorą, otrzymując od niej kamień pieczętujący (powyższy screen).
Nowy cel główny: Dostarcz kamień Phinisowi
Możesz już powrócić do Phinisa Gestora i przekazać mu kamień zdobyty przez dremorę (powyższy screen). Odczekaj chwilę i ponownie zagadaj do maga, zwracając się do niego z pytaniem co takiego ujrzał (powyższy screen). Mag odda Ci przede wszystkim kamień pieczętujący, a ponadto podaruje Ci księgę czarów: Sługa Płomieni. Warto dodać, że od Phinisa będziesz mógł zakupić inne cenne księgi, a mianowicie księgę czarów: Martwy Sługa, księgę czarów: Sługa Burzy oraz księgę czarów: Sługa Mrozu.
Otrzymany od Phinisa (a wcześniej od dremory) kamień pieczętujący ma dość ważne zastosowanie, albowiem może on być wykorzystywany w Kuźni Atronachów znajdującej się w Midden (powyższy screen), pozwalając na wytwarzanie najpotężniejszych i zarazem najcenniejszych przedmiotów.