Portale Ulotnych Snów (The Portals of Flickering Dreams) M4 | Sylvan poradnik Might & Magic: Heroes VII Ostatnia aktualizacja: 12 września 2016 2929 Następna Loch Bezdenne Spojrzenie M5 Poprzednia Sylvan Sen jak Śmierć Nieprzespany M3 Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników1 – Tutaj rozpoczynasz swoją przygodę. 2 – GathalrathWrogie miasto Zwierzoludzi (Twierdza). 3 – GathalrathNeutralne miasto Sylvan. Bardzo słabo bronione. 4 – IssarWrogie miasto Akademii. 5 – Neutralna armiaPokonaj 15 Simurghów - zadanie poboczne "Wbrew Ich Woli". 6 – Letnia Kuźnia Żywiołów 7 – ZawbaaWrogie miasto Akademii. Legenda Might & Magic: Heroes VII - M4 Portale Ulotnych Snów Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry Skarby i skrzynie ze złotem Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami Portale Ulotnych Snów - mapa i opis misjiPowyższa mapa przedstawia ostatnią lokację z kampanii Sylvan, w której to poznasz końcówkę opowieści morskim elfie. Lokacja jest mniejsza niż poprzednia mapa, jednak tutaj od razu stawisz czoła 3 przeciwnikom. Kluczowy jest początek rozgrywki, w którym zdobywasz terytoria oraz surowce do rozbudowy miasta. Na mapie znajduje się bardzo dużo artefaktów. Postaraj się wykorzystać to na swoją korzyść i zabrać w pierwszej kolejności te, które najbardziej przydadzą się twojemu bohaterowi. Twoimi przeciwnikami w tej misji będą przede wszystkim armie Akademii oraz Twierdzy. Groźba Wyspy Smoczej Mgły (The Thread of Dragonmist Island) - zadanie główneZadanie rozpocznie się automatycznie po rozpoczęciu czwartej misji z kampanii Sylvan. Musisz dostać się do Letniej Kuźni Żywiołów (Elemental Forge of Summer) znajdującej się na północy. Zadanie jest o tyle trudniejsze, że masz na to 12 tygodni. Wydawać by się mogło to sporą ilością czasu, ale do pokonania będziesz miał wielu wrogów. Twoim pierwszym krokiem powinno być zajęcie neutralnego miasta Sylvan na północ od lokacji początkowej (M4,3). Jest ono bardzo słabo bronione, tak więc niskim kosztem zyskasz bazę wypadową do dalszych podróży. Pozostałymi bohaterami staraj się zająć jak najwięcej kopalni i budynków. Część okolicznych stworzeń zaklęta została w dziwnych kryształach. Teraz swoją główną armią udaj się zachodnią ścieżką aż do miasta Isaar (M4,4). Z tego miejsca skieruj się na wschód, aż na most. Powinna pojawić się scenka w której odkrywasz Kuźnię. Gdy tylko to zrobisz zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 20 000 punktów doświadczenia, +5 Szczęścia/Przeznaczenia oraz Płaszcz Leśnego (Ranger's Cape), dodający +12 do Magii podczas rzucania zaklęć ziemi oraz zmniejszenie otrzymywanych obrażeń od Magii Ziemi o 30%. Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ... ... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium Abonament dla Ciebie Następna Loch Bezdenne Spojrzenie M5 Poprzednia Sylvan Sen jak Śmierć Nieprzespany M3