Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Magia Ziemi | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Magia Ziemi

 

Nazwa

Opis

Trzęsienie Ziemi - Magia Ziemi | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Trzęsienie Ziemi

Natychmiast zadaje obrażenia od Magii Ziemi wszystkim stworzeniom znajdującym się na ziemi, jak również murom i wieżom miejskim. Uszkodzenia zadawane umocnieniom są dwukrotnie większe.

Obrażenia zależą od poziomu magii, jak i poziomu Magii bohatera.

Splątanie - Magia Ziemi | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Splątanie

Zmniejsza Ruch wskazanego wrogiego stworzenia i nie pozwala mu na używanie zdolności opartych na ruchu przez 3 tury.

W zależności od poziomu Splątanie ogranicza Ruch od 2 do 6 punktów.

Trująca Chmura - Magia Ziemi | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Trująca Chmura

Na wskazanym obszarze 3x3 tworzy trującą chmurę, która rozszerza się o 1 w każdym kierunku przez 3 tury. Chmura zadaje natychmiast obrażenia od Magii Ziemi wszystkim objętym nią stworzeniom, jak również na początku tury wszystkich stworzeń oraz stworzeniom, które wchodzą w chmurę.

Zadawane obrażenia zależą od Magii bohatera oraz poziomu czaru.

Opryskanie Trucizną - Magia Ziemi | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Opryskanie Trucizną

Zadaje wskazanemu wrogiemu stworzeniu obrażenia od Magii Ziemi na początku jego kolejnych 3 tur.

Obrażenia zależą od poziomu czaru oraz Magii bohatera.

Regeneracja - Magia Ziemi | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Regeneracja

Leczy wskazane sojusznicze stworzenie na początku jego kolejnych 3 tur.

Liczba przywróconych punktów zdrowia zależy od poziomu czaru oraz Magii bohatera (mnożnik x5).

Kamienna Skóra - Magia Ziemi | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Kamienna Skóra

Zwiększa Obronę wskazanego stworzenia sojuszniczego na okres 3 tur.

Wzmocnienie zależy od poziomu czaru oraz Magii bohatera.

Kamienne Kolce - Magia Ziemi | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Kamienne Kolce

Natychmiast zadaje obrażenia od Magii Ziemi wszystkim oddziałom znajdującym się na wskazanym obszarze w kształcie krzyża.

Obrażenia zależą od poziomu czaru oraz Magii bohatera.

Nagroda Sylanny - Magia Ziemi | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Nagroda Sylanny

Podwaja produkcję wskazanego tartaku lub kopalni rudy w tej samej strefie wpływów na kilka kolejnych dni.

W zależności od poziomu czaru podwojenie działa od 2 do 5 dni.