6 - Zachodnie Skyrim (19-43) | Mapy świata w Skyrim Skyrim poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 10 grudnia 2019
Na tej stronie atlasu świata do gry TES V: Skyrim zamieściliśmy drugą grupę lokacji (punkty 19-43) z szóstego sektora mapy świata. Chodzi tu konkretnie o zachodnią część krainy. Nasz poradnik wymienia wszystkie możliwe do odkrycia lokacje i informuje o ich nietypowych cechach (np. powiązanie z jakimś zadaniem albo możliwość odnalezienia unikalnego lootu).
19. OBÓZ - IGLICA KARTH
Typ lokacji: obozowisko
Dostępność: zawsze
Uwagi: Obóz jest okupowany przez bandytów i potwory. Najlepiej go zbadać przy okazji zaliczania głównego questu Ściana Alduina, przy czym nie radzę w takiej sytuacji zbliżać się do obozu jeżeli nie uporałeś się jeszcze ze smokiem.
20. OBALONE WIEŻE
Typ lokacji: fort
Dostępność: zawsze
Uwagi: Wieże są okupowane przez bandytów i najlepiej je zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Naprawa ampułki. Nawigacja po tej lokacji jest dość utrudniona, tak więc warto rozejrzeć się za liderem renegatów, albowiem jest on w posiadaniu klucza.
21. KOPIEC BUNTOWNIKA
Typ lokacji: loch
Dostępność: zawsze
Uwagi: Kopiec jest okupowany przez bandytów i potwory.
22. PONURE URWISKO
Typ lokacji: fort
Dostępność: zawsze
Uwagi: Wieża jest okupowana przez bandytów i wiedźmy.
23. JAMA SOLJUNDA
Typ lokacji: obozowisko; jaskinia
Dostępność: zawsze
Uwagi: Kopalnia jest okupowana przez draugry.
24. STARY HROLDAN
Typ lokacji: chata
Dostępność: zawsze
Uwagi: W lokacji tej nie spotkasz żadnych przeciwników.
25. CHATA LUNDA
Typ lokacji: chata
Dostępność: zawsze
Uwagi: Chata jest okupowana przez dzikie zwierzęta.
26. RORIKSTEAD
Typ lokacji: wioska
Dostępność: zawsze
Uwagi: Rorikstead odwiedza się w ramach kilku różnych pobocznych questów. W miejscu tym odnajdziesz też między innymi gospodę.
27. REDUTA WĘŻOWEGO URWISKA
Typ lokacji: ruiny
Dostępność: zawsze
Uwagi: Reduta jest okupowana przez bandytów i wiedźmokruka.
28. OBÓZ GADAJĄCEGO KAMIENIA
Typ lokacji: obozowisko
Dostępność: zawsze
Uwagi: Ze zbadaniem obozowiska warto się początkowo wstrzymać, bo można w nim spotkać giganta oraz mamuty.
29. MARTWA BABINA
Typ lokacji: ruiny
Dostępność: zawsze
Uwagi: W celu dotarcia do Martwej Babiny musisz przejść przez Redutę Wiedźmiej Skały (sektor 6, punkt 30). Wieża jest okupowana przez bandytów i wiedźmokruka. Najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania daedrycznego questu Fragmenty przeszłości.
30. REDUTA WIEDŹMIEJ SKAŁY
Typ lokacji: ruiny
Dostępność: zawsze
Uwagi: Reduta jest okupowana przez bandytów i potwory. Najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania daedrycznego questu Fragmenty przeszłości.
31. ŹRÓDLANA CZELUŚĆ
Typ lokacji: jaskinia
Dostępność: zawsze
Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez dzikie zwierzęta.
32. SKAŁA WARTKIEGO NURTU
Typ lokacji: jaskinia
Dostępność: zawsze
Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez potwory i najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Zakazana opowieść.
33. TAJNE WEJŚCIE DO GRANICZNEGO URWISKA
Typ lokacji: jaskinia
Dostępność: Skorzystanie z tajnego wejścia staje się możliwe dopiero po zbadaniu Jaskini Granicznego Urwiska (sektor 6, punkt 35) i jego odblokowaniu.
Uwagi: Tajne wejście warto wybrać powracając do jaskini w ramach daedrycznego questu Powiew śmierci.
34. GNIAZDO NA WIETRZNEJ RUBIEŻY
Typ lokacji: fort
Dostępność: zawsze
Uwagi: W lokacji tej nie spotkasz żadnych przeciwników.
35. JASKINIA GRANICZNEGO URWISKA
Typ lokacji: jaskinia
Dostępność: zawsze
Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez draugry i najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania daedrycznego questu Powiew śmierci.
36. DUSHNIKH YAL
Typ lokacji: fort
Dostępność: zawsze
Uwagi: Fort ten jest zamieszkiwany przez przyjaźnie nastawione orki.
37. VALTHUME
Typ lokacji: loch
Dostępność: zawsze
Uwagi: Na eksplorację tych ruin warto zdecydować się dopiero po dostatecznym rozwinięciu postaci, bo są one okupowane przez silne potwory. Miejsce to najlepiej zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Maski smoczych kapłanów lub pobocznego questu Przyczajone zło. W obu przypadkach głównym założeniem jest pozbycie się smoczego kapłana Hevnoraaka.
38. PONURA RUBIEŻ
Typ lokacji: jaskinia
Dostępność: zawsze
Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez potwory.
39. WIEŻA KAMIENNEJ KOŁYSKI
Typ lokacji: fort
Dostępność: zawsze
Uwagi: Wieża jest okupowana przez wiedźmokruka.
40. FORT SUNGARD
Typ lokacji: fort
Dostępność: zawsze
Uwagi: Fort jest okupowany przez wrogów i najlepiej go zbadać przy okazji zaliczania questu wojny domowej Bitwa o fort Sungard (bunt Gromowładnych).
41. BARDZI SUS
Typ lokacji: -
Dostępność: zawsze
Uwagi: Lokacja ta jest okupowana przez bandytów i potwory.
42. REDUTA W ZAGINIONEJ DOLINIE
Typ lokacji: obozowisko
Dostępność: zawsze
Uwagi: Reduta jest okupowana przez bandytów.
43. KOPALNIA WĄWÓZ ŻÓŁCI
Typ lokacji: obozowisko; jaskinia
Dostępność: zawsze
Uwagi: Kopalnia jest okupowana przez bandytów.