Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Obrona

W odróżnieniu od Ofensywy, w Obronę zainwestować może tylko niewielka część bohaterów Mocy. Nie sprawia to jednak, że jest to "drzewko" bardzo dobre. Także i tymi umiejętnościami powinny zainteresować się osoby stawiające na prostą, bezpośrednią walkę bez użycia dużej ilości czarów i ataków specjalnych.

Na pierwszym poziomie, poza obowiązkową Obroną Nowicjusz, powinieneś wybrać pomiędzy Postawą Defensywną i Witalnością. Decyzja powinna zależeć od tego ile oddziałów walczących wręcz będziesz wystawiać na polu bitwy. Jeśli ich liczba przeważy oddziały dystansowe powinieneś wybrać Postawę Defensywną i aktywnie z niej korzystać. Na kolejnym, eksperckim poziomie, powinieneś, poza Obrona Ekspert, wybrać zdolność Atak Prewencyjny, który bardzo dobrze będzie współdziałać z Postawą Defensywną. Jeśli nie masz zbyt dużej nadwyżki punktów umiejętności nie musisz dalej rozwijać tego drzewka, chyba, że w całej grze chcesz postawić na obronę i dostosować całą swoją taktykę i inne umiejętności do tego sposobu walki.

Nowicjusz

 

Nazwa

Opis

Obrona Nowicjusz - Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Obrona Nowicjusz

Zwiększa Obronę bohatera o 2.

Postawa Defensywna - Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Postawa Defensywna

Jeżeli w tej turze sojusznicze stworzenie nie zaatakowało ani nie użyło aktywnej zdolności, otrzymuje +6 do Obrony do początku jego następnej tury.

Obrońca Miasta - Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Obrońca Miasta

Zarządca: liczba podstawowych stworzeń lokalnej straży w tym mieście wzrasta do 60, a w przypadku stworzeń elitarnych o 20.

Witalność - Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Witalność

+3 Zdrowia dla stworzeń sojuszniczych.

Ekspert

 

Nazwa

Opis

Obrona Ekspert - Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Obrona Ekspert

Zwiększa Obronę bohatera o dodatkowe 2 punkty.

Atak Prewencyjny - Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Atak Prewencyjny

Sojusznicze stworzenie, które użyło akcji obrony będzie wykonywać odwet uprzedzający aż do początku jego następnej tury.

Uskok - Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Uskok

Sojusznicze stworzenia otrzymują +6 do Obrony przeciwko atakom dystansowym.

Mistrz

 

Nazwa

Opis

Obrona Mistrz - Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Obrona Mistrz

Zwiększa Obronę bohatera o dodatkowe 2 punkty.

Rozeznanie - Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Rozeznanie

Premie wrogiej istoty do obrażeń za oskrzydlenie i pełne oskrzydlenie są zmniejszone o 25%.

Arcymistrz

 

Nazwa

Opis

Idealna Obrona - Obrona | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Idealna Obrona

Ilekroć sojusznicze stworzenie jest atakowane, jego Obrona zostaje podniesiona do poziomu równego Atakowi przeciwnika.