Bezdenne Spojrzenie (The Fathomless Glare) M5 | Loch | Solucja Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników
1 – Wanleth
Twoje miasto początkowe i główna siedziba.
2 – Ołtarz Sylanny
Jest chronione przez Agathina - bohatera Sylvan.
Pozwala Otworzyć pieczęć Sylanny (04).
3 – Ołtarz Shalassy
Porozmawiaj z Ajitem - zadanie główne "Przestępczość zorganizowana".
Zabierz klucz z Ołtarza
4 – Pieczęć Sylanny
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Sylanny (02).
5 – Armia Starożytnych Drzewców
6 – Pieczęć Shalassy
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Shalassy (03).
7 – Kopalnie Czarodziejów
Pokonaj wszystkie trzy armie i zniszcz kopalnie - zadanie główne "Przestępczość Zorganizowana".
8 – Armia Przystani
Pokonaj Edrica - zadanie główne "Zarzewie Wojny".
Legenda Might & Magic: Heroes VII - M5 Bezdenne Spojrzenie
Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników
Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie
Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii
Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry
Skarby i skrzynie ze złotem
Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami
Bezdenne Spojrzenie - mapa i opis misji
Powyższa mapa przedstawia pierwszą misję z kampanii Lochów. Twoim głównym celem będzie pokonanie kilku armii Sylvan oraz Przystani. Przygodę rozpoczynasz z jednym miastem oraz dwoma bohaterami do dyspozycji. Nie musisz się spieszyć, gdyż wrogowie się nie rozwijają i masz dużo czasu na rozbudowę miasta oraz rekrutację nowych jednostek. Aby sprawnie przejść tą mapę najlepiej najpierw zająć całe podziemia, a na powierzchnię wychodzić korzystając z odpowiednich schodów.
Zarzewie Wojny (Seeds of War) - zadanie główne
Zadanie to rozpocznie się automatycznie po wczytaniu pierwszej misji z kampanii Lochów. Lista celów przedstawia się imponującą, jednak w gruncie rzeczy będziesz musiał pokonać tylko trzech różnych przeciwników. Aby tego dokonać potrzebować będziesz przynajmniej średniej wielkości armii. Rozgrywkę rozpocznij od eksploracji podziemi, zbierania surowców oraz zajmowania budynków. Rozwijaj jednocześnie swoją główną siedzibę - Wanleth (M5,1).
Gdy zbierzesz armię co najmniej 200-300 jednostek możesz udać się do swojego pierwszego wroga - Armii Sylvan (M5,2). Aby uniknąć walki z silnie bronionym garnizonem udaj się tam podziemiami, korzystając z przejścia numer 5. Spotkasz tam Agathin, bohaterkę, która w walce dysponuje armią złożoną z 100 Rusałek, 75 Dębowych Driad, 50 Wielkich Łowców, 25 Wielkich Druidów oraz 15 Mistrzów Ostrzy. Nie zapomnij zabrać klucza z Ołtarza Sylanny.
W następnej kolejności powinieneś zniszczyć trzy Armie Starożytnych Drzewców (M5,5). Wszystkie mają taką samą liczebność 3 jednostek na armie. Każda z nich jest jednak chroniona przez Pieczęć Sylanny (M5,4), którą możesz zdjąć za pomocą klucza z Ołtarza Sylanny (M5,2).
Ostatnim celem tej misji jest pokonanie bohatera Przystani - Edrica (M5,8). Dysponuje on dosyć silną armią 100 Legionistów, 35 Srebrnogrzbietów, 70 Strzelców Wyborowych, 15 Strażników i 15 Kapelanów.
Gdy pokonasz wszystkie trzy armie (w praktyce 5) zadanie zostanie zaliczone a ty otrzymasz Ostrze Zabójcy (Assassin's Blade), które dodaje +2 do Mocy.
Przestępczość Zorganizowana (Organized Crime) - zadanie główne
Podobnie jak poprzednie zadanie, tak i to aktywne będzie już w momencie rozpoczęcia rozgrywki. Twoim pierwszym celem będzie spotkanie się z przywódcą okolicznej Gildii (Blackfang Guild).

Przywódcą tym jest Ajit, a znajdziesz go na wschodnim wybrzeżu rzeki (M5,3). Aby się tam dostać najlepiej skorzystać z podziemnego przejścia numer 6. Porozmawiaj z nim, a pierwszy cel misji zostanie zaliczony. Teraz musisz splądrować trzy kopalnie Czarodziejów.
W pierwszej kolejności zabierz klucz z Ołtarza Shalassy (M5,3). Będziesz dzięki niemu w stanie otworzyć Pieczęć Shalassy (M5,6). Teraz możesz już pójść do Kopalni Czarodziejów (M5,7), pokonać wszystkie trzy armie i splądrować kopalnie. Jako nagrodę otrzymasz Maskę Zabójcy (Assassin's Mask).