Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poziom 12 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Poziom 12

 

Budowa

Opis

Księżycowa Polana - Poziom 12 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Księżycowa Polana

Wymagania:

Kamienny Krąg

Koszt:

6000 złota

15 drewna

10 gwiezdne srebro

Elitarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie 2 Księżycowych Łań na tydzień.

Słoneczny Ogród - Poziom 12 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Słoneczny Ogród

Wymagania:

Księżycowa Polana

Koszt:

9000 złota

5 smoczej stali

5 cieniostali

Ulepszenie elitarnego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Księżycowych Łań do Słonecznych Jeleni.

Gildia Magii - poziom 4. - Poziom 12 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gildia Magii - poziom 4.

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 3.

Koszt:

500 złota

5 drewna

5 kryształów smoczej krwi

5 gwiezdne srebro

5 smoczej stali

5 cieniostali

Daje temu miastu 1 losowe zaklęcie poziomu 4.

Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania.

Umocnienia poziom 3 - Poziom 12 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Umocnienia poziom 3

Wymagania:

Umocnienia poziom 2

Koszt:

1500 złota

5 drewna

Zwiększa liczbę punktów wytrzymałości murów i bramy podczas oblężeń.

Zwiększa liczbę i przyrost stworzeń w lokalnej straży.