Cienie Ludzkich Myśli (The Shadows of Men's Thoughts) M6 | Loch | Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019 2929 Następna Loch Esencja Najczystszej Trucizny M7 Poprzednia Loch Bezdenne Spojrzenie M5 Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników1 – MyrthinTwoje miasto początkowe. 2 – Ajdal-SuqWrogie miasto Akademii. 3 – Fort Przystani 4 – Tusmah-AynWrogie miasto Akademii. 5 – Fort Akademii 6 – Zachodni Punkt Handlowy 7 – Południowy Punkt Handlowy 8 – Północny Punkt Handlowy 9 – Wschodni Punkt Handlowy 10 – SouthgateWrogie miasto Przystani. 11 – YellowdaleWrogie miasto Przystani. 12 – Komandoria KrzyżowcówMożesz ją zaatakować tylko za pomocą Malwen. Legenda Might & Magic: Heroes VII - M6 Cienie Ludzkich Myśli Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry Skarby i skrzynie ze złotem Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami Cienie Ludzkich Myśli - mapa i opis misjiPowyższa mapa przedstawia dwie lokacje składające się na drugą misję z kampanii Lochów. Także i tym razem już od początku gry dysponować będziesz jednym miastem położony w podziemiach oraz dwoma bohaterami. Na początku rozgrywki skup się na zajęciu całego dolnego poziomu, a na powierzchnię wyjdź dopiero z odpowiednią armią. Niestety, powinieneś się spieszyć, gdyż jako przeciwników będziesz miał dwa miasta Akademii oraz dwa Przystani. Nie są to przeciwnicy zbyt wymagający, ale jeśli stracisz za dużo czasu mogą spróbować przeszkodzić ci w wykonaniu zadania Plotkarz. Incydent Graniczny (Border Incident) - zadanie główneZadanie rozpoczyna się automatycznie po uruchomieniu drugiej mapy kampanii Lochów. Twoimi głównymi celami jest zajęcie dwóch wrogich fortów - Akademii oraz Przystani. Przed wyruszeniem na powierzchnię zbadaj podziemia, zajmij kopalnie oraz wyszkol odpowiednią armię. Aby zająć Fort Przystani (M6,3) musisz pokonać dosyć długą drogę. Będąc podziemiach udaj się do wyjścia numer 2, następnie przejdź powierzchnią do wejścia numer 3. Teraz idź na północ aż do przejścia numer 4. Gdy już będziesz na powierzchni wystarczy, że udasz się na zachód, do fortu. Walka nie powinna być zbyt trudna i nawet na początku przygody powinieneś poradzić sobie z przeciwnikami. Aby zająć forty musisz sprawnie poruszać się między powierzchnią a podziemiami. Fort Akademii (M6,5) znajduje się w południowo-wschodniej części mapy. Aby do niego dotrzeć, należy pokonać naprawdę długą drogę. Będąc w mieście udaj się najpierw do wyjścia numer 2, będą na powierzchni idź do przejścia numer 7. Podziemiami przejdź do schodów numer 8. Ponownie na powierzchni kieruj się na zachód. Po chwili dojdziesz już do fortu Akademii. Podobnie jak poprzedni fort, także i ten nie jest zbyt silnie broniony. Gdy już zniszczysz dwa forty zadanie zostanie zaliczone a ty otrzymasz 2500 punktów doświadczenia, 10 Kryształów Smoczej Krwi oraz 10 Gwiezdnego Srebra. Plotkarz (Gossipmonger) - zadanie główneZadanie to rozpocznie się automatycznie po ukończeniu Incydentu Granicznego (Border Incident). Twój cel jest bardzo prosty, ale wymagający pokonania bardzo dużych odległości. Musisz odwiedzić czterech handlarzy mających swe siedziby w różnych częściach mapy. Odwiedzić musisz Zachodni Punkt Handlowy (M6,6), Południowy Punkt Handlowy (M6,7), Północny Punkt Handlowy (M6,8) oraz Wschodni Punkt Handlowy (M6,9). Gdy to zrobisz jako nagrodę otrzymasz 5000 punktów doświadczenia oraz +2 do Morale. Niech Rozróżnią ich Smoczy Bogowie (Let the Dragon Gods sort them out) - zadanie główneZadanie to polega wyłącznie na unikaniu walki z wrogim bohaterem Akademii - Johari. Najlepiej wykonać to zadanie poprzez jak najszybsze zajęcie Komandorii z zadania Ostatnia Krucjata (The Last Crusade), zanim Johari do ciebie dotrze. Ostatnia Krucjata (The last Crusade) - zadanie głównePo odwiedzeniu ostatniego kupca, otworzyły się drzwi prowadzące do Komandorii Krzyżowców (M6,12). Jedyne co musisz zrobić to udać się do niej i pokonać stacjonujące w niej oddziały. Pamiętaj, że ataku dokonać możesz tylko i wyłącznie bohaterką Malwen. W komandorii znajduje się 100 Gwardzistów, 60 Legionistów, 50 Kuszników, 30 Wilkorów i 15 Strażników. Jako nagrodę za wygranie walki otrzymasz 15 000 punktów doświadczenia oraz +2 do Ataku. W pierwszej kolejności wyeliminuj Magów, następnie Siepaczy, a Golemy zostaw na koniec. Po krótkim przerywniku rozpocznie się walka z bohaterem Akademii. Dysponować będziesz automatycznie przydzieloną armią. Nie powinna ona stanowić dla ciebie wyzwania. Ważne abyś nie używał automatycznego rozgrywania walki. Po wygranej zadanie zostanie zaliczone. Następna Loch Esencja Najczystszej Trucizny M7 Poprzednia Loch Bezdenne Spojrzenie M5