Eksperyment J'zargo | Questy Akademii w Zimowej Twierdzy | Solucja Skyrim Skyrim poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019
Eksperyment J'zargo
Nowy cel główny: Przetestuj na nieumarłych czar Płaszcz Płomieni, opracowany przez J'zargo
Uwaga! Zadanie to jest opcjonalne, ale warto je zaliczyć, bo można zyskać sojusznika i jednocześnie podnieść swoje umiejętności magiczne. Szansa na otrzymanie tego zadania pojawi się nie wcześniej niż po ukończeniu drugiego nadrzędnego questu Akademii w Zimowej Twierdzy, czyli W podziemiach Saarthal.

Odszukaj J'zargo, czyli jednego z uczniów Akademii. Khajiita najczęściej można spotkać w Komnacie Osiągnięć, choć może też podróżować po innych lokacjach. Upewnij się, że wyczerpałeś wszystkie standardowe opcje dialogowe, a J'zargo powinien wystosować prośbę o pomoc w przetestowaniu jego magicznych zwojów (powyższy screen). Khajiit przekaże Ci mianowicie 10 zwojów Płaszcza Płomieni J'zargo i poprosi Cię o wypróbowanie ich skuteczności na nieumarłych.

Do kategorii nieumarłych wliczane są przede wszystkim draugry oraz szkielety. Możesz wybrać się do dowolnej lokacji, która jest przez nich opanowana lub uzbroić się cierpliwość i spełnić życzenie khajiita na przykład podczas eksploracji Midden w ramach nadrzędnego questu Dobre zamiary. Po zbliżeniu się do grupy nieumarłych otwórz inwentarz, przejdź do zakładki Zwoje i wybierz z listy zwoje Płaszcz Płomieni J'zargo (powyższy screen). Zamknij okno inwentarza i KONIECZNIE rozkaż członkowi swojej drużyny żeby chwilowo został z tyłu, bo w przeciwnym wypadku ryzykujesz zadaniem mu sporych obrażeń. Oddal się od swojego sojusznika i dopiero wtedy skorzystaj ze zwoju, doprowadzając do otoczenia bohatera przez płomienie.

Pozostało Ci już tylko zbliżyć się do potworów i zaczekać aż zaklęcie zacznie działać (powyższy screen). Skutkiem ubocznym przygotowanych przez J'zargo zwojów będą niestety towarzyszące zadawaniu nieumarłym obrażeń niekontrolowane eksplozje. Upewnij się, że posiadasz mikstury lub czary lecznicze i na bieżąco regeneruj pasek zdrowia bohatera.
Nowy cel główny: Porozmawiaj z J'zargo

Po zaliczeniu wymaganych trzech testów powróć do J'zargo i poinformuj go o niezbyt udanym działaniu magicznych zwojów. Gra nie przewidziała niestety żadnej nagrody za zaliczenie tego questu, aczkolwiek od tego momentu będziesz mógł zapraszać khajiita do drużyny.