Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Obrona
W odróżnieniu od Ofensywy, w Obronę zainwestować może tylko niewielka część bohaterów Mocy. Nie sprawia to jednak, że jest to "drzewko" bardzo dobre. Także i tymi umiejętnościami powinny zainteresować się osoby stawiające na prostą, bezpośrednią walkę bez użycia dużej ilości czarów i ataków specjalnych.
Na pierwszym poziomie, poza obowiązkową Obroną Nowicjusz, powinieneś wybrać pomiędzy Postawą Defensywną i Witalnością. Decyzja powinna zależeć od tego ile oddziałów walczących wręcz będziesz wystawiać na polu bitwy. Jeśli ich liczba przeważy oddziały dystansowe powinieneś wybrać Postawę Defensywną i aktywnie z niej korzystać. Na kolejnym, eksperckim poziomie, powinieneś, poza Obrona Ekspert, wybrać zdolność Atak Prewencyjny, który bardzo dobrze będzie współdziałać z Postawą Defensywną. Jeśli nie masz zbyt dużej nadwyżki punktów umiejętności nie musisz dalej rozwijać tego drzewka, chyba, że w całej grze chcesz postawić na obronę i dostosować całą swoją taktykę i inne umiejętności do tego sposobu walki.
Nowicjusz
Nazwa | Opis | |
Obrona Nowicjusz | Zwiększa Obronę bohatera o 2. | |
Postawa Defensywna | Jeżeli w tej turze sojusznicze stworzenie nie zaatakowało ani nie użyło aktywnej zdolności, otrzymuje +6 do Obrony do początku jego następnej tury. | |
Obrońca Miasta | Zarządca: liczba podstawowych stworzeń lokalnej straży w tym mieście wzrasta do 60, a w przypadku stworzeń elitarnych o 20. | |
Witalność | +3 Zdrowia dla stworzeń sojuszniczych. |
Ekspert
Nazwa | Opis | |
Obrona Ekspert | Zwiększa Obronę bohatera o dodatkowe 2 punkty. | |
Atak Prewencyjny | Sojusznicze stworzenie, które użyło akcji obrony będzie wykonywać odwet uprzedzający aż do początku jego następnej tury. | |
Uskok | Sojusznicze stworzenia otrzymują +6 do Obrony przeciwko atakom dystansowym. |
Mistrz
Nazwa | Opis | |
Obrona Mistrz | Zwiększa Obronę bohatera o dodatkowe 2 punkty. | |
Rozeznanie | Premie wrogiej istoty do obrażeń za oskrzydlenie i pełne oskrzydlenie są zmniejszone o 25%. |
Arcymistrz
Nazwa | Opis | |
Idealna Obrona | Ilekroć sojusznicze stworzenie jest atakowane, jego Obrona zostaje podniesiona do poziomu równego Atakowi przeciwnika. |