Magia Światła | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Magia Światła
Nazwa | Opis | |
Niebiańska Zbroja | Pochłania obrażenia zadawane wskazanemu sojuszniczemu stworzeniu przez okres 3 tur. W zależności od poziomu czaru, zbroja pochłania od 27 do 54 punktów obrażeń. | |
Światło Oczyszczenia | Natychmiast usuwa pewną liczbę negatywnych efektów magicznych ze wskazanego sojuszniczego stworzenia. Każdy kolejny poziom czaru zwiększa liczbę zniesionych negatywnych efektów oraz zmniejsza koszt many o 10. | |
Pewność Elratha | Zwiększa Obronę oraz Przywództwo bohatera na następną walkę. W zależności od poziomu czar zwiększa Obronę od +2 do +7, a także Przywództwo od +5 do +25. | |
Leczenie | Natychmiast wskrzesza i leczy wskazane stworzenie sojusznicze lub zadaje punkty obrażeń od Magii Światła wrogiemu Nieumarłemu stworzeniu (Nie działa na Konstrukty). Liczba uleczonych lub odebranych punktów życia zależy od poziomu czaru i posiadanej Magii. | |
Wskrzeszenie | Natychmiast wskrzesza i leczy wskazane stworzenie sojusznicze. Wybrana istota leczy i wskrzesza wszystkie sojusznicze stworzenia przez okres 3 tur (Nie działa na Nieumarłych i Konstrukty). Liczba przywróconych punktów zdrowia zależy od poziomu czaru i Magii bohatera. | |
Odpłata | Zadaje obrażenia od Magii Światła każdemu stworzeniu atakującemu wskazane sojusznicze stworzenie. Czas trwa zaklęcia to 3 tury. Zadawane obrażenia zależą od poziomu czaru oraz Magii bohatera. | |
Przyzwanie Złotego Smoka | Przyzywa Złote Smoki (5 sztuk) na wskazany obszar 2x2. | |
Słoneczny Promień | Natychmiast zadaje obrażenia od Magii Światła wskazanemu oddziałowi wroga. Obrażenia zależą od poziomu czaru oraz posiadanej Magii. | |
Rozbłysk | Zadaje obrażenia od Magii Światła wrogim oddziałom, które zostaną trafione przez 1 z 8 promieni, rozchodzących się ze wskazanego punktu w 8 różnych kierunkach. Promienie blokowane są przez oddziały i przeszkody. Wskazany zaklęciem punkt musi być pustym polem. Obrażenia zależą od poziomu czaru, jak i Magii bohatera. |