Magia Ciemności | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Magia Ciemności
Nazwa | Opis | |
![]() | Agonia | Zadaje wskazanemu wrogiemu stworzeniu obrażenia od Magii Ciemności na początku jego kolejnych 3 tur. Zadawane obrażenia zależą od poziomu czaru oraz posiadanej przez bohatera Magii. |
![]() | Rozpacz | Zmniejsza Morale wskazanego wrogiego stworzenia na okres 3 tur. Liczba zmniejszonych punktów Morale zależy od poziomu czaru i Magii bohatera. |
![]() | Oblicze Grozy | Ataki zadawane przez wskazane sojusznicze stworzenie sprawiają, że przeciwnicy zamiast przeprowadzać ataki odwetowe, uciekają o 2 pola, a ich Morale zostaje zmniejszone na okres 3 tur. Kolejne poziomy zwiększają zabierane Morale, zależy to jednak także od Magii bohatera. |
![]() | Pokusa Malassy | Do końca dnia zwiększa szansę na to, że armie neutralne dołączą do bohatera. W zależności od poziomu wzrost wynosi od +5% do +20% |
![]() | Oczyszczenie | Natychmiast usuwa pewną liczbę wzmocnień ze wskazanego wrogiego stworzenia. Kolejne poziomy czaru zwiększają liczbę usuniętych wzmocnień (maksymalnie do 3) oraz zmniejszają liczbę punktów many potrzebnych do rzucenia zaklęcia. |
![]() | Płaszcz Cienia | Następne ataki automatycznie chybiają wskazane sojusznicze stworzenie. Czas trwania w turach: 3 albo do spudłowania wszystkich ataków. Kolejne poziomu czaru zwiększają liczbę zablokowanych ataków (do 2) oraz zmniejszają koszt many. |
![]() | Mroczne Odbicie | Przyzywa kopię wskazanego oddziału stworzeń. Kopia zostaje zniszczona w chwili otrzymania jakichkolwiek obrażeń. Kolejne poziomy zwiększają procent otworzenia oryginalnego oddziału (ile jednostek zostaje skopiowanych). |
![]() | Osłabienie | Zmniejsza Atak wskazanego wrogiego stworzenia na okres 3 tur. Liczba zmniejszonych punktów Ataku zależy od poziomu czaru i posiadanej Magii. |