Magia Światła | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Magia Światła
Magia Światła jest jednym z wielu magicznych drzewek dostępnych w Might & Magic: Heroes VII. Przed zainwestować jakichkolwiek punktów w przedstawione poniżej zdolności musisz upewnić się, że twój bohater zna przynajmniej 2-3 czary z tej szkoły.
Najlepiej rozwiń w swojej stolicy Gildię Magii przynajmniej do drugiego, a najlepiej do trzeciego poziomu i sprawdź ile czarów Magii Światła otrzymałeś. Jednym z rozwiązań jest także wybranie szkoły Magii Światła jako preferowanej, dzięki czemu na każdym poziomie otrzymasz przynajmniej z niej przynajmniej jedno zaklęcie.
Rozwój drzewka Magii Światła powinien przebiegać tak jak w przypadku każdej innej grupy zdolności magicznych. Na początku zainwestuj w Magia Światła Nowicjusz, następnie w Uczony Magii Światła. Jeśli jest to nasza główna szkoła magii możemy wykupić dodatkowo Znajomość Magii Światła I. Na poziomie drugim odblokowujemy obowiązkowe Magia Światła Ekspert. Jeśli posiadamy wymienione w opisie umiejętności Znajomość Magii Światła II czary, wykupujemy właśnie tą zdolność. Jeśli nie, inwestujemy w Mądrość Światła. Poziomy Mistrzowski i Arcymistrzowski rozwijamy tylko w przypadku gdy Magia Światła jest naszą preferowaną szkołą magii, a Gildię Magii mamy rozwiniętą do poziomu czwartego.
Nowicjusz
Nazwa | Opis | |
Magia Światła Nowicjusz | Sprawia, że zaklęcia Magii Światła są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 1. | |
Uczony Magii Światła | Zmniejsza koszt Many zaklęć Magii Światła o 20%. | |
Znajomość Magii Światła I | Zaklęcie Leczenie jest teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 4x4. Słoneczny Promień dodatkowo zmniejsza Atak i Obronę trafionych jednostek o 1 na okres 3 tur. | |
Krzepiące Światło | +3 do Przywództwa za każde rzucone zaklęcie Magii Światła. Trwa do końca walki. |
Ekspert
Nazwa | Opis | |
Magia Światła Ekspert | Sprawia, że zaklęcia Magii Światła są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 2. | |
Znajomość Magii Światła II | Zaklęcie Niebiańska Zbroja jest teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 3x3, a zaklęcie Światło Oczyszczenia na stworzenia w obszarze docelowym 4x4. | |
Mądrość Światła | +4 do Magii dla zaklęć Magii Światła. Co druga zdolność mądrości dodaje +4 do Magii do tej premii. |
Mistrz
Nazwa | Opis | |
Magia Światła Mistrz | Sprawia, że zaklęcia Magii Światła są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 3. | |
Znajomość Magii Światła III | Zaklęcie Odpłata jest teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 4x4. Rozbłysk dodatkowo zmniejsza Atak i Obronę trafionych stworzeń o 1 na okres 3 tur. |
Arcymistrz
Nazwa | Opis | |
Wybraniec Światła | Ilekroć bohater rzuca pozytywne zaklęcie Magii Światła na sojusznicze stworzenie, otrzymuje ono +2 do Ataku, +2 do Obrony, +5 do Morale, +5 do Szczęścia. Ponadto zadaje maksymalne obrażenia do końca bieżącej tury. |