Stopy | Artefakty w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Stopy
Pomniejsze artefakty
Nazwa | Opis / Zestaw | |
![]() | Legendarne Buty | +5 do Przeznaczenia; Zestaw Skarbu Shantiri. |
![]() | Sandały Szybkiej Podróży | +1 do maksymalnego Ruchu bohatera. |
![]() | Buty Strażnika | +1 do maksymalnego Ruchu bohatera; +1 do Obrony; Zestaw Strażnika. |
![]() | Sandały Sędziego | +1 do maksymalnego Ruchu bohatera; +1 do Magii; Zestaw Sędziego. |
![]() | Buty Żywego Trupa | +1 do maksymalnego Ruchu bohatera; +5 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń walczących wręcz; Zestaw Wielkiego Lisza. |
Wielkie Artefakty
Nazwa | Opis / Zestaw | |
![]() | Buty Leśnego | +2 do maksymalnego Ruchu bohatera; +5 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń strzelających; Zestaw Leśnego. |
![]() | Elfie Buty | +1 do maksymalnego Ruchu bohatera; +10 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń strzelających; Zestaw Elficki. |
![]() | Buty Przemieszczania | +1 do Ruchu sojuszniczych stworzeń korzystających z Ukrycia; Dostępny tylko dla frakcji Lochów. |
![]() | Buty Odkrywcy | +4 do maksymalnego Ruchu bohatera. |
![]() | Sandały Błogosławionego | +1 do Mocy; +1 do Obrony; +1 do Magii; +1 do Ducha; Zestaw Uświęcony. |
Relikty
Nazwa | Opis / Zestaw | |
![]() | Sandały Mnicha | Koszt many dla zaklęć magii wody jest zmniejszony o 4; +10 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń. |
![]() | Buty Zabójcy | +1 do podstawowych obrażeń sojuszniczych strzelców; +10 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń; Zestaw Zabójcy. |
![]() | Buty Wędrowca | +2 do maksymalnego Ruchu bohatera; 500 sztuk złota dziennie; Zestaw Elficki. |
![]() | Szpony Gryfa | +3 do maksymalnego Ruchu bohatera; +1 do Ruchu sojuszniczych stworzeń; Zestaw Bitewny Gryfa. |