Magia Ognia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Magia Ognia
Magia Ognia jest jednym z wielu magicznych drzewek dostępnych w Might & Magic: Heroes VII. Przed zainwestować jakichkolwiek punktów w przedstawione poniżej zdolności musisz upewnić się, że twój bohater zna przynajmniej 2-3 czary z tej szkoły.
Najlepiej rozwiń w swojej stolicy Gildię Magii przynajmniej do drugiego, a najlepiej do trzeciego poziomu i sprawdź ile czarów Magii Ognia otrzymałeś. Jednym z rozwiązań jest także wybranie szkoły Magii Ognia jako preferowanej, dzięki czemu na każdym poziomie otrzymasz przynajmniej z niej przynajmniej jedno zaklęcie.
Rozwój drzewka Magii Ognia powinien przebiegać tak jak w przypadku każdej innej grupy zdolności magicznych. Na początku zainwestuj w Magia Ognia Nowicjusz, następnie w Uczony Magii Ognia. Jeśli jest to nasza główna szkoła magii możemy wykupić dodatkowo Znajomość Magii Ognia I. Na poziomie drugim odblokowujemy obowiązkowe Magia Ognia Ekspert. Jeśli posiadamy wymienione w opisie umiejętności Znajomość Magii Ognia II czary wykupujemy właśnie tą zdolność. Jeśli nie, inwestujemy w Mądrość Ognia. Poziomy Mistrzowski i Arcymistrzowski rozwijamy tylko w przypadku gdy Magia Ognia jest naszą preferowaną szkołą magii, a Gildię Magii mamy rozwiniętą do poziomu czwartego.
Nowicjusz
Nazwa | Opis | |
Magia Ognia Nowicjusz | Sprawia, że zaklęcia Magii Ognia są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 1. | |
Zapalony Czarodziej | +1 do Mocy za każde rzucone zaklęcie Magii Ognia. Trwa do końca walki. | |
Znajomość Magii Ognia I | Ognisty Pocisk zadaje dodatkowo 80 do 120 obrażeń od Magii Ognia przez okres 3 tur. Zaklęcie Płomienny Zapał jest teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 4x4. | |
Uczony Magii Ognia | Zmniejsza koszt many zaklęć Magii Ognia o 20%. |
Ekspert
Nazwa | Opis | |
Magia Ognia Ekspert | Sprawia, że zaklęcia Magii Ognia są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 2. | |
Znajomość Magii Ognia II | Zaklęcie Wewnętrzny Żar jest teraz rzucane na stworzenia w obszarze docelowym 4x4. Zaklęcie Ściana Ognia dodatkowo zatrzymuje stworzenie i zadaje 80 do 120 obrażeń od Magii Ognia przez okres 3 tur. | |
Mądrość Ognia | +4 do Magii do zaklęcia Magii Ognia. Co druga zdolność mądrości dodaje +4 do Magii do tej premii. |
Mistrz
Nazwa | Opis | |
Magia Ognia Mistrz | Sprawia, że zaklęcia Magii Ognia są skuteczniejsze i zwiększa Wiedzę Tajemną bohatera o 3. | |
Znajomość Magii Ognia III | Stworzenie będące celem zaklęcia Amok woli teraz atakować jednostki wroga i robi to z +20 do Ataku. Kula Ognia dodatkowo zadaje 80 do 120 obrażeń od Magii Ognia przez okres 3 tur. |
Arcymistrz
Nazwa | Opis | |
Opończa Ognia | Sojusznicze stworzenia zadają dodatkowe 56 do 84 obrażeń od Magii Ognia, gdy atakują w walce wręcz i 16 do 24 obrażeń od Magii Ognia, gdy ktoś zaatakuje je wręcz. |