Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Magia Ognia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Magia Ognia

Magia Ognia jest jednym z wielu magicznych drzewek dostępnych w Might & Magic: Heroes VII. Przed zainwestować jakichkolwiek punktów w przedstawione poniżej zdolności musisz upewnić się, że twój bohater zna przynajmniej 2-3 czary z tej szkoły.

Najlepiej rozwiń w swojej stolicy Gildię Magii przynajmniej do drugiego, a najlepiej do trzeciego poziomu i sprawdź ile czarów Magii Ognia otrzymałeś. Jednym z rozwiązań jest także wybranie szkoły Magii Ognia jako preferowanej, dzięki czemu na każdym poziomie otrzymasz przynajmniej z niej przynajmniej jedno zaklęcie.

Rozwój drzewka Magii Ognia powinien przebiegać tak jak w przypadku każdej innej grupy zdolności magicznych. Na początku zainwestuj w Magia Ognia Nowicjusz, następnie w Uczony Magii Ognia. Jeśli jest to nasza główna szkoła magii możemy wykupić dodatkowo Znajomość Magii Ognia I. Na poziomie drugim odblokowujemy obowiązkowe Magia Ognia Ekspert. Jeśli posiadamy wymienione w opisie umiejętności Znajomość Magii Ognia II czary wykupujemy właśnie tą zdolność. Jeśli nie, inwestujemy w Mądrość Ognia. Poziomy Mistrzowski i Arcymistrzowski rozwijamy tylko w przypadku gdy Magia Ognia jest naszą preferowaną szkołą magii, a Gildię Magii mamy rozwiniętą do poziomu czwartego.

Nowicjusz

 

Nazwa

Opis

Magia Ognia Nowicjusz - Magia Ognia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Magia Ognia Nowicjusz

Sprawia, że zaklęcia Magii Ognia są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 1.

Zapalony Czarodziej - Magia Ognia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Zapalony Czarodziej

+1 do Mocy za każde rzucone zaklęcie Magii Ognia. Trwa do końca walki.

Znajomość Magii Ognia I - Magia Ognia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Znajomość Magii Ognia I

Ognisty Pocisk zadaje dodatkowo 80 do 120 obrażeń od Magii Ognia przez okres 3 tur.

Zaklęcie Płomienny Zapał jest teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 4x4.

Uczony Magii Ognia - Magia Ognia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Uczony Magii Ognia

Zmniejsza koszt many zaklęć Magii Ognia o 20%.

Ekspert

 

Nazwa

Opis

Magia Ognia Ekspert - Magia Ognia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Magia Ognia Ekspert

Sprawia, że zaklęcia Magii Ognia są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 2.

Znajomość Magii Ognia II - Magia Ognia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Znajomość Magii Ognia II

Zaklęcie Wewnętrzny Żar jest teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 4x4.

Zaklęcie Ściana Ognia dodatkowo zatrzymuje stworzenie i zadaje 80 do 120 obrażeń od Magii Ognia przez okres 3 tur.

Mądrość Ognia - Magia Ognia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Mądrość Ognia

+4 do Magii do zaklęcia Magii Ognia. Co druga zdolność mądrości dodaje +4 do Magii do tej premii.

Mistrz

 

Nazwa

Opis

Magia Ognia Mistrz - Magia Ognia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Magia Ognia Mistrz

Sprawia, że zaklęcia Magii Ognia są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 3.

Znajomość Magii Ognia III - Magia Ognia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Znajomość Magii Ognia III

Stworzenie będące celem zaklęcia Amok woli teraz atakować jednostki wroga i robi to z +20 do Ataku.

Kula Ognia dodatkowo zadaje 80 do 120 obrażeń od Magii Ognia przez okres 3 tur.

Arcymistrz

 

Nazwa

Opis

Opończa Ognia - Magia Ognia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Opończa Ognia

Sojusznicze stworzenia zadają dodatkowe 56 do 84 obrażeń od Magii Ognia, gdy atakują w walce wręcz i 16 do 24 obrażeń od Magii Ognia, gdy ktoś zaatakuje je wręcz.