Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poziom 12 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Poziom 12

 

Budowa

Opis

Srebrny Pawilon - Poziom 12 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Srebrny Pawilon

Koszt:

7000 złota

10 drewna

5 smoczej stali

Elitarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie 2 Rakszasów na tydzień.

Złoty Pawilon - Poziom 12 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Złoty Pawilon

Wymagania:

Srebrny Pawilon

Koszt:

6000 złota

10 rudy

5 kryształów smoczej krwi

Ulepszenie elitarnego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Rakszasów do Rakszasów Radży.

Kwatery Magów - Poziom 12 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kwatery Magów

Wymagania:

Szkoła Magii

Koszt:

5100 złota

3 drewna

4 rudy

1 kryształ smoczej krwi

1 gwiezdne srebro

Uniemożliwia budowę Studni Życzeń

Ulepszenie elitarnego siedliska.

+4 do tygodniowego przyrostu Uczniów lub Czeladników.

Studnia Życzeń - Poziom 12 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Studnia Życzeń

Wymagania:

Ołtarz Życzeń

Koszt:

5500 złota

5 drewna

1 smocza stal

Uniemożliwia budowę Kwater Magów

Ulepszenie elitarnego siedliska.

+3 do tygodniowego przyrostu Dżinnów lub Dżinnów Medium.

Kopista - Poziom 12 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kopista

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 3.

Koszt:

2000 złota

5 drewna

5 rudy

Dodaje możliwość kupowania zwojów.

Gildia Magii - poziom 4. - Poziom 12 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gildia Magii - poziom 4.

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 3.

Koszt:

500 złota

2 drewna

2 rudy

5 kryształów smoczej krwi

5 gwiezdnego srebra

5 smoczej stali

5 cieniostali

Daje temu miastu 1 losowe zaklęcie poziomu 4.

Otrzymują je wszyscy bohaterowie odwiedzający to miasto, o ile spełniają wymagania.