Wariant B - Zabicie Silusa | Fragmenty przeszłości | Solucja Skyrim Skyrim poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019
Wariant B - Zabicie Silusa
Uwaga! Jeżeli nie chcesz zabijać Silusa, tylko go wypuścić, to przejdź do sekcji Wariant A - Wypuszczenie Silusa.
Zaczekaj aż Silus do Ciebie podejdzie i po wysłuchaniu jego planu dokonaj stwierdzenia, że musisz podporządkować się woli Dagona, czyli wybierz górną opcję dialogową (powyższy screen). Doprowadzi to oczywiście do rozpoczęcia pojedynku.
Jeszcze przed przystąpieniem do walki z Silusem warto zwiększyć swoją odporność na ataki błyskawicami, bo będzie on polegał właśnie w głównej mierze na tego typu zaklęciach (powyższy screen). Warto też postarać się możliwie jak najszybciej zakończyć pojedynek, bo Silus zapewne wezwie sobie na pomoc chowańca, który "zginie" razem z nim.
Nowy cel główny: Pomów z Mehrunesem Dagonem
Nowy cel główny: Przekuj Brzytwę Merhunesa
Po wygranym pojedynku zbadaj ciało Silusa i ponownie podejdź do ołtarza. Wejdź w interakcję z leżącymi na nim przedmiotami celem zainicjowania rozmowy z Mehrunesem Dagonem. Daedrycki Pan zdecyduje się na przekazanie Brzytwy Merhunesa w Twoje ręce. Ponownie wejdź w interakcję z ołtarzem i zaczekaj aż broń zostanie złożona (powyższy screen). Brzytwa to sztylet o bardzo dobrych właściwościach, która dodatkowo cechuje się niewielką szansą zabicia atakowanej postaci jednym uderzeniem.
Co ciekawe, to nie koniec Twojej przygody z tym questem, bo po zakończeniu rozmowy i odebraniu Brzytwy Daedrycki Pan naśle Cię na Ciebie w formie rozrywki dwie dremory Kynreeve (powyższy screen). Przystąp do walk z dremorami. Stwory te najlepiej jest atakować po kolei i wykorzystywać fakt, że dążą do staczania bezpośrednich walk, trzymając je w miarę możliwości na dystans.
Po wygranej bitwie warto zbadać ciała dremor, bo jedna z nich powinna mieć przy sobie klucz do Świątyni Mehrunesa Dagona. Zabierz ten klucz i użyj go do otwarcia drzwi do świątyni. Po znalezieniu się w środku do zlikwidowania będą dremory churl (powyższy screen) i musisz uważać na ich ataki magiczne. Nagrodą za pokonanie wszystkich dremor będzie możliwość dokładnego zbadania świątyni i polecam między innymi zajrzeć do trzech kufrów wypchanych po brzegi drogocennymi przedmiotami.