Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Skyrim - poradnik, solucja, mapy

Skyrim - poradnik, solucja, mapy

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

9 - Południowo-wschodnie Skyrim (16-31) | Mapy świata Skyrim poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 10 grudnia 2019

Na tej stronie atlasu świata do The Elder Scrolls V: Skyrim znajdziesz drugą grupę lokacji (punkty 16-31) z dziewiątego sektora mapy świata. Chodzi tu o południowo-wschodnią część krainy. Każda lokacja zawiera krótki opis oraz opcjonalnie dodatkowe informacje o jej unikalnych cechach (np. powiązanie z questami albo specjalny loot).

16. KOPALNIA UTRACONE WIDOKI

Typ lokacji: jaskinia

Dostępność: zawsze

Uwagi: W lokacji tej nie spotkasz żadnych przeciwników.

17. DOMEK MYŚLIWSKI CZARNYCH-RÓŻ

Typ lokacji: chata - 9 - Południowo-wschodnie Skyrim (16-31) | Mapy świata - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: chata

Dostępność: zawsze

Uwagi: Domek jest okupowany przez wrogo nastawionych najemników i najlepiej go zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Złożone obietnice.

18. GAJ GIGANTA

Typ lokacji: gaj - 9 - Południowo-wschodnie Skyrim (16-31) | Mapy świata - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: gaj

Dostępność: zawsze

Uwagi: Gaj jest zgodnie z nazwą okupowany przez giganta i miejsce to najlepiej zbadać przy okazji zaliczania daedrycznego questu Przeklęte plemię. W celu dotarcia do gaju trzeba przejść przez Jaskinię Polnego Głazu (sektor 9, punkt 15).

19. AVANCHNZEL

Typ lokacji: ruiny - 9 - Południowo-wschodnie Skyrim (16-31) | Mapy świata - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: ruiny

Dostępność: zawsze

Uwagi: Ruiny są okupowane przez krasnoludzkie konstrukcje i najlepiej je zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Największe głębiny.

20. LARGASHBUR

Typ lokacji: fort - 9 - Południowo-wschodnie Skyrim (16-31) | Mapy świata - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: fort

Dostępność: zawsze

Uwagi: Fort ten jest zamieszkiwany przez przyjaźnie nastawione orki, przy czym po dotarciu na miejsce mogą one być atakowane przez giganta. Lokację tę najlepiej zbadać przy okazji zaliczania daedrycznego questu Przeklęte plemię.

21. WIEŻA MROCZNEGO ŚWIATŁA

Typ lokacji: fort

Dostępność: zawsze

Uwagi: Wieża jest okupowana przez potwory i wiedźmy. Najlepiej ją zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Skrucha.

22. RUINY RKUND

Typ lokacji: ruiny

Dostępność: zawsze

Uwagi: Ruiny są okupowane przez wiły (odmiana potworów).

23. KRYSZTAŁOWA JASKINIA

Typ lokacji: jaskinia

Dostępność: zawsze

Uwagi: Jaskinia jest okupowana przez dzikie zwierzęta.

24. FARMA ŚNIEŻNYCH-STÓP

Typ lokacji: chata

Dostępność: zawsze

Uwagi: W lokacji tej nie spotkasz żadnych przeciwników.

25. SŁOWICZA KOMNATA

Typ lokacji: jaskinia - 9 - Południowo-wschodnie Skyrim (16-31) | Mapy świata - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: jaskinia

Dostępność: Eksploracja komnaty staje się możliwa dopiero w trakcie questu Gildii Złodziei Odrodzona trójca.

Uwagi: Wejście do jaskini jest odblokowywane w trakcie zaliczania questu Gildii Złodziei Odrodzona trójca. Już po zakończeniu przygody z gildią możesz wykorzystywać to miejsce w formie kryjówki.

26. KAMIEŃ CIENIA

Typ lokacji: starożytne kamienie

Dostępność: zawsze

Uwagi: W lokacji tej znajduje się jeden z trzynastu starożytnych kamieni, oferujący cenne błogosławieństwo.

27. SZCZYT POSTRADANEJ MOWY

Typ lokacji: siedziba smoka - 9 - Południowo-wschodnie Skyrim (16-31) | Mapy świata - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: siedziba smoka

Dostępność: zawsze

Uwagi: Lokacja domyślnie jest okupowana przez czarnoksiężnika i szkielety, przy czym jeżeli zdecydujesz się na jej zbadanie już po zaliczeniu głównego questu Budzenie smoka to spotkasz tu właśnie smoka.

28. FORELHOST

Typ lokacji: loch - 9 - Południowo-wschodnie Skyrim (16-31) | Mapy świata - Skyrim - poradnik, mapy, questy

Typ lokacji: loch

Dostępność: zawsze

Uwagi: Na eksplorację tych ruin warto zdecydować się dopiero po dostatecznym rozwinięciu postaci, bo są one okupowane przez silne potwory. Miejsce to najlepiej zbadać przy okazji zaliczania pobocznego questu Maski smoczych kapłanów lub pobocznego questu Szturm na smoczych kultystów. W obu przypadkach głównym założeniem jest pozbycie się smoczego kapłana Rahgota.

29. JAR PĘKNIĘTEGO HEŁMU

Typ lokacji: obozowisko; jaskinia

Dostępność: zawsze

Uwagi: Jaskinia i jej okolice są okupowane przez bandytów.

30. SYGNAŁ STENDARRA

Typ lokacji: fort

Dostępność: zawsze

Uwagi: W lokacji tej nie spotkasz żadnych przeciwników.

31. STRAŻNICA W RIFT

Typ lokacji: fort

Dostępność: zawsze

Uwagi: Strażnica jest okupowana przez wrogo nastawione orki.